Wacht even, ik zal even het topic opzoeken./quote:
Ze is bezet!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:59 schreef Optimus_P. het volgende:
dus je bent homo?
Verkapte kijk-mij-eens-één-vooralsnog-niet-bevestigd-lekker-ding-kennen-postquote:Op woensdag 17 september 2008 14:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, want iedere vrouwelijke user waar ik wat over zeg, wil ik gelijk het bed in krijgen.
Dude, ik ken 'r al langer dan vandaag. Als ik het had gewild, dan had ik het dus al veel eerder geprobeerd.
Wil je er anders even over pratenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-één-vooralsnog-niet-bevestigd-lekker-ding-kennen-post
Ohja, misschien ga ik wel een paint maken!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:03 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Wil je er anders even over praten? Of wil je het liever opschrijven? Een tekening maken mag ook hoor
Nam het niet serieusquote:Op woensdag 17 september 2008 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wacht even, ik zal even het topic opzoeken./
-edit- trouwens, Fokreacties serieus nemen
Ik heb ook mijn slechte momentenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nam het niet serieus
Het verbaasde mij gewoon dat die zin uit jouw mond kwam... Naja mond
was het zoiets?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:03 schreef La_Vita het volgende:
Wil je er anders even over praten? Of wil je het liever opschrijven? Een tekening maken mag ook hoor
Weinig verkapts aan, hoor.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-één-vooralsnog-niet-bevestigd-lekker-ding-kennen-post
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:17 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
NEE ze wil NIET met je neuken. Sukkel.
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:58 schreef IQM het volgende:
Dude, ik ken 'r al langer dan vandaag. Als ik het had gewild, dan had ik het dus al veel eerder geprobeerd.
Ga nu maar lekker verder spelen met je minicity, nerdje.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:00 schreef IQM het volgende:
Ze is bezet!
Wie zegt datquote:Op woensdag 17 september 2008 15:17 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
NEE ze wil NIET met je neuken. Sukkel.
Gewoon een goede telefoon hebben waarvan je het geluid kan uitschakelenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:37 schreef LoggedIn het volgende:
foto's maken in de trein zuigt zowiezo.. je kan het veel beter gewoon buiten doen; veel meer licht, geluid hoor je niet zo snel, en je kan veel makkelijker een goeie hoek krijgen
Blijkbaar heef gewaardeerde user IQm toch niet goed zijn best gedaan.quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:23 schreef Dibble het volgende:
laat je foto zien dan!
Zoniet is dit een kuttopic en jij een aandachtsgeile lelijke kuthoer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |