quote:Op woensdag 17 september 2008 14:20 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik denk ik maak een print screen van je fobo.
Geloof ik nietquote:Op woensdag 17 september 2008 14:21 schreef mcDavid het volgende:
Overigens werd ik laatst door een meisje gefotografeerd in de trein.
Verkapt kijk-mij-eens-proberen-de-viewcount-van-mijn-fotoloze-fobo-omhoog-te-krikken-topicquote:Op woensdag 17 september 2008 14:17 schreef La_Vita het volgende:
Stiekem een foto van je willen maken met hun mobieltje maar vergeten dat het geluid aan staat. Stumpers
jongens en vieze oude mannen met cameramobieltjes
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:23 schreef Dibble het volgende:
laat je foto zien dan!
Zoniet is dit een kuttopic en jij een aandachtsgeile lelijke kuthoer!
Wat een taalgebruikquote:Op woensdag 17 september 2008 14:23 schreef Dibble het volgende:
laat je foto zien dan!
Misschien ben ik ook wel een lelijke kuthoer en maken ze daarom foto's, freakshowquote:Op woensdag 17 september 2008 14:23 schreef Dibble het volgende:
laat je foto zien dan!
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:29 schreef La_Vita het volgende:
Goed topic voor mn fobo hits
Trouwens niet zeuren dat ik geen foto's heb want die hebben er een jaar gestaan![]()
TS is zo'n kansloze emo met een fotoboek zonder foto'squote:Op woensdag 17 september 2008 14:20 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik denk ik maak een print screen van je fobo.
Ja schijt aan nu niet meer. Hef je fotoboek op dan! Of zet er nieuwe foto's in!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:29 schreef La_Vita het volgende:
Trouwens niet zeuren dat ik geen foto's heb want die hebben er een jaar gestaan![]()
http://web.archive.org/web/20070623182452/http://fotoboek.fok.nl/La_Vitaquote:Op woensdag 17 september 2008 14:29 schreef La_Vita het volgende:
Ik heb begrepen dat Paultjuh jouw ook vaak zo noemt als 'ie je ligt te palen...dus...quote:
Niet waar. Of je bent heel knap of je bent echt heel lelijk. En wij, als Fokkers, willen gewoon weten wat voor vlees we in de kuip hebben. Denk je dat we onze tijd niet beter kunnen gebruiken? Als we tijd besteden aan jouw topic dan moet dat wel verantwoord zijn.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:46 schreef La_Vita het volgende:
Waarom per se een foto van mij? Het is een terechte klacht, met of zonder fotoboek
Ze is knap. That's a fact.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet waar. Of je bent heel knap of je bent echt heel lelijk. En wij, als Fokkers, willen gewoon weten wat voor vlees we in de kuip hebben. Denk je dat we onze tijd niet beter kunnen gebruiken? Als we tijd besteden aan jouw topic dan moet dat wel verantwoord zijn.
Het is gewoon kansloos, een fotoboek zonder foto's.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:46 schreef La_Vita het volgende:
Waarom per se een foto van mij? Het is een terechte klacht, met of zonder fotoboek
Kijk, dat is al de eerste hint.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is gewoon kansloos, een fotoboek zonder foto's.
Ja echt vréselijkquote:Op woensdag 17 september 2008 14:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is gewoon kansloos, een fotoboek zonder foto's.
Over je eigen kloon zeggen dat ze lekker isquote:Op woensdag 17 september 2008 14:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezien om het te geloven.
HOU JE BEKquote:Op woensdag 17 september 2008 14:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, want iedere user waarvan ik weet hoe zij eruit ziet, maar jullie niet, is geheid een kloon van me.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Over je eigen kloon zeggen dat ze lekker is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guanine en Cytosine! *O*
Uhu, ik ga er dadelijk nog een paar aanmaken om het nogmaals te bevestigenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Over je eigen kloon zeggen dat ze lekker is
Standaard verweer #1 uit het boekje "Kloonontkennen voor Dummies"quote:Op woensdag 17 september 2008 14:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, want iedere user waarvan ik weet hoe zij eruit ziet, maar jullie niet, is geheid een kloon van me.
Faler.
Probeer je haar nou via Fok in bed te krijgen?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Nemquote:Op woensdag 17 september 2008 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Paultjuh jouw ook vaak zo noemt als 'ie je ligt te palen...dus...
Ja, want iedere vrouwelijke user waar ik wat over zeg, wil ik gelijk het bed in krijgen.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:56 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Probeer je haar nou via Fok in bed te krijgen?
Over falen gesproken
Wacht even, ik zal even het topic opzoeken./quote:
Ze is bezet!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:59 schreef Optimus_P. het volgende:
dus je bent homo?
Verkapte kijk-mij-eens-één-vooralsnog-niet-bevestigd-lekker-ding-kennen-postquote:Op woensdag 17 september 2008 14:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, want iedere vrouwelijke user waar ik wat over zeg, wil ik gelijk het bed in krijgen.
Dude, ik ken 'r al langer dan vandaag. Als ik het had gewild, dan had ik het dus al veel eerder geprobeerd.
Wil je er anders even over pratenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-één-vooralsnog-niet-bevestigd-lekker-ding-kennen-post
Ohja, misschien ga ik wel een paint maken!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:03 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Wil je er anders even over praten? Of wil je het liever opschrijven? Een tekening maken mag ook hoor
Nam het niet serieusquote:Op woensdag 17 september 2008 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wacht even, ik zal even het topic opzoeken./
-edit- trouwens, Fokreacties serieus nemen
Ik heb ook mijn slechte momentenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nam het niet serieus
Het verbaasde mij gewoon dat die zin uit jouw mond kwam... Naja mond
was het zoiets?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:03 schreef La_Vita het volgende:
Wil je er anders even over praten? Of wil je het liever opschrijven? Een tekening maken mag ook hoor
Weinig verkapts aan, hoor.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-één-vooralsnog-niet-bevestigd-lekker-ding-kennen-post
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:17 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
NEE ze wil NIET met je neuken. Sukkel.
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:58 schreef IQM het volgende:
Dude, ik ken 'r al langer dan vandaag. Als ik het had gewild, dan had ik het dus al veel eerder geprobeerd.
Ga nu maar lekker verder spelen met je minicity, nerdje.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:00 schreef IQM het volgende:
Ze is bezet!
Wie zegt datquote:Op woensdag 17 september 2008 15:17 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
NEE ze wil NIET met je neuken. Sukkel.
Gewoon een goede telefoon hebben waarvan je het geluid kan uitschakelenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:37 schreef LoggedIn het volgende:
foto's maken in de trein zuigt zowiezo.. je kan het veel beter gewoon buiten doen; veel meer licht, geluid hoor je niet zo snel, en je kan veel makkelijker een goeie hoek krijgen
Blijkbaar heef gewaardeerde user IQm toch niet goed zijn best gedaan.quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:23 schreef Dibble het volgende:
laat je foto zien dan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |