Hoe zou het nieuwe personeel dat moeten weten dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:03 schreef postmortum het volgende:
Klacht: nieuw personeel dat niet weet hoe de vaste clientèle hun friet besteld
Niet overschatten he.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:06 schreef Broekpaling het volgende:
TS is 5?
QFT!quote:Op woensdag 17 september 2008 18:12 schreef Agiath het volgende:
HET IS PATAT, KANKERLUL!
Dan had ze van mij kudo's gekregen.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:13 schreef littledrummergirl het volgende:
wees blij dat het geen tienermoeder was met een kleine die ze ff boven je bakkie ging houden... "de klant is koning"
Hier in Limburg is het nog steeds friet. Weet je wel wat het woord patat betekent? Denk eens na en bekijk dan het antwoord.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus patat is geen gefrituurde aardappelen.
quote:Op woensdag 17 september 2008 18:15 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Hier in Limburg is het nog steeds friet. Weet je wel wat het woord patat betekent? Denk eens na en bekijk dan het antwoord.
ANTWOORD:Ja maar, Limburg.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus patat is geen gefrituurde aardappelen.!
In Nederland is het patat.
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op woensdag 17 september 2008 18:15 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Hier in Limburg is het nog steeds friet. Weet je wel wat het woord patat betekent? Denk eens na en bekijk dan het antwoord.
ANTWOORD:Waar haal jij vandaan, dat patat gebakken aardappelen zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus patat is geen gefrituurde aardappelen.
De TS komt uit Limburg en die weet niet beter. Als je ooit in Limburg komt bestel dan geen patat want je krijgt gewoon gebakken aardappelen voorgeschoteld. Ja, ik heb het meegemaakt.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja maar, Limburg.....!
In Nederland is het patat.[ afbeelding ]
Mensen uit Limburg hebben sowieso geen recht van sprekenquote:
Wat een kutprovincie, wanneer gaan we dat nou eens boycotten of aan Belgie schenken, waar het hoort.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:18 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
De TS komt uit Limburg en die weet niet beter. Als je ooit in Limburg komt bestel dan geen patat want je krijgt gewoon gebakken aardappelen voorgeschoteld. Ja, ik heb het meegemaakt.![]()
![]()
Het woord patat lijkt mij een afkorting van een woord dat afkomstig is uit Engeland. Jawel van het woord patatoes of hoe je het ook schrijven mag. Dat zijn dus gebakken aardappelen.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:17 schreef B_ernd het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan, dat patat gebakken aardappelen zijn?
Wanneer zetten je jou eindelijk eens op een zandbank de 2 x per dag onder water staat?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wat een kutprovincie, wanneer gaan we dat nou eens boycotten of aan Belgie schenken, waar het hoort.
Wij maken nog steeds deel uit van Nederland. Dus ik heb recht op tegenspraak.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:18 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mensen uit Limburg hebben sowieso geen recht van spreken
Kop houden dus
Lijkt jou. Precies wat je zegt. Dus het hoeft niet zo te zijn.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:19 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Het woord patat lijkt mij een afkorting van een woord dat afkomstig is uit Engeland. Jawel van het woord patatoes of hoe je het ook schrijven mag. Dat zijn dus gebakken aardappelen.
Heul nie,in Brabant haal ik ook gewoon friet hoor.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja maar, Limburg.....!
In Nederland is het patat.[ afbeelding ]
Onderbouw deze zin eens? Waarom hoort Limburg bij Belgiëquote:Op woensdag 17 september 2008 18:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wat een kutprovincie, wanneer gaan we dat nou eens boycotten of aan Belgie schenken, waar het hoort.
Omdat Belgen ook dom zijn.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:25 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Onderbouw deze zin eens? Waarom hoort Limburg bij België
In een snackbar in Posterholt en nee ik ben niet dom want ik weet dat ik helemaal goed zit.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:24 schreef B_ernd het volgende:
[..]
Lijkt jou. Precies wat je zegt. Dus het hoeft niet zo te zijn.
Mensen uit Limburg zijn dus gewoon dom. Waar krijg jij eigenlijk patat voorgeschoteld. Want ik moet het altijd zelf halen bij de snackbar.
quote:Op woensdag 17 september 2008 18:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Kansloos.
En het is PATAT.
In jouw geval; PATAT PINDA
En daarbij bedrijven mensen die patat zeggen sex met dode, minderjarige dieren van hun eigen geslacht en daar wil ik niet mee geassocieerd worden. 2 redenen om friet te bestellen dus ipvquote:Op woensdag 17 september 2008 18:28 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Precies en geen patat want dat zijn gebakken aardappelen.
Sick mindquote:Op woensdag 17 september 2008 18:30 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
En daarbij bedrijven mensen die patat zeggen sex met dode, minderjarige dieren van hun eigen geslacht en daar wil ik niet mee geassocieerd worden. 2 redenen om friet te bestellen dus ipvpatat
Helaas. Patate is gewoon Frans voor aardappel.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:19 schreef Teunebeun het volgende:
Het woord patat lijkt mij een afkorting van een woord dat afkomstig is uit Engeland. Jawel van het woord patatoes of hoe je het ook schrijven mag. Dat zijn dus gebakken aardappelen.
het was toch duitsland? Sinds wanneer is het nederland?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
Die patat-roepers idd jaquote:
Dus gebakken aardappelen met hondeschijtquote:Op woensdag 17 september 2008 18:32 schreef Ordinair het volgende:
Vanaf nu, pm, is het PATAT HONDESCHIJT!
quote:Op woensdag 17 september 2008 18:36 schreef Rekkie het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze daar ook broodje babypoep?
Ik wilde net een boterham met pindakaas gaan etenquote:Op woensdag 17 september 2008 18:36 schreef Rekkie het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze daar ook broodje babypoep?
Ja en dan met baby's enzulks.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:40 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Iets met 2 girls and one cup ofzo
dat dusquote:Op woensdag 17 september 2008 18:06 schreef Broekpaling het volgende:
Het is dan ook de meest kansloze 'grap' ooit.
Wanneer gaan die asieldieren van jou eens dood?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:22 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Wanneer zetten je jou eindelijk eens op een zandbank de 2 x per dag onder water staat?
Nadat ze van jouw kadaver geproeft hebben...quote:Op woensdag 17 september 2008 18:52 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Wanneer gaan die asieldieren van jou eens dood?
Die kerel leeft bij de hoop ooit z'n zaak te verkopen en op de laatste dag een patatje met échte babypoep te serveren.... het zakje ligt al klaar in de diepvries.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:54 schreef koemleit het volgende:
die snackbar vent doet natuurlijk altijd of ie het grappig vindt, hij wil natuurlijk jou niet als klant verliezen.
Maar het is eigenlijk te triest voor woorden dat je het elke keer weer opnieuw doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |