Manueel therapeut zoeken. Geen gewone fysio. en ff voorlopig niet zwaar trainen op de pijnlijke onderdelen. (manueel therapeut wordt gewoon vergoed)quote:Op donderdag 13 november 2008 17:29 schreef JeffreyXL het volgende:
Misschien zitten hier mensen die me kunnen helpen.
\
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:36 schreef McGilles het volgende:
Tijdje hier niet gepost, tijdje ook niet gesport.
De knieblessure is verleden tijd, gelukkig maar. Dankzij een goede sportfysio in Houten.
Ben zeer druk geweest met de studie, dus nu al 9 weken niet in de gym geweest. Mogen jullie raden hoeveel kg ik verloren ben sindsdienHaha teeering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe hou je het ook uit, negen weken niet trainen? Ik zou knetter worden.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Dat is heel simpel, McGilles zoekt zijn troost in de wiskunde (geheel terecht) en kan daardoor de woeste verleidingen van het ijzer weerstaan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:45 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Haha teeering.
Hoe hou je het ook uit, negen weken niet trainen? Ik zou knetter worden.
Train jij dan überhaupt nog wel, aangezien jij wis én natuurkunde volgt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:06 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dat is heel simpel, McGilles zoekt zijn troost in de wiskunde (geheel terecht) en kan daardoor de woeste verleidingen van het ijzer weerstaan.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:36 schreef LedZep het volgende:
Je zou inderdaad zeggen van niet, maar de training gaat eigenlijk beter dan ooit. Vooral mijn onderkant biceps en binnenkant borst groeien bijzonder snel de laatste tijd.
Wat n heldquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:36 schreef LedZep het volgende:
Je zou inderdaad zeggen van niet, maar de training gaat eigenlijk beter dan ooit. Vooral mijn onderkant biceps en binnenkant borst groeien bijzonder snel de laatste tijd.
geen ervaring mee. Als acne alleen superficial schadelijk is zou je het eventueel kunnen proberen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:18 schreef Yuin het volgende:
Is het niet slimmer om juist nu alles te gaan eten waar je acne van krijgt? Dat wil zeggen, nu juist brinta met melk pakken, kwark etcetera. Wanneer ik er dan niks van krijg is het duidelijk dat de Roaccutane werkt. Wanneer ik nou juist geen voedingsschema volg heb je juist kans dat als je weer begint het weer terugkomt lijkt mij?
Misschien mensen hierzo met hetzelfde probleem?
Ik heb thuis nog altijd een stang hangen in het trapgat, kan je mooi gestrekt optrekkenquote:Op zondag 16 november 2008 16:17 schreef FritsFluitketel het volgende:
Help!Ik wil trainen!
Alleen de sportschool is zondagsmiddags gesloten..
Snel verkassen dan want dat is een doodzondequote:Op zondag 16 november 2008 20:03 schreef Yuin het volgende:
Hier is de sportschool vaker dicht dan open, dus niet zeuren
Enige hardcore gym in de buurtquote:Op zondag 16 november 2008 22:58 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Snel verkassen dan want dat is een doodzonde
leer pistols, goede buik/core oefeningen, en koop een dumbell verstelbaar 'tot n kilo of 16 waarmee je je schouders vanuit alle hoeken in circuitjes aanpakt (meer gericht op blessure preventie dit). Gooi er wat pushups (varianten) doorheen, en idd eventueel een stok in het trapgat (touw aan n boom?) en klaar ben je.quote:Op zondag 16 november 2008 16:17 schreef FritsFluitketel het volgende:
Help!Ik wil trainen!
Alleen de sportschool is zondagsmiddags gesloten..
In Oss, het valt opzich nog wel mee maar ik train het liefst dagelijks zo rond 14uur en ze hebben het leuke idee daar gehad om op woensdag en vrijdag tussen 12 en 16.30 dicht te zijn. Weekend tussen 11 en 13 open, ook erg fijne tijdenquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 13:35 schreef no-look het volgende:
... ?
Oss is niet echt om de hoek bij mij hoorMijn sportschool is in het weekend ook maar tot 14.00 open, too bad. Gewoon zorgen dat je er voor die tijd bent dan he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |