abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63214475
quote:
Op donderdag 13 november 2008 17:29 schreef JeffreyXL het volgende:
Misschien zitten hier mensen die me kunnen helpen.

\
Manueel therapeut zoeken. Geen gewone fysio. en ff voorlopig niet zwaar trainen op de pijnlijke onderdelen. (manueel therapeut wordt gewoon vergoed)
pi_63216643
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:36 schreef McGilles het volgende:
Tijdje hier niet gepost, tijdje ook niet gesport.

De knieblessure is verleden tijd, gelukkig maar. Dankzij een goede sportfysio in Houten.
Ben zeer druk geweest met de studie, dus nu al 9 weken niet in de gym geweest. Mogen jullie raden hoeveel kg ik verloren ben sindsdien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha teeering.
Hoe hou je het ook uit, negen weken niet trainen? Ik zou knetter worden.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_63217420
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:45 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Haha teeering.
Hoe hou je het ook uit, negen weken niet trainen? Ik zou knetter worden.
Dat is heel simpel, McGilles zoekt zijn troost in de wiskunde (geheel terecht) en kan daardoor de woeste verleidingen van het ijzer weerstaan.
pi_63220382
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:06 schreef LedZep het volgende:

[..]

Dat is heel simpel, McGilles zoekt zijn troost in de wiskunde (geheel terecht) en kan daardoor de woeste verleidingen van het ijzer weerstaan.
Train jij dan überhaupt nog wel, aangezien jij wis én natuurkunde volgt.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_63221174
Je zou inderdaad zeggen van niet, maar de training gaat eigenlijk beter dan ooit. Vooral mijn onderkant biceps en binnenkant borst groeien bijzonder snel de laatste tijd.
pi_63233826
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:36 schreef LedZep het volgende:
Je zou inderdaad zeggen van niet, maar de training gaat eigenlijk beter dan ooit. Vooral mijn onderkant biceps en binnenkant borst groeien bijzonder snel de laatste tijd.
pi_63240012
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:36 schreef LedZep het volgende:
Wat n held
pi_63244662
Ik post hier eigenlijk nooit, maar toch een vraag die ik nergens beantwoord zie:

Heb al behoorlijke tijd last van acne, en door me voeding (veel eiwitten i guess) is het nog stukje verergerd. Slik nu sinds een weekje Roaccutane (zwaar medicijn tegen acne wat hier vast wel bekend is) en ben even gestopt met me voedingschema en de acne is al aan het verdwijnen, nou is alleen me vraag het volgende:

Volgens de dokter moest ik maar eens ophouden met me voedingsschema (daar kreeg ik immers acne van), maaaaaar

Is het niet slimmer om juist nu alles te gaan eten waar je acne van krijgt? Dat wil zeggen, nu juist brinta met melk pakken, kwark etcetera. Wanneer ik er dan niks van krijg is het duidelijk dat de Roaccutane werkt. Wanneer ik nou juist geen voedingsschema volg heb je juist kans dat als je weer begint het weer terugkomt lijkt mij?

Misschien mensen hierzo met hetzelfde probleem?
pi_63246231
Kijk even in dit topic!
Grapje
pi_63246704
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 16:48 schreef Rejected het volgende:
Kijk even in dit topic!
Grapje
je doet je naam eer aan
pi_63258056
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 15:18 schreef Yuin het volgende:

Is het niet slimmer om juist nu alles te gaan eten waar je acne van krijgt? Dat wil zeggen, nu juist brinta met melk pakken, kwark etcetera. Wanneer ik er dan niks van krijg is het duidelijk dat de Roaccutane werkt. Wanneer ik nou juist geen voedingsschema volg heb je juist kans dat als je weer begint het weer terugkomt lijkt mij?

Misschien mensen hierzo met hetzelfde probleem?
geen ervaring mee. Als acne alleen superficial schadelijk is zou je het eventueel kunnen proberen.
pi_63265208
Help! Ik wil trainen!

Alleen de sportschool is zondagsmiddags gesloten..
Signature
pi_63269712
Lekker opdrukken dan.
pi_63270705
Hier is de sportschool vaker dicht dan open, dus niet zeuren
pi_63271148
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:17 schreef FritsFluitketel het volgende:
Help! Ik wil trainen!

Ik heb thuis nog altijd een stang hangen in het trapgat, kan je mooi gestrekt optrekken
pi_63275936
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:03 schreef Yuin het volgende:
Hier is de sportschool vaker dicht dan open, dus niet zeuren
Snel verkassen dan want dat is een doodzonde
pi_63278270
quote:
Op zondag 16 november 2008 22:58 schreef JeffreyXL het volgende:

[..]

Snel verkassen dan want dat is een doodzonde
Enige hardcore gym in de buurt
pi_63284278
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:17 schreef FritsFluitketel het volgende:
Help! Ik wil trainen!

leer pistols, goede buik/core oefeningen, en koop een dumbell verstelbaar 'tot n kilo of 16 waarmee je je schouders vanuit alle hoeken in circuitjes aanpakt (meer gericht op blessure preventie dit). Gooi er wat pushups (varianten) doorheen, en idd eventueel een stok in het trapgat (touw aan n boom?) en klaar ben je.
pi_63284587
quote:
Op maandag 17 november 2008 00:17 schreef Yuin het volgende:

[..]

Enige hardcore gym in de buurt
Waar woon je?
pi_63285095
quote:
Op maandag 17 november 2008 11:51 schreef Rigital het volgende:

[..]

Waar woon je?
In Oss, het valt opzich nog wel mee maar ik train het liefst dagelijks zo rond 14uur en ze hebben het leuke idee daar gehad om op woensdag en vrijdag tussen 12 en 16.30 dicht te zijn. Weekend tussen 11 en 13 open, ook erg fijne tijden Verder wel super sportschool maar voor mij zijn de tijden gewoon kut. Ik werk in de avond namelijk.
pi_63286700
J-Will: stuur Yuin even een PM
pi_63286990
... ?

Oss is niet echt om de hoek bij mij hoor Mijn sportschool is in het weekend ook maar tot 14.00 open, too bad. Gewoon zorgen dat je er voor die tijd bent dan he.
  maandag 17 november 2008 @ 13:37:30 #223
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_63287040
ik ben er zaterdagochtend altijd om 10 uur, lekker rustig enzo
pi_63289489
quote:
Op maandag 17 november 2008 13:35 schreef no-look het volgende:
... ?

Oss is niet echt om de hoek bij mij hoor Mijn sportschool is in het weekend ook maar tot 14.00 open, too bad. Gewoon zorgen dat je er voor die tijd bent dan he.
Wie woonde er nou in Oss dan?
pi_63291494
Wel een gedoe, trainen terwijl je roaccutane slikt. Gisteren speciaal heel licht getraint en spierpijn in me borst alsof ik 100kg heb gedrukt ofzo. Rug durf ik niet echt te trainen voorlopig omdat die wat gevoelig is door de medicijnen, rugpijn is wel weg na uurtje sportschool
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')