Eén van zijn sterkste punten.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:19 schreef Mutant01 het volgende:
Hij doet niets.
Want D66 is een moslimpartij?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:24 schreef Mutant01 het volgende:
Ik denk erover om me actief in te zetten voor D66. Even recruteren onder moslims.....
Want moslims stemmen alleen op een moslimpartij?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Want D66 is een moslimpartij?
Waarom specifiek D66, want je zegt zelf alleen onder moslims te willen recruteren?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Want moslims stemmen alleen op een moslimpartij?
nah, beetje matig.quote:
Het is bovendien de meest uitgesproken seculiere partij. Aan de andere kant hoeft dat voor gelovigen natuurlijk niet per se een belemmering te zijn.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom specifiek D66, want je zegt zelf alleen onder moslims te willen recruteren?![]()
Moslims hebben weinig op met vrijheid, getuige de godsdienstverbintenis, dus waarom zou D66 goed voor ze zijn?
Ik geloof in de vrije markt.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Eén van zijn sterkste punten.
Pechtold is een verademing na die reetkever en dat juffertje.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik stem pas weer op D66 als Pechtold opgerot is.
Maar nog steeds niet goed genoeg. Van Mierlo was de belichaming van D66. Zo'n knar moet er weer komen.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Pechtold is een verademing na die reetkever en dat juffertje.
Ben je weer dronken?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:45 schreef sigme het volgende:
Nog mooie jongens hier?
Ja en die overheid zoekt ze dan op en ruimt ze uit de weg?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:42 schreef Picchia het volgende:
Hij scheen in zijn functie bij de politie informatie over extremisten door te spelen aan de Marokkaanse overheid.
Hoe is het met jou? Ik las dat je de weg kwijt was?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |