Same here. Benchen en twee van die dikke tette kweken? Vind ik bijzonder lelijk. Ik hou 't bij (PL stijl), maar daar houdt het mee op. Activiteiten in mijn leven zijn meer gebaat bij het hebben van gezonde / sterke schouders en een goede core dan het esthetische van de borstspier.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:54 schreef no-look het volgende:
Ik bench niet meer nee, alleen een beetje om te pompen maar that's it. Ik vind military press leuker.
Dat zeg ik ook niet, het enige wat ik wil weten, is of dat de groei bij body building in de weg staat ja of nee... tot op nog toe geen duidelijk antwoord gekregen daaropquote:Op donderdag 20 november 2008 14:48 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
sowieso
@ eitjestc, "mijn opa rookte zijn hele leven lang 2 pakkies per dag en is toch gezond 90 geworden, ergo, roken is heul niet ongezond." --> is onzin natuurlijk, dat dat gezwel uit 020 toevallig rookte (ook omdat toen de gevolgen niet duidelijk waren) betekent uiteraard niet dat als je je sport serieus neemt je wel kan roken.
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:54 schreef no-look het volgende:
Ik bench niet meer nee, alleen een beetje om te pompen maar that's it. Ik vind military press leuker.
Stelletje beachboys. Trainen jullie de benen ook niet te zwaar omdat ze anders te dik worden?quote:Op donderdag 20 november 2008 17:24 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Same here. Benchen en twee van die dikke tette kweken? Vind ik bijzonder lelijk. Ik hou 't bij (PL stijl), maar daar houdt het mee op. Activiteiten in mijn leven zijn meer gebaat bij het hebben van gezonde / sterke schouders en een goede core dan het esthetische van de borstspier.
Maar eh, slechte vooruitgang met je borst of zo?quote:Op donderdag 20 november 2008 17:24 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Same here. Benchen en twee van die dikke tette kweken? Vind ik bijzonder lelijk. Ik hou 't bij (PL stijl), maar daar houdt het mee op. Activiteiten in mijn leven zijn meer gebaat bij het hebben van gezonde / sterke schouders en een goede core dan het esthetische van de borstspier.
je moet je definitie van beachboy herzien mijn beste.quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:16 schreef Rigital het volgende:
[..]
[..]
Stelletje beachboys. Trainen jullie de benen ook niet te zwaar omdat ze anders te dik worden?
Ik denk dat hij zelf een grotere beachboy isquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:58 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
je moet je definitie van beachboy herzien mijn beste.
nee niet bepaald. Dippen en afentoe PL stijl bankdrukken (100 kg gehaald btw) met veel soorten pushups zorgen toch wel voor vooruitgang, maar ik vind gewoon die dikke overdreven borstspieren niet mooi, en verder is het ook nog compleet nutteloos voor mijn andere sporten.quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:58 schreef BertV het volgende:
[..]
Maar eh, slechte vooruitgang met je borst of zo?
Activiteiten in mijn leven zijn gebaat bij een ontwikkelde muisarm.
mjaquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:02 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zelf een grotere beachboy is![]()
Mijn benen zijn 69cm. Ik post binnenkort wel een pic.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:02 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zelf een grotere beachboy is![]()
Sorry:quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:16 schreef Rigital het volgende:
[..]
[..]
Stelletje beachboys. Trainen jullie de benen ook niet te zwaar omdat ze anders te dik worden?
Hoe lang was je precies bezig?quote:Op maandag 24 november 2008 10:33 schreef mister_popcorn het volgende:
poeh poeh, vanochtend getraind.
Begonnen met wat opwarm setje squat, toen 1 set van 20 x 80kg. Daarna kon ik alleen nog wat core / buik doen, en calve raises. He-le-maal gesloopt.
Wel lekker kort getraind zo
Moet ik eerst de techniek gaan oefenen (en daar heb ik geen tijd voorquote:Op maandag 24 november 2008 16:04 schreef kidkash19 het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang cleans!! voor goede gains!
inc bijkomen na het squatten, en het babbelen met een tjik in de gym (quote:Op maandag 24 november 2008 15:53 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hoe lang was je precies bezig?
Da's echt veruit mijn favoriete manier van trainen: kort maar zeer krachtig. Jezelf binnen 30 tot 45 minuten helemaal slopen en dan met een voldaan gevoel huiswaarts.
Of nou ja..., slopen, dat ook weer niet. Maar aardig kapot in ieder geval. Of het een goede manier is? Waarschijnlijk niet, maar ik haal er zelf de meeste voldoening uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |