abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61711569
De invloed van de complotdenkers is helaas al merkbaar. Rutte citeert GeenStijl als bron:

http://www.dumpert.nl/med(...)t_ook_geenstijl.html

Nederland gaat naar de afgrond.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  † In Memoriam † woensdag 17 september 2008 @ 20:17:37 #27
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_61711646
GS krijgt het voor elkaar een verband te zien en schrijft daarover. Ik heb nog geen tegenbewijs van louter toeval gezien.

Kan natuurlijk ook zijn dat er zoveel Wildersfans wilden kijken dat de lijn er spontaan uitknalde....
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_61711678
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:10 schreef Klopkoek het volgende:
Hoho zo werkt het natuurlijk niet. Als mensen een conspiracy theory naar voren brengen dan zijn ZIJ het die bewijs moeten aanleveren. Ik kan het niet ontkrachten, want inherent aan een conspiracy theory is dat je het niet kunt ontkrachten. Het valt niet te debunken want als je het debunkt.... hoort het bij de conspiracy. Ik kan alleen aangeven dat het onwaarschijnlijk is.
Concluderend, jij vindt die gedachte bij voorbaat al onzin daarmee het gemaakte punt bevestigend.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  woensdag 17 september 2008 @ 20:19:45 #29
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_61711702
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:56 schreef Klopkoek het volgende:
Typisch Martijn_77 om direct GeenStijl te geloven
Ik zeg nergens dat ik GS gelijk geloof

Leer eens begrijpend lezen
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:57 schreef Vodkadruppel het volgende:
Het is van jouw kant ook wel typisch om alles bij voorbaat onzin te vinden wat daar staat.
Het werkt wel 2 kanten op.
Idd en een goede touche
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 17 september 2008 @ 20:20:51 #30
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_61711730
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:15 schreef Klopkoek het volgende:
De invloed van de complotdenkers is helaas al merkbaar. Rutte citeert GeenStijl als bron:

http://www.dumpert.nl/med(...)t_ook_geenstijl.html

Nederland gaat naar de afgrond.
En jij baseerdtttttt je mening op columns van van Dam

[ Bericht 0% gewijzigd door Rock_de_Braziliaan op 18-09-2008 20:06:54 ]
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_61711736
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:18 schreef FJD het volgende:

[..]

Concluderend, jij vindt die gedachte bij voorbaat al onzin daarmee het gemaakte punt bevestigend.
Anders formuleren graag

Ik zeg: een conspiracy-theory valt niet te ontkrachten want daarvoor is het een conspiracy-theory. het is aan de complotdenkers om hun theorie overtuigend te maken.

[ Bericht 8% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 17-09-2008 20:22:57 ]
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_61711771
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:20 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

En jij baseerd je mening op columns van van Dam
Ik baseer het er niet op, ik ben het ermee eens. Bovendien is Van Dam geen informatiebron, heb ik Van Dam ook nooit als informatiebron gebruikt, en gebruikt Rutte GeenStijl wel als informatiebron.

[ Bericht 4% gewijzigd door Klopkoek op 17-09-2008 20:27:16 ]
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 17 september 2008 @ 20:33:53 #33
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_61712202
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:21 schreef Klopkoek het volgende:
Ik baseer het er niet op, ik ben het ermee eens. Bovendien is Van Dam geen informatiebron, heb ik Van Dam ook nooit als informatiebron gebruikt, en gebruikt Rutte GeenStijl wel als informatiebron.
Je hebt zelfs een compleet topic gebaseerd op basis van een colomn van van Dam. En dan wil jij iets zeggen over een ander die iets als informatie bron gebruikt?

Beetje pot en ketel verhaal he?
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_61712257
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:05 schreef G.Fawkes het volgende:
De volk
_!
pi_61712282
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:33 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Je hebt zelfs een compleet topic gebaseerd op basis van een colomn van van Dam. En dan wil jij iets zeggen over een ander die iets als informatie bron gebruikt?

Beetje pot en ketel verhaal he?
Omfg, jij bent ook echt [zelfcensuur, anders wordt icecreamfarmer boos]

In dat topic gebruik ik Van Dam helemaal niet als informatiebron. Lees maar:
quote:
Toen ik het onderstreepte (en de rest, maar vooral het onderstreepte) las dacht ik "dat kan niet waar zijn". Van Dam lult wel vaker onzin dus dat ging ik even nazoeken.

En ja hoor: van alle west-europese landen heeft Nederland de hoogste prison rate. Zelfs veel Oostblok landen zitten nog onder ons (zie o.a. hier).
Ik gebruikte Van Dam dus niet als bron, ik gebruikte de cijfers die Van Dam aanhaalde als bron.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_61712330
Geenstijl
  † In Memoriam † woensdag 17 september 2008 @ 20:40:20 #37
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61712468
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:02 schreef Klopkoek het volgende:
Steeds meer mensen zullen hierdoor een aversie krijgen tegen de democratie.
Positief!
Carpe Libertatem
pi_61720179
Zo, Martijn_77 had niets meer te zeggen blijkbaar.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_61722856
quote:
Op woensdag 17 september 2008 23:54 schreef Klopkoek het volgende:
Zo, Martijn_77 had niets meer te zeggen blijkbaar.
Als je het daarvan moet hebben om een discussie te winnen dan sta je niet heel erg sterk.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 18 september 2008 @ 08:19:08 #40
165633 eriksd
The grand facade...
pi_61723398
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:27 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Je kon duidelijk zien dat er op een gegeven moment ruis was. Daarbij was Wilders gewoon een kwartiertje te zien vóórdat de storing optrad. Wanneer het echt een complot is dan:

- Zend je Wilders helemaal niet uit, of simuleer je na een minuut een storing.
- Is er waarschijnlijk geen ruis.

Kortom: dan pak je dat veel beter aan.
Door er uberhaupt op in te gaan geef je het weer een platform. Goed staaltje eigen glazen ingooien.

Los daarvan bepaald het volk zelf wel wat het wil zien, die regentenhouding kan wel weg.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_61723454
Ach, het heeft wel een plekje in het medialandschap vind ik. Beetje provoceren. Altijd leuk. Beetje wat Fok! nastreefde maar nooit heeft weten te bereiken.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_61724565
quote:
Op donderdag 18 september 2008 06:15 schreef FJD het volgende:

[..]

Als je het daarvan moet hebben om een discussie te winnen dan sta je niet heel erg sterk.
Altijd nog beter dan het moeten hebben van het niet kunnen lezen en verkeerd samenvatten van iemands woorden.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_61729871
Wat een ophef om niks. Alsof heel Nederland aan de buis gekluisterd ligt om de Algemene Beschouwingen te volgen. De meeste mensen werken gewoon en hebben daar geen tijd voor. En als ze die tijd al hebben, is het maar de vraag of ze kijken. En tja... het zou natuurlijk ook gewoon écht een technische storing kunnen zijn. Kan zomaar.
pi_61735210
Nog even en ze kunnen Geenstijl echt op de lijst van extreem-rechtse sites zetten.
  donderdag 18 september 2008 @ 17:08:39 #45
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_61735266
Ophef om niets door zowel Geenstijl als Klopkoek
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_61735305
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:09 schreef alors het volgende:
Is GS ooit niet treurig geweest dan?
Dit.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 18 september 2008 @ 17:44:03 #47
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_61735927
Geenstijl is een van de weinige die hardop durft te zeggen dat de publieke omroep en hun linkse vriendjes de boel manipuleren.
Ze zijn zo overtuigt van hun "doel" dat dat alle middelen heiligt. Links heeft het nooit zo nauw genomen met wetgeving en democratie. Ik ben benieuwd wat voor lijken er over 20 jaar uit de kast komen van links. Wat in de jaren tachtig is gebeurd, gaat gewoon door.
pi_61736846
Laat die Wilders alsjeblieft oprotten uit de Nederlandse politiek en bied hem een baan aan bij Cliniclowns...
Zoals het klokje thuis tikt, oost best
pi_61736998
quote:
Op donderdag 18 september 2008 18:32 schreef _Kryptic het volgende:
Laat die Wilders alsjeblieft oprotten uit de Nederlandse politiek en bied hem een baan aan bij Cliniclowns...
Ja, want een ziek kind heeft wèl de behoefte om lastiggevallen te worden met gekanker over het zgn. Islamitische of zelfs allochtone gevaar.
pi_61737097
quote:
Op donderdag 18 september 2008 18:40 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ja, want een ziek kind heeft wèl de behoefte om lastiggevallen te worden met gekanker over het zgn. Islamitische of zelfs allochtone gevaar.
Maar die kinderen zijn Herben inmiddels beu.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')