abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63379076
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:54 schreef no-look het volgende:
Ik bench niet meer nee, alleen een beetje om te pompen maar that's it. Ik vind military press leuker.
Same here. Benchen en twee van die dikke tette kweken? Vind ik bijzonder lelijk. Ik hou 't bij (PL stijl), maar daar houdt het mee op. Activiteiten in mijn leven zijn meer gebaat bij het hebben van gezonde / sterke schouders en een goede core dan het esthetische van de borstspier.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_63385449
Ahnuld zou teleurgesteld zijn.

Wat zeg je nu als mensen vragen hoeveel bench jij? Ja dat doe ik niet dat vind ik lelijk?
pi_63385662
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:48 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

sowieso

@ eitjestc, "mijn opa rookte zijn hele leven lang 2 pakkies per dag en is toch gezond 90 geworden, ergo, roken is heul niet ongezond." --> is onzin natuurlijk, dat dat gezwel uit 020 toevallig rookte (ook omdat toen de gevolgen niet duidelijk waren) betekent uiteraard niet dat als je je sport serieus neemt je wel kan roken.
Dat zeg ik ook niet, het enige wat ik wil weten, is of dat de groei bij body building in de weg staat ja of nee... tot op nog toe geen duidelijk antwoord gekregen daarop
Lambo of Rekt
pi_63395205
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:54 schreef no-look het volgende:
Ik bench niet meer nee, alleen een beetje om te pompen maar that's it. Ik vind military press leuker.
quote:
Op donderdag 20 november 2008 17:24 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Same here. Benchen en twee van die dikke tette kweken? Vind ik bijzonder lelijk. Ik hou 't bij (PL stijl), maar daar houdt het mee op. Activiteiten in mijn leven zijn meer gebaat bij het hebben van gezonde / sterke schouders en een goede core dan het esthetische van de borstspier.
Stelletje beachboys. Trainen jullie de benen ook niet te zwaar omdat ze anders te dik worden?
  vrijdag 21 november 2008 @ 08:58:48 #255
37248 BertV
Klei indiaan
pi_63395809
quote:
Op donderdag 20 november 2008 17:24 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Maar eh, slechte vooruitgang met je borst of zo?

Activiteiten in mijn leven zijn gebaat bij een ontwikkelde muisarm.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_63397043
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 08:16 schreef Rigital het volgende:

[..]

[..]

Stelletje beachboys. Trainen jullie de benen ook niet te zwaar omdat ze anders te dik worden?
je moet je definitie van beachboy herzien mijn beste.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_63397136
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 09:58 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

je moet je definitie van beachboy herzien mijn beste.
Ik denk dat hij zelf een grotere beachboy is
pi_63397184
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 08:58 schreef BertV het volgende:

[..]

Maar eh, slechte vooruitgang met je borst of zo?

Activiteiten in mijn leven zijn gebaat bij een ontwikkelde muisarm.
nee niet bepaald. Dippen en afentoe PL stijl bankdrukken (100 kg gehaald btw) met veel soorten pushups zorgen toch wel voor vooruitgang, maar ik vind gewoon die dikke overdreven borstspieren niet mooi, en verder is het ook nog compleet nutteloos voor mijn andere sporten.

(muisarm moet ik ook voor uitkijken btw...)
pi_63397456
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 10:02 schreef McGilles het volgende:

[..]

mja
in ieder geval klopt z'n definitie van beachboy niet.

@EggsTC, de eerste link die ik vind op google (luie hond zoek voortaan zelf eens) zegt dat roken de eiwitopname hindert, en daarmee waarschijnlijk spieropbouw in de weg staat.

http://www.articlesbase.c(...)aneously-387401.html

een stukje dat andere gevolgen opsomt:
http://www.musclenet.com/smoking_bodybuilding_alcohol.html

Ik weet niets van de bronnen af verder, maar zeker die tweede link is geen rocket science en vrij duidelijk.
stoppen dus
pi_63397764
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 10:02 schreef McGilles het volgende:

[..]

Mijn benen zijn 69cm. Ik post binnenkort wel een pic.
pi_63424003
Mag ik je handtekening? Tja, of ik beach ben of niet, ik boek wel de beste vooruitgang sinds ik dit schema volg:

1.

Biceps, (binnenkant) borst, abs

2.

Triceps, rug, zuikant buik

3.

Legextensions, calves
pi_63471900
poeh poeh, vanochtend getraind.
Begonnen met wat opwarm setje squat, toen 1 set van 20 x 80kg. Daarna kon ik alleen nog wat core / buik doen, en calve raises. He-le-maal gesloopt.
Wel lekker kort getraind zo
pi_63475173
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 08:16 schreef Rigital het volgende:

[..]

[..]

Sorry: vergeten. Het gevoel voor humor wordt ook steeds minder hier...

@ No-look: respect: je traint al lange tijd met discipline en boekt continu progressie. En dan is BB nog niet eens je primaire sport.

@ Mc. Gilles: eveneens respect: aangezien je, ondanks je knieblessure en een motivatiedip toch weer bent gaan trainen. En omdat je PR-s nog een eindje boven de mijne uitsteken

Tot slot: 3 brakke pics (1 2 3) => ik heb teveel spek voor een beachboy.
pi_63480276
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:33 schreef mister_popcorn het volgende:
poeh poeh, vanochtend getraind.
Begonnen met wat opwarm setje squat, toen 1 set van 20 x 80kg. Daarna kon ik alleen nog wat core / buik doen, en calve raises. He-le-maal gesloopt.
Wel lekker kort getraind zo
Hoe lang was je precies bezig?

Da's echt veruit mijn favoriete manier van trainen: kort maar zeer krachtig. Jezelf binnen 30 tot 45 minuten helemaal slopen en dan met een voldaan gevoel huiswaarts.

Of nou ja..., slopen, dat ook weer niet. Maar aardig kapot in ieder geval. Of het een goede manier is? Waarschijnlijk niet, maar ik haal er zelf de meeste voldoening uit.
  maandag 24 november 2008 @ 16:02:20 #265
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_63480616
ik twijfel altijd of 3 oefeningen wel genoeg is

ik moet nog een goed schema hebben, waarschijnlijk wil ik in december een split gaan doen. En dan echt goede gains maken (al dan niet met supplementen).
Dingen die er sowieso in komen: squat, deadlift, squatxxx, bench press, pullups. Voor de rest heb ik niet echt een idee.
  maandag 24 november 2008 @ 16:04:36 #266
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63480682
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang cleans!! voor goede gains!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 24 november 2008 @ 16:10:11 #267
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_63480841
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:04 schreef kidkash19 het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang cleans!! voor goede gains!
Moet ik eerst de techniek gaan oefenen (en daar heb ik geen tijd voor )

is het deze week nog training ?
pi_63484615
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:53 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Hoe lang was je precies bezig?

Da's echt veruit mijn favoriete manier van trainen: kort maar zeer krachtig. Jezelf binnen 30 tot 45 minuten helemaal slopen en dan met een voldaan gevoel huiswaarts.

Of nou ja..., slopen, dat ook weer niet. Maar aardig kapot in ieder geval. Of het een goede manier is? Waarschijnlijk niet, maar ik haal er zelf de meeste voldoening uit.
inc bijkomen na het squatten, en het babbelen met een tjik in de gym ( ) was ik slechts 40 minuten bezig.
Lekker kort dus, maar er zat gewoon niets meer in. Wilde nog dumbell snatches doen maar dat ging echt niet meer.
pi_63541143
straks weer schouders
pi_63541519
Deze week noodgedwongen rust voor mijn onderrug.
pi_63652324
Ik ga na ruim een jaar KT ook cardio opnemen in mijn schema. Ik sprak met wat gasten die erbij zweren. Tegen de 40 aan en ze breken PR na PR. Aangezien mijn conditie echt zwaar bagger is zal het voor mij extra effect hebben denk ik. Alleen jammer dat je minder energie overhoudt voor de KT zelf..
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  zondag 30 november 2008 @ 21:33:11 #272
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_63653131
Maandag schouders gedaan en er nu bij inspanning nog steeds last van... Kwestie van te zwaar getraind lijkt me?
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_63653184
Ik denk eerder niet goed uitgevoerd icm te zwaar. Gebeurt vaker bij de schouderoefening(en) geloof ik.
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
pi_63689107
vraagje, wat is precies het verschil tussen een stiff legged deadlift een RDL? Bij de eerste (veel?) meer nadruk op de hams? RDL ook meer heupen?
pi_63690525
SLD geeft overal meer druk op (hamstrings, onderrug), m.u.v. de glutes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')