Geen speld tussen te krijgen.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:57 schreef Wooldoor het volgende:
Damn mensen zijn hier echt anti Sno zeg, ik zie echt geen reden waarom. Ok zijn tempo ligt niet het hoogst van allemaal maar hij pakt ballen af, staat vaak op de goede plek bij de afvallende bal en wint zijn duels.
Mee eens.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:53 schreef Wooldoor het volgende:
Ik vond Sno stukken beter spelen dan Lindgren voornamelijk in verdedigd opzicht.
Ben ik dus niet de enige die dat heeft. Nu is het juist een mooie wedstrijd om hem in te brengen...quote:Op donderdag 18 september 2008 22:57 schreef Fides het volgende:
Ik vraag me inderdaad af waarom Van Basten die Cvitanich nooit gebruikt.
Omdat Dario een spits is en geen 10 of flankspeler.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:57 schreef Fides het volgende:
Ik vraag me inderdaad af waarom Van Basten die Cvitanich nooit gebruikt.
Dat zal het wel zijnquote:Op donderdag 18 september 2008 22:57 schreef JeroenV het volgende:
Enige wat ik me kan bedenken is dat hij alleen een centrumspits is, geen vleugelaanvaller.
Lijkt me een understatement.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:46 schreef Jasza het volgende:
Sarpong en Sno zie ik zondag liever niet in de basis.
Ik denk dat hij wel potentie heeft maar niet voor de basis dit jaar. Hij maakt geen gebruik van de mogelijkheden die hij krijgt om een actie te maken.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Sarpong heeft niks te zoeken in het elftal. Dat is na vandaag nogmaals bevestigd.
Dat was mij ook ontgaan maar volgens de commentator kon ie gewoon weer voluit lopen.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:55 schreef dronkeykong het volgende:
Btw zag ik Sulejmani nou naar zijn hamstring grijpen?
quote:Co Adriaanse lijkt de groepsfase van de UEFA Cup te kunnen vergeten. De oefenmeester van Red Bull Salzburg had op bezoek bij Sevilla vrede gehad met een minimale nederlaag, maar zag hoe de Spanjaarden in de slotminuut door toedoen van de Braziliaan Adriano voor een tweede maal tot scoren kwamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |