Concluderend, jij vindt die gedachte bij voorbaat al onzin daarmee het gemaakte punt bevestigend.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:10 schreef Klopkoek het volgende:
Hoho zo werkt het natuurlijk niet. Als mensen een conspiracy theory naar voren brengen dan zijn ZIJ het die bewijs moeten aanleveren. Ik kan het niet ontkrachten, want inherent aan een conspiracy theory is dat je het niet kunt ontkrachten. Het valt niet te debunken want als je het debunkt.... hoort het bij de conspiracy. Ik kan alleen aangeven dat het onwaarschijnlijk is.
Ik zeg nergens dat ik GS gelijk geloofquote:Op woensdag 17 september 2008 19:56 schreef Klopkoek het volgende:
Typisch Martijn_77 om direct GeenStijl te geloven
Idd en een goede touchequote:Op woensdag 17 september 2008 19:57 schreef Vodkadruppel het volgende:
Het is van jouw kant ook wel typisch om alles bij voorbaat onzin te vinden wat daar staat.
Het werkt wel 2 kanten op.
En jij baseerdtttttt je mening op columns van van Damquote:Op woensdag 17 september 2008 20:15 schreef Klopkoek het volgende:
De invloed van de complotdenkers is helaas al merkbaar. Rutte citeert GeenStijl als bron:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_ook_geenstijl.html
Nederland gaat naar de afgrond.
Anders formuleren graagquote:Op woensdag 17 september 2008 20:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Concluderend, jij vindt die gedachte bij voorbaat al onzin daarmee het gemaakte punt bevestigend.
Ik baseer het er niet op, ik ben het ermee eens. Bovendien is Van Dam geen informatiebron, heb ik Van Dam ook nooit als informatiebron gebruikt, en gebruikt Rutte GeenStijl wel als informatiebron.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En jij baseerd je mening op columns van van Dam
Je hebt zelfs een compleet topic gebaseerd op basis van een colomn van van Dam. En dan wil jij iets zeggen over een ander die iets als informatie bron gebruikt?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:21 schreef Klopkoek het volgende:
Ik baseer het er niet op, ik ben het ermee eens. Bovendien is Van Dam geen informatiebron, heb ik Van Dam ook nooit als informatiebron gebruikt, en gebruikt Rutte GeenStijl wel als informatiebron.
Omfg, jij bent ook echt [zelfcensuur, anders wordt icecreamfarmer boos]quote:Op woensdag 17 september 2008 20:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je hebt zelfs een compleet topic gebaseerd op basis van een colomn van van Dam. En dan wil jij iets zeggen over een ander die iets als informatie bron gebruikt?![]()
Beetje pot en ketel verhaal he?
Ik gebruikte Van Dam dus niet als bron, ik gebruikte de cijfers die Van Dam aanhaalde als bron.quote:Toen ik het onderstreepte (en de rest, maar vooral het onderstreepte) las dacht ik "dat kan niet waar zijn". Van Dam lult wel vaker onzin dus dat ging ik even nazoeken.
En ja hoor: van alle west-europese landen heeft Nederland de hoogste prison rate. Zelfs veel Oostblok landen zitten nog onder ons (zie o.a. hier).
Positief!quote:Op woensdag 17 september 2008 19:02 schreef Klopkoek het volgende:
Steeds meer mensen zullen hierdoor een aversie krijgen tegen de democratie.
Als je het daarvan moet hebben om een discussie te winnen dan sta je niet heel erg sterk.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:54 schreef Klopkoek het volgende:
Zo, Martijn_77 had niets meer te zeggen blijkbaar.
Door er uberhaupt op in te gaan geef je het weer een platform. Goed staaltje eigen glazen ingooien.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je kon duidelijk zien dat er op een gegeven moment ruis was. Daarbij was Wilders gewoon een kwartiertje te zien vóórdat de storing optrad. Wanneer het echt een complot is dan:
- Zend je Wilders helemaal niet uit, of simuleer je na een minuut een storing.
- Is er waarschijnlijk geen ruis.
Kortom: dan pak je dat veel beter aan.
Altijd nog beter dan het moeten hebben van het niet kunnen lezen en verkeerd samenvatten van iemands woorden.quote:Op donderdag 18 september 2008 06:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je het daarvan moet hebben om een discussie te winnen dan sta je niet heel erg sterk.
Dit.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:09 schreef alors het volgende:
Is GS ooit niet treurig geweest dan?
Ja, want een ziek kind heeft wèl de behoefte om lastiggevallen te worden met gekanker over het zgn. Islamitische of zelfs allochtone gevaar.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:32 schreef _Kryptic het volgende:
Laat die Wilders alsjeblieft oprotten uit de Nederlandse politiek en bied hem een baan aan bij Cliniclowns...
Maar die kinderen zijn Herben inmiddels beu.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:40 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ja, want een ziek kind heeft wèl de behoefte om lastiggevallen te worden met gekanker over het zgn. Islamitische of zelfs allochtone gevaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |