Dat is de laatste paar keer wel gebeurd ja. Maar ik heb het gevoel dat het ook doorstraald naar de lies.quote:Op maandag 17 november 2008 19:48 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Als je je buik ook stevig aanpakt wel, lijkt me...
Goed bezig, goed bezig...quote:Op woensdag 19 november 2008 09:16 schreef no-look het volgende:
Hihi 150 deadlift is binnen
netjes, op naar de 200?quote:
Ik heb daar ooit wel getraind. Geen hard-core gym, wel goede voorzieningen. Niet goedkoop.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zijn er hier goede ervaringen met fitness first?
Ligt eraan wat je wilt. Ikzelf ben er niet helemaal kapot van, weet wel dat ze daar helemaal de kant van de personal training op willen. dus weinig tot geen begeleiding meer voor de gewone sporter mits je extra wilt betalen voor een PT'er.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zijn er hier goede ervaringen met fitness first?
ME= Max Effort en DE= Dynemic Effort. Methodes die gebruikt worden binnen de powerlifting door aanhangers van westside. Hoeft overigens niet alleen voor powerlifters te zijn. Ook andere sporters kunnen er heel goed mee werken. Imo niet echt geschikt voor een beginner.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:49 schreef Rejected het volgende:
ME/DE?
Fitness First is heel duur toch :p
Dat kan zeker kloppen. Normaliter is het echter vaak zo dat men mensen met liesklachten juist met buik oefeningen naar huis stuurd. Wanneer je klachten in je lies krijgt, train je 1 van de 2 te zwaar, of te zacht (net hoe je het wil zien natuurlijk).quote:Op maandag 17 november 2008 19:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is de laatste paar keer wel gebeurd ja. Maar ik heb het gevoel dat het ook doorstraald naar de lies.
De eerste is Upright Row, tweede Side Raises en derde Front Raise.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:28 schreef Thorical het volgende:
Ik zoek naar de namen van 3 schouderoefeningen met dumbells.
Omhoog langs het lichaam, omhoog opzij en omhoog naar voor.
Alle 3 staande met een rechte rug uitgevoerd en tot +/- schouder hoogte.
Ik wil graag de engelse namen omdat ik ik ze dan altijd kan terug vinden op Utube
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:13 schreef EggsTC het volgende:
Iemand vertelde mij een keer dat roken echt dodelijk is
Het cardiovasculair vermogen neemt door het roken af. Dit zal enige vooruitgang remmen denk ik. Maar in hoeverre dit van belang is weet ik niet.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:13 schreef EggsTC het volgende:
Iemand vertelde mij een keer dat roken echt dodelijk is voor je vooruitgang met bodybuilding, kan iemand dit bevestigen of de deur wijzen? Met evt. bronnen daarbij?
Hmm, disagree. Cruyff rookte ook, durf je te zeggen dat hij zn sport niet serieus nam?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:59 schreef Rigital het volgende:
Als je je sport (bodybuilding of whatever) serieus neemt, rook je zo wie zo niet.
sowiesoquote:Op donderdag 20 november 2008 10:59 schreef Rigital het volgende:
Als je je sport (bodybuilding of whatever) serieus neemt, rook je zo wie zo niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |