Ben wel toe aan een nieuwe phone, maar eerst maar even wachten op de reviews. Een aantal dingen zijn toch redelijk nieuw, hoe is de snelheid/batterylife i.c.m. het grote scherm?quote:Op woensdag 17 september 2008 12:26 schreef MuRKie het volgende:
Wie kan er nog meer niet wachten op dit kunstwerkje?
OMG gast. Je hebt zelf een Touch Dualquote:Op woensdag 17 september 2008 12:31 schreef PhoenixNLx het volgende:
ik zou sowieso niet voor htc gaan....iphone 3G FTW
De snelheid icm batterylife zal zelfde zijn ls de diamond. Bij intensief gebruik dus ongeveer 1 dag. Grotere scherm zal denk ik niet heel veel schelen. Zal dus ongeveer 1 dag zijn bij intensief gebruik vermoed ik (lees hoop ik)quote:Op woensdag 17 september 2008 12:37 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ben wel toe aan een nieuwe phone, maar eerst maar even wachten op de reviews. Een aantal dingen zijn toch redelijk nieuw, hoe is de snelheid/batterylife i.c.m. het grote scherm?
Eindelijk een phone die me na de enorme teleurstelling van de iphone 3G weer trekt..
Ik denk dat ze de laatste tijd veel dingen verbeterd hebben hoor. De Diamond heeft ook maar weinig problemen voor zover ik weet. En daar was ook een firmware update voor uit die het apparaat energiezuiniger en sneller maakte..quote:Op woensdag 17 september 2008 12:39 schreef PhoenixNLx het volgende:
ja dat klopt! haha! nee maar vooral dat grote scherm van de touch HD trekt me wel! maar belangrijk is om te ontdekken of hij niet net als de touch dual en such driver problemen heeft... want daar erger ik me wel aan...
beperkte support van htc.... had eerst nokia n70 en die had echt supervaak goede firmwareupdates....
Tsja, groter scherm betekent veel meer pixels die ingevuld en verlicht moeten worden. Dat kost processor kracht en stroom. Nu schijnt hij een 1350 mAh batterij te hebben, dus hopelijk zal het inderdaad geen groot probleem worden.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:39 schreef MuRKie het volgende:
[..]
De snelheid icm batterylife zal zelfde zijn ls de diamond. Bij intensief gebruik dus ongeveer 1 dag. Grotere scherm zal denk ik niet heel veel schelen. Zal dus ongeveer 1 dag zijn bij intensief gebruik vermoed ik (lees hoop ik)
ik hoop dat ze dan maar deze support vasthouden want voor de vorige modellen lieten ze een steekje vallen.. het is dat ik beetje tweaker ben, zodat ik het 1 en ander heb veranderd in de registery enzo maar goed...quote:Op woensdag 17 september 2008 12:44 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de laatste tijd veel dingen verbeterd hebben hoor. De Diamond heeft ook maar weinig problemen voor zover ik weet. En daar was ook een firmware update voor uit die het apparaat energiezuiniger en sneller maakte..
Ja dat klopt van die batterij, dus dat zal de batterijtijd compenseren hoop ikquote:Op woensdag 17 september 2008 12:45 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Tsja, groter scherm betekent veel meer pixels die ingevuld en verlicht moeten worden. Dat kost processor kracht en stroom. Nu schijnt hij een 1350 mAh batterij te hebben, dus hopelijk zal het inderdaad geen groot probleem worden.
Zal deze zeker in de peiling houden. Mijn abo verloopt eind feb en ik kan vanaf volgende maand mijn abo verlengen. KPN heeft nu al verscheidene HTC toestellen in de aanbieding en ik hoop maar dat deze ook in het assortiment opgenomen gaat worden.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:26 schreef MuRKie het volgende:
Gisteren is door HTC de nieuwe HTC Touch HD aangekondigd.
Kan een PDA geval nog completer?
Linkje naar het apparaat: http://www.htc.com/www/product.aspx?id=64790
Ik kan vanaf 16 oktober mijn abonnement verlengen maar ik ga toch nog maar een paar maandjes langer wachten tot de Touch HD uitkomt. Wat een pracht apparaat. En hij is maar een tikkie groter dan mijn huidige Touch () en nog dunner ook
![]()
Wie kan er nog meer niet wachten op dit kunstwerkje?
Ik kan van 16 oktober t/m 16 januari verlenge. Valt als het goed is dus net in die periodequote:Op woensdag 17 september 2008 15:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zal deze zeker in de peiling houden. Mijn abo verloopt eind feb en ik kan vanaf volgende maand mijn abo verlengen. KPN heeft nu al verscheidene HTC toestellen in de aanbieding en ik hoop maar dat deze ook in het assortiment opgenomen gaat worden.
Goed dat ik dit weet, nou kan ik het ook in de gaten houden.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:44 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik kan van 16 oktober t/m 16 januari verlenge. Valt als het goed is dus net in die periode
Hij staat volgens de website van HTC gepland voor het 4de kwartaal van 2008..quote:Op woensdag 17 september 2008 19:48 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Goed dat ik dit weet, nou kan ik het ook in de gaten houden.
Die HD houdt in dat het scherm een 3,8" is met een resolutie van 480x800. Dat is vrij HD voor zo'n apparaat..quote:Op woensdag 17 september 2008 21:17 schreef Netsplitter het volgende:
Wat houdt die HD toevoeging precies in?
Of is het weer zo'n waardeloze marketingkreet waar "iedereen" in trapt....
Vanaf eind oktober in de winkels.quote:Via een bron bij HTC is All About Phones geïnformeerd dat de HTC Touch HD toch wel degelijk de BlackStone is en eind Oktober aangekondigd zal worden. De launch party zal op 21 Oktober plaatsvinden.
Eerder wisten we al te melden dat de BlackStone er aan zat te komen en toen konden we je ook al vertellen dat eind Oktober de launch party plaats zal gaan vinden. Inmiddels is dit bevestigd door onze bron en deze kon tevens bevestigen dat de Gisteren uitgelekte HTC Touch HD inderdaad de HTC BlackStone is. De BlackStone wordt het nieuwe vlaggenschip van HTC dat helemaal touch based is. Het scherm heeft een WVGA resolutie en het toestel zal groots in de markt neergezet gaan worden door HTC. De BlackStone zal de concurrentie aan gaan met de iPhone 3G en hij beschikt dan ook over een 3.5 mm headphone jack. Verder zit er een 1350 mAh batterij in en het geheugen kan door middel van een micro-sd kaart uitgebreid worden. Verder zal er ook een 5 megapixel camera aanwezig zijn om zo de iPhone 3G helemaal af te troeven.
Nette post met leuke informatie!quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:11 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
528MHz Qualcomm 7201A processor
512MB ROM, 256MB RAM
Measures 115mm x 62.8mm x 12mm
Built-in GPS and HSDPA data
5 megapixel camera (without flash - wtf?)
Support for stylus
microSD card slot
3.5mm headphone jack
1350 mAh battery
[..]
Vanaf eind oktober in de winkels.
Wat een geil ding![]()
![]()
![]()
Hopen dat het straks betaalbaar is in combi met abonnement.
Los zou hij 1100$ kosten in Amerika, aldus wat forums.
ff m'n OP uit het topic gepakt dat ik per ongeluk had aangemaakt!
Wat een geile foon!
In welk opzicht fatsoenlijk?quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:17 schreef zquing het volgende:
nu maar hopen dat hij een fatsoenlijke touchscreen heeft
Jazeker.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:58 schreef Netsplitter het volgende:
kan hier een qwerty keyboard op het scherm getoverd worden waarmee je met je vingers kan typen zoals met de iPhone/Touch?
beter dan in de diamond, die werkt lang niet zo lekker als die op mn iPod Touchquote:
Ene website zegt vanaf eerste helft oktober, andere website zegt weer vanaf (begin) november. Dus ergens november is hij toch wel te krijgen vermoed ikquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:22 schreef -J-D- het volgende:
Kan nog geen informatie vinden waar en wanneer deze te koop is.
Wil toch wel graag een abo afsluiten met dit toestel.
IPhone is voor n00bsquote:Op woensdag 17 september 2008 12:31 schreef PhoenixNLx het volgende:
ik zou sowieso niet voor htc gaan....iphone 3G FTW
Ow vet!quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:47 schreef MuRKie het volgende:
Ik heb hem zojuist via internet besteld tegen een mooi prijsje icm 1-jarig vodafone abonnement. Verwachte levertijd is oktober maar kan uitlopen![]()
Heb hem in ieder geval besteld met een verlenging van mijn abonnement dus dat ik nog even op het toestel moet wachten is dan niet meer zo erg..
Niet gevonden op de vodafone site.. In de vodafone winkels in utrecht en zeist hebben ze nog nooit van de touch hd gehoord.. Ik heb hem nu via belnu.nl besteld en de prijs is ook nog eens bijzonder goed!quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:25 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ow vet!
Laat maar weten of hij bevalt!
Waar vind je dat btw op de vodafone site?
Er is een toevoeging geplaatst:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:04 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Niet gevonden op de vodafone site.. In de vodafone winkels in utrecht en zeist hebben ze nog nooit van de touch hd gehoord.. Ik heb hem nu via belnu.nl besteld en de prijs is ook nog eens bijzonder goed!
Lees dan even mijn post.. Want dat had ik zelf ook al vermeldquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:31 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Er is een toevoeging geplaatst:
Nieuw: levertijd kan oplopen
Ahquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:50 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Lees dan even mijn post.. Want dat had ik zelf ook al vermeld
Maar voordeel is ondanks eventueel oplopende levertijd dat ik hem wel besteld heb voor mijn abo verlopen is. Als ik bij vodafone shop was geweest dan had ik een andere telefoon er bij moeten kiezen of een sim-only moeten doen. Bij de vodafone shops in zeist en utrecht hadden ze nog nooit gehoord van de touch hdquote:
Loopt hij vrijdag af of kan je vanaf vrijdag verlengen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:00 schreef -J-D- het volgende:
HTC Touch HD release date is November 6th in Europe
Mijn abo loopt vrijdag af
Dat kan ook ja..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:48 schreef -J-D- het volgende:
Mwah, ik zit bij Telfort en hun internet is niet supersnel. Een van de redenen dat ik mijn abo daar heb laten aflopen.
Ik wilde dus overstappen naar KPN of Vodafone of zo. Maar goed, dan maar 3 weken zonder werkend mobieltje.
Mwah, dat hoeft van mij niet direct.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:43 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dat kan ook ja..
Met overstappen naar andere provider kan je trouwens ook op belnu.nl terecht he
Kan je tenminste nog je nummer behouden mocht je dat willen..
Ik nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:52 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Mwah, dat hoeft van mij niet direct.
Ik wacht gewoon maar even totdat de HTC Touch HD leverbaar is en zoek dan wel een mooi abo uit.
Ik heb geduld.
Dat is voor mij niet heilig.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:54 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik niet
Maar dacht misschien is het handig mocht je je nummer willen behouden..
Ik zou mijn nummer voor geen goud meer kwijt willen
Zijn genoeg sites die dat wel doen hoor.. En bijna elke provider is al te verkrijgen in combi met touch hd..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:57 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat is voor mij niet heilig.
Even een paar smsjes en mailtjes en ik heb mijn nieuwe nummer verspreid.
Normaal gesproken neem ik het nummer wel mee, maar nu wil ik wachten tot ik een goed abo heb gekozen. Veel sites geven de keuzemogelijkheid abo+Touch HD nog niet, dus daar wacht ik dan nog maar ff op.
Je kan niet alles hebben.
Agh het kan in ieder geval geen kwaad als je wacht, dat is in ieder geval zekerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:06 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb de illusie dat ik beter kan wachten totdat het toestel echt leverbaar is.
Dan kijk ik waar de combi abo + toestel me qua prijs + snelheid internet bevalt en dan bestel ik gelijk.
Misschien dat de prijzen dan iets lager zijn, maar misschien verkijk ik me daarop
Beknerd!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:44 schreef PhoenixNLx het volgende:
maar ja murkie is weer ongeduldig...
Als het mee zit wel ja..quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:34 schreef PhoenixNLx het volgende:
omg volgende week al! zeker beter...
quote:
Wat wil je nog meerquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:49 schreef 16meter het volgende:
In de pre-order gegooid @ Algebeld.![]()
opvolger van m'n LG Viewty
3,5 mm jack, WM 6.1, GPS, HSDPA en natuurlijk dat scherm.![]()
7 november verzenden ze 'm waarschijnlijk, zeggen ze.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:45 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer
Heb jij ook al een indicatie leverdatum gehad? Ben wel benieuwd of die een beetje overeen komen namelijk..
Inderdaad. Krijg je Route 66 er ook nog bij.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:04 schreef -J-D- het volgende:
Volgens mij maakt GSMweb een foutje
http://www.gsmweb.nl/forms/kpn115.htm
Topictitel klopt dan ineens nog veel meer.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:54 schreef -J-D- het volgende:
http://www.gsmweb.nl/forms/vf115.htm
En dus ook via Vodafone
Die bedragen kloppen echt niet.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:39 schreef beestmoeder het volgende:
Ik koop nooit meer een Windows Mobile telefoon. Wat een instabiel, prutserig kut OS is dat zeg. De interactie van het ding vind ik echt ronduit stompzinnig. Prielen op een startknop met een stylus, tig tabbladen met configuration settings, etc.....
Ik heb na 2 nokia's , 2 windows PDA's en 1 HTC TYTN mijn uitkomst gevonden in de iPhone. Jah, je kunt er niet mee MMS'en en hij heeft geen HSDPA. Het boeit me geen drol. Het briljante gebruik van het ding is waar de waarde in ligt, niet een stomme lijst met specs.
Verwachte levertijd van de NL versie staat nu op deze week, maar dat is nog niet door de leverancier bevestigt wordt mij gemeld.. Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:06 schreef -J-D- het volgende:
http://www.pdashop.nl/product/59806/htc-touch-hd-uk.html
UK versie nu al leverbaar. Nu bestellen is morgen in huis.
De UK versie neem ik aan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:52 schreef 16meter het volgende:
Die van mij (Algebeld) is vandaag verzonden. Morgen dus waarschijnlijk!
Je hebt internetradio, who needs FM?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:15 schreef 16meter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]\
Nokia heeft geen Windows Mobile telefoons op de markt gebracht.![]()
Plus die fotokwaliteit en het ontbreken van een FM radio op de iPhone. Zelfs m'n K750i had dat 3 jaar geleden.
Mwah, ben het nu een paar jaar gewend, dus ik wacht nog wel een paar dagen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:01 schreef 16meter het volgende:
[..]
Worldwide edition inderdaad, Nederlands OS heb ik nooit behoefte aan gehad.
Het klopt dat geheugenkaartjes er in verschillende snelheden zijn en hoe hoger de hoeveelheid geheugen, hoe minder ver men is om de hogere snelheden toe te passen. Dus een 8GB kaartje zal mogelijk in een hogere snelheidsklasse te koop zijn dan een 16GB kaartje, maar voor het toestel maakt het allemaal niet uit. Het toestel zal bij het afspelen van muziek of fillms minder data per seconde vragen dan wat een gemiddeld kaart levert. Waar je het wel zal merken, is bij het overzetten van data van en naar het kaartje.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:08 schreef -J-D- het volgende:
Ik begreep dat een 16 GB kaartje te traag is voor het toestel? 8 GB levert optimale snelheid op, dacht ik?
Weet iemand hier meer van?
Bij belnu.nl betaal ik voor verlengen 2 jaar eenmalig 91 euro voor een 35 eu abo..quote:Op woensdag 5 november 2008 18:16 schreef -J-D- het volgende:
Verwachte leverdatum: 07-11-2008 op smartphoneshop.nl
Verwachte leverdatum: 08-11-2008 op www.simshop.nl
Voor mijn abo (Vodafone, 22.50 euro (aanbieding voor maar 18 euro), Internet bundel, NL versie) betaal ik bij de 1e 440 euro, en bij de 2e 350 euro.
Dat scheelt nogal!
Heb paar weken terug al een 8GB SDHC gekocht omdat ik geen 16gb kon vinden toenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:19 schreef 16meter het volgende:
Zelfs firmwares/updates toch, of verschilt dat ook per taal?
Tip trouwens:
http://www.one2remember.nl/product_info.php?products_id=2620273
Dat is toch geen microSD en die past toch niet?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:19 schreef 16meter het volgende:
Zelfs firmwares/updates toch, of verschilt dat ook per taal?
Tip trouwens:
http://www.one2remember.nl/product_info.php?products_id=2620273
Wel op letten dan dat je een MicroSDHC koopt en geen SDHC.. anders gaat het niet passen..quote:Op donderdag 6 november 2008 16:22 schreef -J-D- het volgende:
Zo, ik heb hem besteld bij simshop.nl
Nu nog een 16 Gb Microsd erbij kopen. Ik zie dat die aardig aan de prijzige kant zijn en dat ze nog lang niet overal leverbaar zijn.
[..]
Dat is toch geen microSD en die past toch niet?
Of begrijp ik het niet goed, en kan er zowel een microSD als een SDHC kaartje in?
Of is dat hetzelfde?
-edit-
En nu lees ik dat het toestel SDHC compatible is. Dat is dus wel een ander formaat dan microSD maar het zou wel moeten passen.
Dus die link van 16meter is dus niet te gebruiken, begrijp ik.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:16 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Wel op letten dan dat je een MicroSDHC koopt en geen SDHC.. anders gaat het niet passen..
Als dat geen MicroSDHC is denk ik van niet nee.. Ik heb mijn 8GB gekocht via www.pdashop.nlquote:Op donderdag 6 november 2008 19:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dus die link van 16meter is dus niet te gebruiken, begrijp ik.
Dit is een betere link denk ik dan die van 16meterquote:Op donderdag 6 november 2008 19:34 schreef -J-D- het volgende:
Hmmmz, heb met mijn stomme kop de verkeerde besteld bij een andere site.
Gelijk maar ff gemaild om te kijken of ze mijn bestelling nog kunnen aanpassen voordat ze het verzenden.
Die kans zit er best in aangezien ik pas vanavond betaald had.
Anders moet ik het weer terugsturen enz
No problem..quote:Op donderdag 6 november 2008 19:37 schreef -J-D- het volgende:
Jup, die link heb ik ze nu ook gemaild
Thanks anyway!
De Touch HD is bij mij inderdaad ook de opvolger van de Touchquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:19 schreef Bond het volgende:
Laat eens wat foto's zien!!
* Bond denkt dat dit wel een goede opvolger is voor de huidige touch.
Heb je echt de verkeerde besteld of is dat sarcastisch bedoelt?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:58 schreef 16meter het volgende:
Ik heb ook echt de verkeerde besteld he... hoe kom ik er met mn stomme kop bij dat SD in een telefoon past.
Heb hem trouwens binnen gekregen vanavond. Redelijk tevreden. Responsiviteit is iets minder dan verwacht (menu's af en toe traag, vooral na opstarten), multi tasking werkt wel lekker muziekje luisteren en tegelijkertijd surfen etc.. gaat prima. Tomtom krijg ik vooralsnog niet aan de praat, beetje jammer. Ook geen GPS functionaliteit in Google maps, hij kan geen GPS satelliet vinden.
Opera werkt niet altijd even soepel.. accelerometer geeft (denk ik) niet altijd door dat het toestel gekanteld is en zodoende past Opera zich niet altijd aan als je bijv. horizontaal beeld wilt. Het zoomen met een balkje vind ik ook niet geweldig werken, waarom niet d.m.v. een bepaalde manier van het touchscreen aanraken? Youtube app lijkt alleen te werken bij korte video's, waarschijnlijk omdat hij eerst de hele video laadt en daarna pas afspeelt.
Met een paar updates kan dit een topper worden.
Valt nog een hoop te ontdekken in ieder geval, camera bijv. heb ik nog niet eens geprobeerd.
quote:Uw bestelling is gereed om verzonden te worden. U ontvangt in loop van de dag een emailbericht met daarin het pakketnummer van uw bestelling.
De Touch HD NL? Nu al?quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ow, TNT doet niet aan rembours op zaterdag. En ik kon niet anders dan rembours aangezien mijn abo verlopen is om een TAN-code op te ontvangen om via internet te betalen
Op zijn vroegst heb ik het toestel dus pas maandag (maar dan ben ik werken, dus dinsdag)
Lelijk! Ik heb nog geen bericht gehadquote:
Zeker, maar dat kan nog wel even duren. Hij komt op zijn vroegst maandag, maar dan ben ik werken. Als ze het dan een dag later nog een keer proberen, hebben ze hetzelfde probleem. En dan krijg ik misschien een briefje dat ik het woensdag op kan halen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:35 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Lelijk! Ik heb nog geen bericht gehad
Maaruh laat je even weten wat je er van vindt zodra je hem binnen hebt?
ja, serieusquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:55 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Heb je echt de verkeerde besteld of is dat sarcastisch bedoelt?![]()
In ieder geval gaaf dat je hem al binnen hebt (de UK versie toch)
Ben benieuwd of ik ook die minpuntjes opmerk.. En zoja, dan maar hopen dat er snel updates voor komen
En morgen ben ik ook amper thuisquote:Zending niet afgeleverd bij 1e afleverpoging. 2e afleverpoging volgt
Ik weet alleen niet wanneer TNT hem bij mij thuis aanbied want ik krijg geen track en trace linkjequote:Status: Uw bestelling is verzonden. op: 11 november 2008 16:25 uur
Zeker lelijk!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:52 schreef -J-D- het volgende:
Hmmz, das wel lastig.
Had net m'n Outlook gesynchroniseerd met m'n foon, maar nu is mijn contactpersonenlijst leeg, zowel op mobiel als op de pc
Mooi kut
Hij is gisteren niet gebracht, dus ik verwacht hem vandaag..quote:Op woensdag 12 november 2008 18:49 schreef -J-D- het volgende:
Dat had ik moeten doen, en heb ik niet gedaan.
Dom, maar ja, de wereld vergaat niet.
Heb je hem al binnen?
Navigator 7.5 werkt prima. weet niet of andere versies het ook doen.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:25 schreef -J-D- het volgende:
Jeetje, dat is wel balen.
Ik krijg alleen geen TomTom versie erop geinstalleerd. Voor de rest is het apparaat snel en gebruikersvriendelijk
Usenet is toch alleen om berichtjes op te posten?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Navigator 7.5 werkt prima. weet niet of andere versies het ook doen.
*kuch*usenet*kuch*
Precies. Als je naar berichtjes over TomTom zoekt, neem Core player dan ook ff mee.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:39 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Usenet is toch alleen om berichtjes op te posten?
Wordt niet aangeboden momenteelquote:Op donderdag 13 november 2008 15:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Navigator 7.5 werkt prima. weet niet of andere versies het ook doen.
*kuch*usenet*kuch*
Is overigens mijn foutmelding.quote:unable to start. An exception occurred. Memory access violation
Ik denk dat FTD#811800 (mag ik dat plaatsen?) ook wel werkt op een Touch HD..!?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:05 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Wordt niet aangeboden momenteel![]()
Even geduld dus nog maar.
[..]
Is overigens mijn foutmelding.
Die kreeg ik ook... heel wat afgerommeld om het werkend te krijgen.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:05 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Wordt niet aangeboden momenteel![]()
Even geduld dus nog maar.
[..]
Is overigens mijn foutmelding.
Als ik het me goed kan herinneren zag ik dat bij verbindingen of bij de instellingen van active sync. (jaja heb hem gisteren toch nog binnen gehad. De postpooier was zo vriendelijk 's avonds nog eens langs te komenquote:Op donderdag 13 november 2008 18:22 schreef -J-D- het volgende:
Bij mij gaat TF erg soepel. Apart....
Als ik de telefoon aansluit op de pc, en daarna loskoppel, verandert de tijd op het toestel (2.5 uur terug) terwijl de pc dezelfde tijdsinstellingen heeft als de telefoon.
Heb ooit ergens een vinkje gezet over tijd enz, maar weet niet meer waar.
Ah das de enige plek waar ik nog niet had gekekenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:48 schreef The_stranger het volgende:
Wlm is messenger neem ik aan?
Doet het bij mij alleen als ik verbinding heb met WLAN.. (welke het eindelijk doet, instellingen veraneren had geen zin, moest de gehele instellingen deleten)
Soft reset is het kleine rode puntje onder de batterij cover..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:18 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ah das de enige plek waar ik nog niet had gekeken![]()
WLM is idd messenger..
Zal zo maar eens een softreset proberen dan
Ow en ik had trouwens een 8GB microSDHC gekocht voor ik de telefoon binnen had..
Raadt eens wat er al bij de telefoon zat..Was al bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stond zelf ook op het punt avast een kaartje te kopen, maar goed dat ik niets kon vinden
Nu nog wel ff een fatsoenlijk koptelefoontje regelen...
Heb trouwens sowieso wat vreemde problemen met verbindingen, mijn mail kan ik ook alleen maar checken als ik wifi aan heb, net zoals een spelletje wat wat van het internet moest downloaden... Surfen gaat dan wel wer prima, denk dat ik ergens in de brij van instellingen toch iets verkeerds heb staan...You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
Ik heb ook een paar vreemde problemen.. Met messenger kan ik niet meer aanmelden en syncen. En met youtube kan ik wel filmpjes vinden maar ik kan ze net bekijken.. Dan gaat hij een tijd laden en dan op een gegeven moment geen hij een melding dat hij het filmpje niet kan afspelen ofzo.. heel apart..quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:24 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Was al bekendStond zelf ook op het punt avast een kaartje te kopen, maar goed dat ik niets kon vinden
Nu nog wel ff een fatsoenlijk koptelefoontje regelen...
Heb trouwens sowieso wat vreemde problemen met verbindingen, mijn mail kan ik ook alleen maar checken als ik wifi aan heb, net zoals een spelletje wat wat van het internet moest downloaden... Surfen gaat dan wel wer prima, denk dat ik ergens in de brij van instellingen toch iets verkeerds heb staan...
ja dat hielp een beetje, maar de grotere filmpjes doen het nog steeds niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:23 schreef -J-D- het volgende:
Vodafone zeker?
Bij verbindingen moet je dan de proxy uitvinken.
Ik had exact hetzelfde probleem en dat was zo opgelost.
De rest lees ik later, nu ff bezoek.
filmpjes doen het nuidd bij mij ook na het uitzetten van de proxy.. heeft dat verder geen gevolgen voor de internet verbinding? ik ga trouwens meteen even kijken of messenger het nu ook weer doet met proxy uit..quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
ja dat hielp een beetje, maar de grotere filmpjes doen het nog steeds niet.
beetje jammer.
Die is niet gratis (hint)quote:Op maandag 17 november 2008 11:01 schreef 16meter het volgende:
weet niet. ik gebruik core player. (tip)
Ook voor het afspelen van muziek? Ik vind het juist zo handig dat ik muziek kan afspelen vanuit de touchflo..quote:Op maandag 17 november 2008 11:01 schreef 16meter het volgende:
weet niet. ik gebruik core player. (tip)
Voor elk probleem is een oplossing (reminder)quote:
Tekstinvoer gaat redelijk snel. Het toetsenbord is lekker groot.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:45 schreef Nalbandian het volgende:
Ik ben naarstig op zoek naar een nieuwe telefoon, en de Touch HD voldoet aan mijn verwachtingen![]()
Maar toch heb ik nog een paar vragen aan diegene die dit juweeltje inmiddels al in zijn/haar bezit hebben:
- Hoe vind je de tekstinvoer (SMS/E-mail)?
- Snelheid in zijn algemeen (bv. scrollen door menu's etc.)?
- Batterijduur totnutoe?
- Hebben jullie er een case of iets dergelijks bij genomen? Indien ja, welke?
Alvast bedankt!
Tekstinvoer gaat prima. Ik gebruik het T9 mobiel toetsenbordje..quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:45 schreef Nalbandian het volgende:
Ik ben naarstig op zoek naar een nieuwe telefoon, en de Touch HD voldoet aan mijn verwachtingen![]()
Maar toch heb ik nog een paar vragen aan diegene die dit juweeltje inmiddels al in zijn/haar bezit hebben:
- Hoe vind je de tekstinvoer (SMS/E-mail)?
- Snelheid in zijn algemeen (bv. scrollen door menu's etc.)?
- Batterijduur totnutoe?
- Hebben jullie er een case of iets dergelijks bij genomen? Indien ja, welke?
Alvast bedankt!
Hmm heb al door hoe die muziekspeler van touchflo werkt..quote:Op woensdag 19 november 2008 09:10 schreef Plof2008 het volgende:
gsplayer... soort van winamp alleen dan voor windows mobile
http://hp.vector.co.jp/authors/VA032810/
Heb je een voorkeur voor de UK versie of kon je geen NL versie vinden?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:07 schreef Nalbandian het volgende:
Mensen, bedankt voor de antwoorden!
Ik kan niet wachten totdat ik de UK-versie in mijn handen heb
Ja, ik heb een voorkeur voor de UK-versie. Het enige voordeel van de NL-versie is het T9-woordenboek, en dat heb ik al ergens kunnen downloadenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:38 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Heb je een voorkeur voor de UK versie of kon je geen NL versie vinden?
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:44 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ja, ik heb een voorkeur voor de UK-versie. Het enige voordeel van de NL-versie is het T9-woordenboek, en dat heb ik al ergens kunnen downloaden.
OK, primaquote:Op woensdag 19 november 2008 10:44 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ja, ik heb een voorkeur voor de UK-versie. Het enige voordeel van de NL-versie is het T9-woordenboek, en dat heb ik al ergens kunnen downloaden.
dat kon je de eerste keer (bij het inloggen) kiezen bij de instellingenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:39 schreef MuRKie het volgende:
Mensen,
enige nadeel dat ik nog heb is dat messenger de contacten in mijn contactenlijst zet. Is er geen mogelijkheid die uit de contactenlijst te laten?
Ja maar die had ik dus bewust niet aangevinkt.. En nu staan ze in mijn contactenlijst en ze zijn ook nog eens allemaal "geblokkeerd" maar ik kan wel gewoon met ze chattenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
dat kon je de eerste keer (bij het inloggen) kiezen bij de instellingen
add messenger contacts to outlook contacts oid
Inderdaad, alleen de UI is vertaald, maar roms en extra software worden namelijk sneller gemaakt voor de UK-versie dan voor de NL-versiequote:Op woensdag 19 november 2008 11:07 schreef MuRKie het volgende:
[..]
OK, prima
Maar dan vrag ik me eigenlijk af wat het verschil is tussen de UK en NL vrsie van WM.
Alleen de UI is vertaald toch? Of zit er ook verschil in de code waardoor sommige programma's niet werken?
Ok, dan begrijp ik het goedquote:Op woensdag 19 november 2008 11:40 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen de UI is vertaald, maar roms en extra software worden namelijk sneller gemaakt voor de UK-versie dan voor de NL-versie.
Ja ik heb dat paar keer gehad met de NL versie.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:00 schreef Nalbandian het volgende:
Nog een vraagje: op XDA wordt gesproken over het feit dat de Touch HD voor enkele seconden vastloopt bv. bij het schrijven van een sms of een document in Word. Hebben jullie dit ook meegemaakt en hebben jullie de NL-versie of de UK-versie?
Volop gewerkt met de Touch HD, maar dit probleem niet gehad.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:00 schreef Nalbandian het volgende:
Nog een vraagje: op XDA wordt gesproken over het feit dat de Touch HD voor enkele seconden vastloopt bv. bij het schrijven van een sms of een document in Word. Hebben jullie dit ook meegemaakt en hebben jullie de NL-versie of de UK-versie?
Niet vergeten "account wisselen" te doen na het verwijderen van de msn contacten uit je contactenlijst. Want als je gewoon aanmeldt dan kan het wel eens zo zijn dat hij al je msn contacten uit msn verwijderdquote:Op woensdag 19 november 2008 15:39 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Volop gewerkt met de Touch HD, maar dit probleem niet gehad.
Even die oplossing van hierboven bekijken, aangezien mijn msncontacten er helaas ook instaan.
Klopt account wisselen moet idd via Windows livequote:Op woensdag 19 november 2008 18:22 schreef -J-D- het volgende:
Hoe wissel je het account? Kan het niet vindenHet zal vast simpel zijn, maar zie alleen mijn eigen msn-account staan.
Heb voor de zekerheid Outlook-contactpersonen en msn-contacts op pc maar even gebackupd.
-edit-
Niet bij msn dus, maar bij windows live.
Ik heb het dus gevonden denk ik.
Gaaf!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:17 schreef -J-D- het volgende:
Dank je
1 juni is de uitgerekende datum
Als je zo redeneert, dan kun je nooit een telefoon kopenquote:Op woensdag 19 november 2008 22:50 schreef MuRKie het volgende:
Denk je dat je het neusje van de zalm hebt, krijg je dit
Nee dat is ook zo.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:13 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Als je zo redeneert, dan kun je nooit een telefoon kopen
Ja, ze zijn gekquote:Op woensdag 19 november 2008 23:17 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo.
Maar het feit dat ik de Touch HD net een week heb en er alweer een nieuwe aangekondigd is is wel beetje jammer. 1 troost is wel dat hij alleen over wimax gaat beschikken en geen umts/hsdpa waardoor je hem nog niet kan gebruiken in nederland dankzij gebrek aan landelijke dekking van wimax.. Dus dat scheelt weer. Daarbijkomend is de Touch HD een erg relaxed apparaatje! Nu nog een goeie skype versie zodat je beetje relaxed kan skypen en dan ben ik helemaal gelukkig
Ja maar dat kan met umts toch eigenlijk ook al? Met skype (als dat uiteindelijk een beetje naar behoren gaat werken..) Maar als je met wimax gratis kan bellen dan bedenken ze heus wel weer wat om er geld voor te kunnen vragen.. Via wimax is het trouwens toch voip?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:50 schreef Snatched het volgende:
[..]
Ja, ze zijn gek
Een telefoon waar je gratis mee kan telefoneren ... zou wel een hele rielekste uitkomst zijn, voor buitenlandse contact. Ik heb iedere keer een giga telefoonrekening als ik gebeld heb met Noorwegen
Wat ik ook raar vind van de mobiele skype is dat je niet kan kiezen via welk speakertje het geluid wilt laten gaan. Nu gaat het over de externe speaker terwijl via het oor speakertje naar mijn idee veel prettiger bellen zou zijn.. Dit kan je nergens instellen. Dat lijkt mij toch wel de belangrijkste verandering die ze als eerste door moeten voeren. Maarja dat is maar weer afwachten..quote:Op donderdag 20 november 2008 12:47 schreef Snatched het volgende:
Het zou niet verkeerd zijn, daar heb je helemaal gelijk in... ik denk dat ze toch overal geld uit gaan slaan, helaas.
Een goed werkende Skype zou inderdaad heel fijn zijn!
Pennetje nooit gebruikt, maar ook niet verloren, omdat ik dat hoesje niet gebruikquote:Op maandag 24 november 2008 11:03 schreef MuRKie het volgende:
Afgelopen vrijdag was ik mijn eerste pennetje alweer kwijt!
Ik vind dat pennetje in combinatie met dat hoesje erg onhandig omdat het pennetje vaak achter het hoesje blijft hangen en vervolgens op de grond valt..
Gelukkig wist ik dat ik hem maar op 1 ple verloren kon zijn en ben zaterdag ochtend teruggegaan naar die plek. En daar heb ik het pennetje weer terug gevonden maar nu laat ik geen pennetje meer in de telefoon aangezien ik toch alles met mijn vingers kan bedienen.. Kan ik hem ook niet meer kwijtraken![]()
Jullie al (bijna) een pennetje verloren?
Zonder het hoesje is dat penntje inderdaad prima.. Maar omdat het pennetje aan de onderkant zit blijft dat riggeltje achter het hoesje hangen als je de HD uit het hoesje haalt.. Ik lette er telkens goed op nadat ik hem de eerste dag al kwijt was en hij dus voor mijn voeten op de gond lag. Maar ik vergat er 1x op te letten en meteen was ik hem kwijt..quote:Op maandag 24 november 2008 14:29 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Pennetje nooit gebruikt, maar ook niet verloren, omdat ik dat hoesje niet gebruik
Ik heb net met Hi gebeld. Mijn abonnement loopt 23 Feb 2009 af en mag nu al een nieuwe uitzoeken als ik mijn huidige contract verleng.quote:Op maandag 24 november 2008 14:36 schreef Snatched het volgende:
Ik vroeg haar vanaf wanneer ik bij een winkel als Belcompany of T for Telecom mag verlengen, want dan haal ik de Touch HD daar wel. Zij zegt dat ik overal vanaf 4 maanden vantevoren mag verlengen; een andere medewerker zei weer dat het vanaf 3 maanden mag.
Heeft iemand enig idee wat de regels daadwerkelijk zijn?
Vodafone is 3 maanden voor afloop verlengen.quote:Op maandag 24 november 2008 14:36 schreef Snatched het volgende:
Ik word een beetje moe van al die tegenstrijdige berichten van de winkels en Vodafone.
Eerst zou Vodafone de Touch HD medio januari beschikbaar hebben; nu krijg ik weer iemand aan de lijn die zegt geen flauw idee te hebben (ik kan online bij Vodafone de Touch Pro nog niet eens bestellen...)
Ik vroeg haar vanaf wanneer ik bij een winkel als Belcompany of T for Telecom mag verlengen, want dan haal ik de Touch HD daar wel. Zij zegt dat ik overal vanaf 4 maanden vantevoren mag verlengen; een andere medewerker zei weer dat het vanaf 3 maanden mag.
Heeft iemand enig idee wat de regels daadwerkelijk zijn?
Zeker relaxed! Of de software cd btw overweg kan met OSX weet ik niet. Ik heb die cd helemaal niet gebruikt/uitgepakt..quote:Op maandag 24 november 2008 14:40 schreef Intocable het volgende:
[..]
Ik heb net met Hi gebeld. Mijn abonnement loopt 23 Feb 2009 af en mag nu al een nieuwe uitzoeken als ik mijn huidige contract verleng.
quote:Op maandag 24 november 2008 14:41 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Zeker relaxed! Of de software cd btw overweg kan met OSX weet ik niet. Ik heb die cd helemaal niet gebruikt/uitgepakt..
Ja, maar het gaat mij om de periode; de ene zegt 4 maanden vantevoren, de ander 3.quote:Op maandag 24 november 2008 14:40 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Vodafone is 3 maanden voor afloop verlengen.
Inderdaad kan je via de website van vodafone geen f*ck bestellen aan nieuwe mobieltjes.
Ik heb mijn vodafone abo verlengd via belnu.nl icm een touch HD. Op die manier kan het weer wel. Dus slaat nergens op dat het niet direct via vodafone is te doen of via een andere winkel.. Maargoed, een webshop is dus een goed alternatief..
Haha ik ken hetquote:Op maandag 24 november 2008 14:43 schreef Intocable het volgende:
[..]
gelijk die HD maar besteld toch!
Stond trouwens op de HI site vermeld, dat als je voor 17.00 besteld.. de volgende dag binnen komt! Zou wel mooi zijn want ik heb maar een hekel aan dat wachten
Welke provider heb je? Anders bel je daar toch even naar toe.quote:Op maandag 24 november 2008 14:49 schreef Snatched het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat mij om de periode; de ene zegt 4 maanden vantevoren, de ander 3.
Als het overal standaard 3 maanden is (ik kom dus wel de webshop in van Vodafone... dan heb je 'recht' op verlenging, toch?) dan heeft het weinig zin om langs de Belcompany of zo te gaan.
Dat stond in het 1e gedeelte van mijn klaagzangquote:Op maandag 24 november 2008 14:58 schreef Intocable het volgende:
[..]
Welke provider heb je? Anders bel je daar toch even naar toe.
Die kunnen je vast meer duidelijkheid geven.
Volgens de website en uit eigen ervaring is het 3 maanden bij vodafonequote:Op maandag 24 november 2008 15:01 schreef Snatched het volgende:
[..]
Dat stond in het 1e gedeelte van mijn klaagzangde ene Vodafone-medewerker zegt dat het vanaf 3 maanden mag, de ander zegt vanaf 4 maanden.
whoops d'r overheen gelezen danquote:Op maandag 24 november 2008 15:01 schreef Snatched het volgende:
[..]
Dat stond in het 1e gedeelte van mijn klaagzangde ene Vodafone-medewerker zegt dat het vanaf 3 maanden mag, de ander zegt vanaf 4 maanden.
Dat is dus gewoon bedonderen van de consumentquote:Op maandag 24 november 2008 17:36 schreef Intocable het volgende:
Bestel je hd via de hi webshop die aangeeft dat deze op voorraad zijn.. Krijg je even later een mail met daarin de verklaring dat deze 'niet' op voorraad zijn en ook niet weten wanneer deze leverbaar zijn! Of je moe wordt van zulke acties !
Wil je dat graag dan?quote:Op maandag 24 november 2008 16:58 schreef -J-D- het volgende:
Het stokje schiet bij mij ook steeds los, maar raak hem maar niet kwijt
quote:Op maandag 24 november 2008 20:35 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon bedonderen van de consument
Maar het is nu wel aangepast op de website begrijp ik? 2-5 dagen zal wel indicatief zijn. Toen ik hem bestelde was de levertijd 7-10 dagen maar kreeg via mail te horen dat dat indicatief was en dat de levertijd op kon lopen..quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:01 schreef Intocable het volgende:
[..]
![]()
Krijg nu een sms dat ze niet weten wanneer het artikel op voorraad is en telefonisch contact opnemen wanneer deze voorradig is! Op de hi website staat 2-5 dagen dus ik hoop maar dat ze opschieten.
Ja is nu wel aangepast op de website.. Beetje lullig alleen dat dit allemaal achteraf moet gebeurenquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:36 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Maar het is nu wel aangepast op de website begrijp ik? 2-5 dagen zal wel indicatief zijn. Toen ik hem bestelde was de levertijd 7-10 dagen maar kreeg via mail te horen dat dat indicatief was en dat de levertijd op kon lopen..
Ja dat is het inderdaad, maar op die manier weten ze wel hun klanten beter te trekken. Helaas..quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:50 schreef Intocable het volgende:
[..]
Ja is nu wel aangepast op de website.. Beetje lullig alleen dat dit allemaal achteraf moet gebeuren
Het menu is erg makkelijk aan te wennen moet ik zeggen en erg gebruikersvriendelijk. Ik hoef echt bijna niks te doen buiten het Touchflo 3D om, eigenlijk alles kan via het Touchflo gedaan worden. Op het installeren van programmatjes na natuurlijk..quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:28 schreef GasTurbine het volgende:
Zaterdag wegens een foutje in de winkel niet kunnen halen, haal hem later deze week even op. Dingen waar ik op moet letten?
En uiteraard een dikke ordinaire dikke tvp. Wát een prachtding. Alhoewel het menu me wel eerst wennen lijkt.
Bij mij wil die niet werkenquote:Op woensdag 26 november 2008 12:00 schreef -J-D- het volgende:
Leuke tweaks hier: http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.pocketpc.ch%2Fhtc-touch-hd%2F44641-htc-touch-hd-tipps-tricks-tweaks.html&hl=de&ie=UTF-8&sl=auto&tl=en
Heb voorlopig alleen de optie toegevoegd dat je kan zien hoeveel procent de batterij nog gevuld is. (zonder extra handelingen)
Zeker nice dan! Das wel even beter dan een onbekende levertijdquote:Op woensdag 26 november 2008 14:11 schreef Intocable het volgende:
Hi *******
Nog niet zo lang geleden heb je bij Hi een bestelling geplaatst.
Het bestelde artikel is helaas tijdelijk niet op voorraad. Het zal daarom langer duren, voordat we je bestelling kunnen afleveren. We kunnen op dit moment helaas niet zeggen hoeveel langer het gaat duren.
We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel binnen is, bellen we je om een afleverafspraak te maken.
Groeten van Hi
volgens mij staat er echt nog steeds 2 - 5 dagen op de website.
Kreeg net een berichtje van Hi! Morgen wordt hij geleverd!![]()
![]()
Reboot geprobeerd?quote:Op woensdag 26 november 2008 15:33 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Bij mij wil die niet werkenheb nog steeds de standaard batterij in de taakbalk
Ja toen ik zag dat het niet werkte heb ik en soft reset gedaan. Maar volgens mij lag het eraan dat ik hem op de opslagkaart had geinstalleerd.. Want heb hem n op hoofdgeheugen geinstalleerd en nu kreeg ik na de installatie ook de melding dat hij moest rebooten.. ben benieuwd..quote:
Ow, sorry, dat was ik vergeten te vermelden. Exact hetzelfde hier ja.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:36 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ja toen ik zag dat het niet werkte heb ik en soft reset gedaan. Maar volgens mij lag het eraan dat ik hem op de opslagkaart had geinstalleerd.. Want heb hem n op hoofdgeheugen geinstalleerd en nu kreeg ik na de installatie ook de melding dat hij moest rebooten.. ben benieuwd..
edit: nu werkt ie wel.. heb jij hem ook op hoofdgeheugen geinstalleerd?
ik heb resco explorer, maar weet niet hoe ik in het register komquote:Op woensdag 26 november 2008 15:50 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ow, sorry, dat was ik vergeten te vermelden. Exact hetzelfde hier ja.
En voor het register zijn meerdere programma's mogelijk:
Resco Explorer / Total Commander
lamequote:Op woensdag 26 november 2008 15:52 schreef -J-D- het volgende:
Volgens mij moet je daar een Registry plugin voor hebben.
Heb ik geen last van gehad en een aantal anderen ook niet.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:04 schreef Intocable het volgende:
Ehmm..
Als ik zo de laatste pagina van het topic op tweakers check.. blijkt die batterij plug-in niet te werken en loopt je toestel vast na de re-boot.
Misschien een tip om nog even te wachten?
Ik poste alleen wat ik had gelezenquote:Op woensdag 26 november 2008 16:04 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Heb ik geen last van gehad en een aantal anderen ook niet.
Werkt bij mij ook prima inderdaad, maar wel handig om in ieder geval even te vermeldenquote:Op woensdag 26 november 2008 16:08 schreef Intocable het volgende:
[..]
Ik poste alleen wat ik had gelezen
Heb daar niks over kunnen vinden op de site van Resco..quote:Op woensdag 26 november 2008 15:52 schreef -J-D- het volgende:
Volgens mij moet je daar een Registry plugin voor hebben.
Ik heb een 2-jarig mobiel abonnement van 35 euro + een internet abo van 9,50 per maand en moest 91 euro bij betalen voor de HD..quote:Op woensdag 26 november 2008 16:49 schreef Trigalti het volgende:
Wat betalen jullie per maand?
En is ¤24,- / Maand een goede deal? Incl onbeperkt internet -> ¤62 aanschafkosten.
Zou hem dan bestellen bij Hi (studentenabonnement).
Dan klinkt mijn abo als een goeie deal..quote:Op woensdag 26 november 2008 16:56 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik heb een 2-jarig mobiel abonnement van 35 euro + een internet abo van 9,50 per maand en moest 91 euro bij betalen voor de HD..
Precies hetzelfde als ik bestreld heb dan. Echter hoef ik niets bij te leggen. Zal wel met de provider te maken hebben denk ik :-)quote:Op woensdag 26 november 2008 16:56 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik heb een 2-jarig mobiel abonnement van 35 euro + een internet abo van 9,50 per maand en moest 91 euro bij betalen voor de HD..
Provider?quote:Op woensdag 26 november 2008 17:09 schreef Intocable het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als ik bestreld heb dan. Echter hoef ik niets bij te leggen. Zal wel met de provider te maken hebben denk ik :-)
Wat kan GPS photo precies? En die andere zaken? Zie er niet veel van op die site.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:10 schreef MuRKie het volgende:
edit: op die link van jou een freeware regeditor gevonden en daarmee gedaan.. Heb nu GPS photo en die andere camera functies geactiveerd.. *schoppekont*![]()
Verlening 2jr hi abo met eindeloos interpret.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:15 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Provider?
En ik heb geen zin om 35+9,50 p/m te gaan betalen..
Zoveel bel ik ook al niet.
GPS foto voegt je huidige coordinaten toe aan je foto, zodat je later altijd kunt zien waar die foto gemaakt is.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Wat kan GPS photo precies? En die andere zaken? Zie er niet veel van op die site.
Ik betaal 18 euro in de maand + 8.50 voor internet.
1 jaar abo voor 300 euro.
wat is WWE?quote:Op woensdag 26 november 2008 19:10 schreef Nalbandian het volgende:
Jesus....wat is het slecht gesteld met de beschikbaarheid van WWE-versie! Niemand kan zeggen wanneer de telefoons binnenkomen of heeft iemand nog een gouden tip (wel unbranded en simlock-vrij)?
Die andere zaken staan direct onder gps photo vermeldtquote:Op woensdag 26 november 2008 17:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Wat kan GPS photo precies? En die andere zaken? Zie er niet veel van op die site.
Ik betaal 18 euro in de maand + 8.50 voor internet.
1 jaar abo voor 300 euro.
Ik schrok wel een beetje van de size toen ik hem net binnen kreegquote:Op donderdag 27 november 2008 14:49 schreef Intocable het volgende:
hij is binnen.. man wat een ding!
Joh haha, ik schrok pas toen ik 'm naast mn iPhone hield! Maar wat een schermquote:Op donderdag 27 november 2008 15:18 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik schrok wel een beetje van de size toen ik hem net binnen kreeg
Maar nu ben ik er al helemaal aan gewend.. En iedereen die hem zit begint spontaan te soppen
Hij heeft toch praktisch dezelfde afmetingen? Dat had ik namelijk op meerdere websites gelezen.. Dat het een kwestie van een paar mm was?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:30 schreef Intocable het volgende:
[..]
Joh haha, ik schrok pas toen ik 'm naast mn iPhone hield! Maar wat een scherm![]()
![]()
Zal wel flink wennen worden maar het is het waard!
Bij belcompany KPN 27,50 +10 euro aan internet, maar door één of andere korting heb je het eerste jaar gratis internet, en het 2e jaar 5 euro p.m.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:15 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Provider?
En ik heb geen zin om 35+9,50 p/m te gaan betalen..
Zoveel bel ik ook al niet.
Nou het scherm is beduidend groter dan de iPhone. Vooral in de breedte scheelt het veel.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:49 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Hij heeft toch praktisch dezelfde afmetingen? Dat had ik namelijk op meerdere websites gelezen.. Dat het een kwestie van een paar mm was?
Ik schok btw ook vooral toen ik hem naast mijn Touch hield..
Zie ander topicquote:Op donderdag 27 november 2008 16:10 schreef -Dries- het volgende:
Misschien kan ik mijn vraag hier stellen, gaat wel over de HTC Touch Diamond:
Ik wil mijn abbo bij Vodafone verlengen en mag dan uit allerlei toestellen kiezen. Nu leek de Touch Diamond mij wel mooi kwa prijs/kwaliteit, maar heb nog een paar vraagjes erover!
1. Is las in dit topic dat je het toestel sneller kan laten lopen door er een nieuwe versie van soft of firmware op te installeren. Ik ben echter een complete telefoon-leek. Dus wat houdt dit in en is het gemakkelijk te installeren?
2. Er zit een GPS ontvanger + Tom Tom op. Moet je hiervoor verbinden maken met internet? (Oftewel: zitten er kosten aan verbonden?)
3. Als je gaat smsen, werkt het dan gewoon via een normaal qwery toetsenbord?
Als iemand mijn vragen wil beantwoorden: hartelijk dank!
1. Is niet moeilijk, wel op eigen risicoquote:Op donderdag 27 november 2008 16:10 schreef -Dries- het volgende:
Misschien kan ik mijn vraag hier stellen, gaat wel over de HTC Touch Diamond:
Ik wil mijn abbo bij Vodafone verlengen en mag dan uit allerlei toestellen kiezen. Nu leek de Touch Diamond mij wel mooi kwa prijs/kwaliteit, maar heb nog een paar vraagjes erover!
1. Is las in dit topic dat je het toestel sneller kan laten lopen door er een nieuwe versie van soft of firmware op te installeren. Ik ben echter een complete telefoon-leek. Dus wat houdt dit in en is het gemakkelijk te installeren?
2. Er zit een GPS ontvanger + Tom Tom op. Moet je hiervoor verbinden maken met internet? (Oftewel: zitten er kosten aan verbonden?)
3. Als je gaat smsen, werkt het dan gewoon via een normaal qwery toetsenbord?
Als iemand mijn vragen wil beantwoorden: hartelijk dank!
Is het wel aan te raden?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:09 schreef MuRKie het volgende:
[..]
1. Is niet moeilijk, wel op eigen risico
Naar mijn idee is het ook iets uitgebreider dan de iPhone. Ik heb de iPhone 1x in acti gezien maar wat ik er van heb gezien is dat alleen al het programma's tab van de Touch HD eigenlijk hetzelfde is als de hele iPhone..quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:18 schreef Intocable het volgende:
Na een avondje kloten begin ik er toch al wel een beetje aan te wennen. Vond het op het begin vrij ingewikkeld. Vooral het navigeren tussen alles. Moet wel eerlijk bekennen dat alles wat moeilijker in elkaar zit dan op de iPhone. Desalniettemin ben ik er tot nu toe tevreden over.
Een vriend van mij heeft de Diamond en die heeft dat ook gedaan. Hij merkt wel degelijk verschil. En als je doet wat er in een dergelijke beschrijving staat kan er eigenlijk niks fout gaan. Maar dan nog is het geheel op eigen risico..quote:
Ja, alleen is de iPhone wat gebruiksvriendelijk.. (lees simpeler te besturen) geen poespas maar veel minder uitgebreid indd.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:36 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Naar mijn idee is het ook iets uitgebreider dan de iPhone. Ik heb de iPhone 1x in acti gezien maar wat ik er van heb gezien is dat alleen al het programma's tab van de Touch HD eigenlijk hetzelfde is als de hele iPhone..
Wat moet je nu zoeken dan? Het tabblad programma's? Want als je dat tabblad voor je hebt spreekt het naar mijn idee voor zichquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:49 schreef Intocable het volgende:
[..]
Ja, alleen is de iPhone wat gebruiksvriendelijk.. (lees simpeler te besturen) geen poespas maar veel minder uitgebreid indd.
Vooral met programma's is dit het geval. Bij de iPhone is het icoontje klikken en je bent er. Vind dat je met de htc toch wel even moet zoeken voordat je er bent. Maargoed, in geen jaren een winmo toestel gehad dus dat kan het ook zijn
Nouja een heel simpel voorbeeldje..quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:51 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Wat moet je nu zoeken dan? Het tabblad programma's? Want als je dat tabblad voor je hebt spreekt het naar mijn idee voor zichMaar ik snap wel dat je er aan moet wennen als je gewend bent aan een iPhone omdat dat inderdaad misschien wat gebruikersvriendelijker is doordat het beperkter is en je dus minder hoeft te zoeken..
Bij de HD krijg je ook een 'chat-schermpje'. Persoonlijk vind ik dat irritant en heb ik dat uitgeschakeld. Als je een verzendbevestiging wilt kan je dat ook zelf aanzetten. Voor ontvangstbevestiging geldt hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:55 schreef Intocable het volgende:
[..]
Nouja een heel simpel voorbeeldje..
Ik wil een sms versturen. Ga dus naar berichten, selecteer de persoon naar wie ik deze ga sturen en begin met typen. druk op verstuur en zie geen actie die ondernomen wordt. ( Blijkt wel verzonden te zijn )
Bij de iPhone werkt dit hetzelfde maar krijg je een chat schermpje te zien, met daarin het gestuurde smsje.
Waarschijnlijk is dat inderdaad het verschil met de htc. Alles is wat beperkter zodat je zo min mogelijk hoeft te zoeken
En als je het niet kan vinden dan kan je een programmatje "advanced config" downloaden waar je heel overzichtelijk allerlei instellingen kan wijzigen..quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:07 schreef Intocable het volgende:
Oke, ik zal eens in de instellingen gaan neuzen dan. Bedankt voor de tip
Ah thanksquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:34 schreef MuRKie het volgende:
[..]
En als je het niet kan vinden dan kan je een programmatje "advanced config" downloaden waar je heel overzichtelijk allerlei instellingen kan wijzigen..
Ow oke. Naja, ik kijk het eerst wel even zelf aan, en als ik echt niet tevreden ben ga ik me hier verder in verdiepen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:38 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft de Diamond en die heeft dat ook gedaan. Hij merkt wel degelijk verschil. En als je doet wat er in een dergelijke beschrijving staat kan er eigenlijk niks fout gaan. Maar dan nog is het geheel op eigen risico..
Gelijk heb je.. zolang het je niet stoort zal ik het (geringe) risico niet wagen..quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:59 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ow oke. Naja, ik kijk het eerst wel even zelf aan, en als ik echt niet tevreden ben ga ik me hier verder in verdiepen.
Nope nog niet gehad nee.. Niks geks gedaan verder?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:43 schreef Intocable het volgende:
Ik re-boote net, krijg ik bij het opstarten gelijk een foutmelding. dat device.exe een fout bevatte. geen tweaks of iets dergelijks aan het apparaat gedaan. Iemand zo-iets al gehad?
[ Er is een probleem opgetreden met device.exe
U kunt Microsoft op de hoogte stellen van dit probleem, zonder kosten voor u. ]
ja als je er verder nog geen persoonlijke instellingen aan hebt verricht zou ik even een harde reset doen. Denk dat er iets fout is gegaan in je rom ofzo..quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:52 schreef Intocable het volgende:
Nee helemaal niets. Deed 'm even opnieuw opstarten. Sinds toen bij elke re-boot die melding. Telefoon altijd netjes afgesloten. Misschien een hard reset proberen?
Eerst een soft reset gedaan maar dat mocht niet helpen. Nu net klaar met mijn hard reset. Ga nu alles instellen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:15 schreef MuRKie het volgende:
[..]
ja als je er verder nog geen persoonlijke instellingen aan hebt verricht zou ik even een harde reset doen. Denk dat er iets fout is gegaan in je rom ofzo..
ok, laat maar even weten of het werkt..quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:17 schreef Intocable het volgende:
[..]
Eerst een soft reset gedaan maar dat mocht niet helpen. Nu net klaar met mijn hard reset. Ga nu alles instellen
Nice! Misschien handig om SPB backup te gebruike om een backup te maken van je PDA wanneer je hem beetje gepersonaliseerd hebt zodat je niet alles opnieuw hoeft te doen als hij weer gaar wordt ofzo..quote:
Ja dat zou inderdaad heel handig zijnquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:47 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Nice! Misschien handig om SPB backup te gebruike om een backup te maken van je PDA wanneer je hem beetje gepersonaliseerd hebt zodat je niet alles opnieuw hoeft te doen als hij weer gaar wordt ofzo..
Ik gebruik het ook om backups te maken maar heb het nog niet nodig gehad
Zijn inderdaad niet om naar huis te schrijven met de HD.. in het donker dan he..quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:34 schreef Exterminator het volgende:
Ben sterk aan het twijfelen tussen de HTC en de Samsung Omnia,
Kan iemand mij vertellen hoe de foto's van dit toestel zijn? Ik neem aan dat ze in de donkere omgevingen (uitgaangsgelegenheden) slecht zijn aangezien er geen flits op dit toestel zit?
Greetz
Ik had ooit een SE K800i en die foto's waren echt wel al goed voor die tijd hoor.. Als je een SE cybershot koopt kan je er wel van op aan dat de foto's goed zijn.. Filmen daarentegen is slechter dan gemiddeld mobieltje (dat was bij de k800i in ieder geval)quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:39 schreef Intocable het volgende:
Ja goed, maar of je nou eisen moet gaan stellen aan een camera in een mobile telefoon? Wil je kwaliteit foto's zal je toch echt een camera aan moeten schaffen
Direct eisen stellen doe ik niet hoor... wil alleen op de hoogte komen. Informatieve vraag dusquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:12 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik had ooit een SE K800i en die foto's waren echt wel al goed voor die tijd hoor.. Als je een SE cybershot koopt kan je er wel van op aan dat de foto's goed zijn.. Filmen daarentegen is slechter dan gemiddeld mobieltje (dat was bij de k800i in ieder geval)
Maar eisen stellen aan camera in een PDA is dan net weer wat te fanatiek
Ik heb wel een foto in de "schemering" gemaakt en dat is niet erg mooi.. Vlakken die dezelfde kleur krijgen, dus geen kleurendiepte voor een realistische weergave..quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:50 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Direct eisen stellen doe ik niet hoor... wil alleen op de hoogte komen. Informatieve vraag dus
Ik heb "vroeger" ook een K800i gehad en hij maakte wat mij betreft mooie foto's. Als deze HTC ook dat soort foto's kan maken is het wat mij betreft al goed genoeg.
Zou jij misschien wat voorbeeld foto's kunnen posten die gemaakt zijn met de HTC in een donkere omgeving?? In een kroeg/discotheek is ook altijd wel iets van licht dus denk dat ik dan wel een goed beeld kan krijgen en mijn keuze bevestigt kan worden
Greetz
Zou je misschien vanavond ook een foto in het donker met wat (woonkamer) verlichting willen maken (denk bv aan een kroeg ofzo?) Het mag best van je hond, kat of weet ik veel wat zijn. Van je mokkeltje (mocht je die hebben) kan overigens ookquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:55 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto in de "schemering" gemaakt en dat is niet erg mooi.. Vlakken die dezelfde kleur krijgen, dus geen kleurendiepte voor een realistische weergave..
Vanavond geen tijd gehadquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:09 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Zou je misschien vanavond ook een foto in het donker met wat (woonkamer) verlichting willen maken (denk bv aan een kroeg ofzo?) Het mag best van je hond, kat of weet ik veel wat zijn. Van je mokkeltje (mocht je die hebben) kan overigens ook![]()
j/k
Zou je me die erna even willen PM'en ofzo?
Alvast bedankt!
Is prima,quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:14 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Vanavond geen tijd gehad
Ik zal misschien morgen en anders maandag een fototje PM'en..
Is dat snel genoeg?
Ja. Je kan synchroniseren via Outlook en Activesyncquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:21 schreef Intocable het volgende:
Is het mogelijk om in windows zelf een lijst met contactpersonen ( uitgewerkt met e-mail adressen etc ) te maken en deze te synchroniseren met je HTC. Zodat je niet alles handmatig in hoeft te stellen op je mobiel ?
Oke, het zit namelijk zo. Nadat ik mijn simkaart in de HTC had gedaan. Werden wel gelijk mijn sim-contacten zichtbaar, maar er ontbreken veel contacten doordat deze in het geheugen van die iPhone zijn opgeslagen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:31 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja. Je kan synchroniseren via Outlook en Activesync
Voor die onzin mag je naar KLB ofzo want hier zit je niet goed met dat kansloze geblaat van jequote:
De iPhone kan geen video's maken, iets wat in deze tijden té sad is. Hetzelfde als een auto die geen toeter heeft, of een huis zonder ramen.quote:Op zondag 30 november 2008 00:19 schreef Foppema het volgende:
klopt, zal jullie niet meer lastig vallen. Feit blijft wel: HTC<iPhone![]()
ja ik, zoals een aantal posts terug aangegevenquote:Op zondag 30 november 2008 11:37 schreef -J-D- het volgende:
Iemand ervaring met Spb Backup?
Jammer dat ie niet gratis is.
Foto al gemaakt toevallig?quote:Op zondag 30 november 2008 12:18 schreef MuRKie het volgende:
[..]
ja ik, zoals een aantal posts terug aangegevenleuk progje..
Ik vind die foto niet lelijk ofzo, is mij goed zat. Maar het gaat mij eigenlijk om de foto's die gemaakt zijn iin een donkere omgeving aangezien er geen flits aanwezig is op de HTC. Bij die foto van jou is genoeg belichting....quote:Op zondag 30 november 2008 17:11 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er toevallig vandaag een gemaakt in het stadion.
Er zit wel flits op, meen ik mij te herinneren van de winkel?quote:Op zondag 30 november 2008 17:50 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Ik vind die foto niet lelijk ofzo, is mij goed zat. Maar het gaat mij eigenlijk om de foto's die gemaakt zijn iin een donkere omgeving aangezien er geen flits aanwezig is op de HTC. Bij die foto van jou is genoeg belichting....
Neenquote:Op zondag 30 november 2008 18:51 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Er zit wel flits op, meen ik mij te herinneren van de winkel?
Voor de Diamond was daar een ROM update voor, daarna deed hij het primaquote:Op zondag 30 november 2008 21:29 schreef Houniet het volgende:
Hmm oké. Een maat van me heeft de Diamond, maar die schijnt erg traag te zijn. Hoe is dat met deze? En gaat het internetten een beetje? Of is het neuk?
Bij de Touch maakte hij wel verbinding zonder dat je dat door had.. Toen ik mijn internet blox (vodafone) had stopgezet had ik ineens een rekening van 30 euro voor data terwijl een internet blox 9,50 per maand is voor onbeperkt internet.. Heb hem toen maar weer aangezetquote:Op maandag 1 december 2008 11:40 schreef Suusz het volgende:
Ik krijg de HD nl als het goed is morgen of overmorgen ergens binnen![]()
Ik ben alleen nog niet helemaal thuis in het hele smartphone internet gebeuren..
Dus even een vraagje, in februari gaat mijn nieuwe abbo met onbeperkt internet pas in. Tot die tijd wil ik gewoon mijn huidige simkaart zonder internet in de HD doen. Maar ik wil dus nog niet dat er verbinding gemaakt wordt met internet via mijn huidige simkaart, is dit makkelijk in te stellen?
En, kan ik dan wel gewoon thuis via de wifi verbinding internetten zonder dat er kosten in rekening worden gebracht bij mijn huidge abbo?
Ja, waarschijnlijk krijg je bij het eerste keer opstarten met oude sim een smsje van de provider met data-instellingen, die open je gewoon niet.quote:Op maandag 1 december 2008 11:40 schreef Suusz het volgende:
Ik krijg de HD nl als het goed is morgen of overmorgen ergens binnen![]()
Ik ben alleen nog niet helemaal thuis in het hele smartphone internet gebeuren..
Dus even een vraagje, in februari gaat mijn nieuwe abbo met onbeperkt internet pas in. Tot die tijd wil ik gewoon mijn huidige simkaart zonder internet in de HD doen. Maar ik wil dus nog niet dat er verbinding gemaakt wordt met internet via mijn huidige simkaart, is dit makkelijk in te stellen?
Ja. Wifi bij jezelf thuis is (op abonnementskosten na) altijd gratis.quote:En, kan ik dan wel gewoon thuis via de wifi verbinding internetten zonder dat er kosten in rekening worden gebracht bij mijn huidge abbo?
Das inderdaad een handige optie.. Niet aan gedachtquote:Op maandag 1 december 2008 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk krijg je bij het eerste keer opstarten met oude sim een smsje van de provider met data-instellingen, die open je gewoon niet.
[..]
Ja. Wifi bij jezelf thuis is (op abonnementskosten na) altijd gratis.
Met mijn Diamond heb ik precies hetzelfde gedaan, eerste 3 maanden thuis WiFi gebruikt, data-instellingen van oude provider (Hi) niet ingesteld. Toen Vodafone inging nieuwe simkaart erin, bij opstarten instellingen gedaan en toen kon ik HSDPA-internetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |