Die andere zaken staan direct onder gps photo vermeldtquote:Op woensdag 26 november 2008 17:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Wat kan GPS photo precies? En die andere zaken? Zie er niet veel van op die site.
Ik betaal 18 euro in de maand + 8.50 voor internet.
1 jaar abo voor 300 euro.
Ik schrok wel een beetje van de size toen ik hem net binnen kreegquote:Op donderdag 27 november 2008 14:49 schreef Intocable het volgende:
hij is binnen.. man wat een ding!
Joh haha, ik schrok pas toen ik 'm naast mn iPhone hield! Maar wat een schermquote:Op donderdag 27 november 2008 15:18 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik schrok wel een beetje van de size toen ik hem net binnen kreeg
Maar nu ben ik er al helemaal aan gewend.. En iedereen die hem zit begint spontaan te soppen
Hij heeft toch praktisch dezelfde afmetingen? Dat had ik namelijk op meerdere websites gelezen.. Dat het een kwestie van een paar mm was?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:30 schreef Intocable het volgende:
[..]
Joh haha, ik schrok pas toen ik 'm naast mn iPhone hield! Maar wat een scherm![]()
![]()
Zal wel flink wennen worden maar het is het waard!
Bij belcompany KPN 27,50 +10 euro aan internet, maar door één of andere korting heb je het eerste jaar gratis internet, en het 2e jaar 5 euro p.m.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:15 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Provider?
En ik heb geen zin om 35+9,50 p/m te gaan betalen..
Zoveel bel ik ook al niet.
Nou het scherm is beduidend groter dan de iPhone. Vooral in de breedte scheelt het veel.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:49 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Hij heeft toch praktisch dezelfde afmetingen? Dat had ik namelijk op meerdere websites gelezen.. Dat het een kwestie van een paar mm was?
Ik schok btw ook vooral toen ik hem naast mijn Touch hield..
Zie ander topicquote:Op donderdag 27 november 2008 16:10 schreef -Dries- het volgende:
Misschien kan ik mijn vraag hier stellen, gaat wel over de HTC Touch Diamond:
Ik wil mijn abbo bij Vodafone verlengen en mag dan uit allerlei toestellen kiezen. Nu leek de Touch Diamond mij wel mooi kwa prijs/kwaliteit, maar heb nog een paar vraagjes erover!
1. Is las in dit topic dat je het toestel sneller kan laten lopen door er een nieuwe versie van soft of firmware op te installeren. Ik ben echter een complete telefoon-leek. Dus wat houdt dit in en is het gemakkelijk te installeren?
2. Er zit een GPS ontvanger + Tom Tom op. Moet je hiervoor verbinden maken met internet? (Oftewel: zitten er kosten aan verbonden?)
3. Als je gaat smsen, werkt het dan gewoon via een normaal qwery toetsenbord?
Als iemand mijn vragen wil beantwoorden: hartelijk dank!
1. Is niet moeilijk, wel op eigen risicoquote:Op donderdag 27 november 2008 16:10 schreef -Dries- het volgende:
Misschien kan ik mijn vraag hier stellen, gaat wel over de HTC Touch Diamond:
Ik wil mijn abbo bij Vodafone verlengen en mag dan uit allerlei toestellen kiezen. Nu leek de Touch Diamond mij wel mooi kwa prijs/kwaliteit, maar heb nog een paar vraagjes erover!
1. Is las in dit topic dat je het toestel sneller kan laten lopen door er een nieuwe versie van soft of firmware op te installeren. Ik ben echter een complete telefoon-leek. Dus wat houdt dit in en is het gemakkelijk te installeren?
2. Er zit een GPS ontvanger + Tom Tom op. Moet je hiervoor verbinden maken met internet? (Oftewel: zitten er kosten aan verbonden?)
3. Als je gaat smsen, werkt het dan gewoon via een normaal qwery toetsenbord?
Als iemand mijn vragen wil beantwoorden: hartelijk dank!
Is het wel aan te raden?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:09 schreef MuRKie het volgende:
[..]
1. Is niet moeilijk, wel op eigen risico
Naar mijn idee is het ook iets uitgebreider dan de iPhone. Ik heb de iPhone 1x in acti gezien maar wat ik er van heb gezien is dat alleen al het programma's tab van de Touch HD eigenlijk hetzelfde is als de hele iPhone..quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:18 schreef Intocable het volgende:
Na een avondje kloten begin ik er toch al wel een beetje aan te wennen. Vond het op het begin vrij ingewikkeld. Vooral het navigeren tussen alles. Moet wel eerlijk bekennen dat alles wat moeilijker in elkaar zit dan op de iPhone. Desalniettemin ben ik er tot nu toe tevreden over.
Een vriend van mij heeft de Diamond en die heeft dat ook gedaan. Hij merkt wel degelijk verschil. En als je doet wat er in een dergelijke beschrijving staat kan er eigenlijk niks fout gaan. Maar dan nog is het geheel op eigen risico..quote:
Ja, alleen is de iPhone wat gebruiksvriendelijk.. (lees simpeler te besturen) geen poespas maar veel minder uitgebreid indd.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:36 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Naar mijn idee is het ook iets uitgebreider dan de iPhone. Ik heb de iPhone 1x in acti gezien maar wat ik er van heb gezien is dat alleen al het programma's tab van de Touch HD eigenlijk hetzelfde is als de hele iPhone..
Wat moet je nu zoeken dan? Het tabblad programma's? Want als je dat tabblad voor je hebt spreekt het naar mijn idee voor zichquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:49 schreef Intocable het volgende:
[..]
Ja, alleen is de iPhone wat gebruiksvriendelijk.. (lees simpeler te besturen) geen poespas maar veel minder uitgebreid indd.
Vooral met programma's is dit het geval. Bij de iPhone is het icoontje klikken en je bent er. Vind dat je met de htc toch wel even moet zoeken voordat je er bent. Maargoed, in geen jaren een winmo toestel gehad dus dat kan het ook zijn
Nouja een heel simpel voorbeeldje..quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:51 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Wat moet je nu zoeken dan? Het tabblad programma's? Want als je dat tabblad voor je hebt spreekt het naar mijn idee voor zichMaar ik snap wel dat je er aan moet wennen als je gewend bent aan een iPhone omdat dat inderdaad misschien wat gebruikersvriendelijker is doordat het beperkter is en je dus minder hoeft te zoeken..
Bij de HD krijg je ook een 'chat-schermpje'. Persoonlijk vind ik dat irritant en heb ik dat uitgeschakeld. Als je een verzendbevestiging wilt kan je dat ook zelf aanzetten. Voor ontvangstbevestiging geldt hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:55 schreef Intocable het volgende:
[..]
Nouja een heel simpel voorbeeldje..
Ik wil een sms versturen. Ga dus naar berichten, selecteer de persoon naar wie ik deze ga sturen en begin met typen. druk op verstuur en zie geen actie die ondernomen wordt. ( Blijkt wel verzonden te zijn )
Bij de iPhone werkt dit hetzelfde maar krijg je een chat schermpje te zien, met daarin het gestuurde smsje.
Waarschijnlijk is dat inderdaad het verschil met de htc. Alles is wat beperkter zodat je zo min mogelijk hoeft te zoeken
En als je het niet kan vinden dan kan je een programmatje "advanced config" downloaden waar je heel overzichtelijk allerlei instellingen kan wijzigen..quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:07 schreef Intocable het volgende:
Oke, ik zal eens in de instellingen gaan neuzen dan. Bedankt voor de tip
Ah thanksquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:34 schreef MuRKie het volgende:
[..]
En als je het niet kan vinden dan kan je een programmatje "advanced config" downloaden waar je heel overzichtelijk allerlei instellingen kan wijzigen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |