Als je 1 pizza ophebt, dan heb je in principe al genoeg calorieën naar binnen voor 3 maaltijden. Wat is dan de logica van de melk? En dan heb ik het ninet eens over de pizza.quote:
voor ivo is een pizza een tussendoortje hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je 1 pizza ophebt, dan heb je in principe al genoeg calorieën naar binnen voor 3 maaltijden. Wat is dan de logica van de melk? En dan heb ik het ninet eens over de pizza.
En je kan wel zeggen dat het om calorieën draait, maar als die niet bestaan uit voedingsstoffen waar je lichaam wat aan heeft dan zal je niet ver komen.
Natuurlijk is het verschillend, maar dan nog doet dat niets af aan mijn punt dat je lichaam calorieen nodig heeft waar het iets mee kan. Zuip anders gewoon 2 liter drank per dag naar binnen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
voor ivo is een pizza een tussendoortje hoor
caloriebehoefte is per mens verschillend, dus een pizza zal in sommige gevallen genoeg zijn voor 3 maaltijden en in andere gevallen een halve.
En in een bulk is het echt alleen maar calorieen wat je naar binnen wil werken. Vreten en trainen
en zo heeft iedereen zn eigen doelen. Ik train 2 a 3x in de week Full body met de nadruk op de core en benen en dat alles voor American Football. Heb trouwens nog een leuk artikeltje over dit soort dingenquote:Bovendien heb ik het idee dat ivo zich meer richt op liften dan op het bouwen van een mooi, droog en symmetrisch lichaam.
Natuurlijk, maar als ik hier over voeding lees en even naar de TT kijk, dan dacht ik toch echt dat we t over BB haddenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:22 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
en zo heeft iedereen zn eigen doelen. Ik train 2 a 3x in de week Full body met de nadruk op de core en benen en dat alles voor American Football. Heb trouwens nog een leuk artikeltje over dit soort dingen
http://elitefts.com/documents/bodybuilding_not_for_athletes.htm
Jij bent gewoon ectomorph (ondanks je huidige lichaamquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:06 schreef ivosnivo het volgende:
Ik was vroeger ook altijd bang voor "zinloze" collorieen. Nu ben ik er achter dat het geen reet uitmaakt, kan moeilijk 2 broden op een dag gaan wegkauwen. Dan is af en toe een magnum pakken een stuk simpeler. En ik kan nou ook niet echt zeggen dat ik er moddertje vet van word.
mee eens. Als ik 1000 plus calorien eet na een training dan liever van pizza dan een half brood wegwerken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:06 schreef ivosnivo het volgende:
Ik was vroeger ook altijd bang voor "zinloze" collorieen. Nu ben ik er achter dat het geen reet uitmaakt, kan moeilijk 2 broden op een dag gaan wegkauwen. Dan is af en toe een magnum pakken een stuk simpeler. En ik kan nou ook niet echt zeggen dat ik er moddertje vet van word.
Sporten is geen reden om niet vet te worden, stel dat je met 1 training 500 kcal verbrand, dan kan je die 500 kcal extra eten zonder zwaarder te worden. Wat je daarna nog meer eet zal je lichaam gebruiken omquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:10 schreef Thorical het volgende:
En eten doe ik me een slag in de rondte en kom dan ook een kilo per week aan.
Die toch ondanks het 3x per week sporten ook op mijn buik willen zitten.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je 1 pizza ophebt, dan heb je in principe al genoeg calorieën naar binnen voor 3 maaltijden.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:59 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
![]()
ahh daarom heb ik nog altijd honger na die eerste pizza
post dan ff manquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:48 schreef ivosnivo het volgende:
Heb een filmpje bekeken van mark rippetoe dat je je borst overdreven ver naar voren moet doen enzo.
Ja idd, alleen zijn mijn schouders nog lang niet soepel genoeg. Maar daar zit ook nog wel wat winst in te halen!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:26 schreef Fugie het volgende:
mijn sportschool eigenaar is me dat aan het leren. Echt bizar lomp je borst omhoog, en de barbell met je elleboven verticaal door je rug willen drukken.
quote:
verklaar je nader!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:35 schreef no-look het volgende:
Lowbar is het veel moeilijker om full te squaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |