abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 november 2008 @ 10:23:12 #226
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63559091
quote:
Op woensdag 26 november 2008 17:17 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Wat kan GPS photo precies? En die andere zaken? Zie er niet veel van op die site.

Ik betaal 18 euro in de maand + 8.50 voor internet.
1 jaar abo voor 300 euro.
Die andere zaken staan direct onder gps photo vermeldt
pi_63566303
hij is binnen.. man wat een ding!
  donderdag 27 november 2008 @ 15:18:40 #228
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63567116
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:49 schreef Intocable het volgende:
hij is binnen.. man wat een ding!
Ik schrok wel een beetje van de size toen ik hem net binnen kreeg
Maar nu ben ik er al helemaal aan gewend.. En iedereen die hem zit begint spontaan te soppen
pi_63567425
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:18 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Ik schrok wel een beetje van de size toen ik hem net binnen kreeg
Maar nu ben ik er al helemaal aan gewend.. En iedereen die hem zit begint spontaan te soppen
Joh haha, ik schrok pas toen ik 'm naast mn iPhone hield! Maar wat een scherm
Zal wel flink wennen worden maar het is het waard!
  donderdag 27 november 2008 @ 15:49:00 #230
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63567919
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:30 schreef Intocable het volgende:

[..]

Joh haha, ik schrok pas toen ik 'm naast mn iPhone hield! Maar wat een scherm
Zal wel flink wennen worden maar het is het waard!
Hij heeft toch praktisch dezelfde afmetingen? Dat had ik namelijk op meerdere websites gelezen.. Dat het een kwestie van een paar mm was?

Ik schok btw ook vooral toen ik hem naast mijn Touch hield..
  donderdag 27 november 2008 @ 15:52:41 #231
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_63568013
quote:
Op woensdag 26 november 2008 17:15 schreef Trigalti het volgende:

[..]

Provider?
En ik heb geen zin om 35+9,50 p/m te gaan betalen..
Zoveel bel ik ook al niet.
Bij belcompany KPN 27,50 +10 euro aan internet, maar door één of andere korting heb je het eerste jaar gratis internet, en het 2e jaar 5 euro p.m.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_63568173
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:49 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Hij heeft toch praktisch dezelfde afmetingen? Dat had ik namelijk op meerdere websites gelezen.. Dat het een kwestie van een paar mm was?

Ik schok btw ook vooral toen ik hem naast mijn Touch hield..
Nou het scherm is beduidend groter dan de iPhone. Vooral in de breedte scheelt het veel.
( van het gehele toestel ) Althans.. dat vond ik kan niet wachten er mee aan de slag te gaan!
pi_63568480
Misschien kan ik mijn vraag hier stellen, gaat wel over de HTC Touch Diamond:

Ik wil mijn abbo bij Vodafone verlengen en mag dan uit allerlei toestellen kiezen. Nu leek de Touch Diamond mij wel mooi kwa prijs/kwaliteit, maar heb nog een paar vraagjes erover!

1. Is las in dit topic dat je het toestel sneller kan laten lopen door er een nieuwe versie van soft of firmware op te installeren. Ik ben echter een complete telefoon-leek. Dus wat houdt dit in en is het gemakkelijk te installeren?

2. Er zit een GPS ontvanger + Tom Tom op. Moet je hiervoor verbinden maken met internet? (Oftewel: zitten er kosten aan verbonden?)

3. Als je gaat smsen, werkt het dan gewoon via een normaal qwery toetsenbord?

Als iemand mijn vragen wil beantwoorden: hartelijk dank!
pi_63578586
quote:
Op donderdag 27 november 2008 16:10 schreef -Dries- het volgende:

Ik wil mijn abbo bij Vodafone verlengen en mag dan uit allerlei toestellen kiezen. Nu leek de Touch Diamond mij wel mooi kwa prijs/kwaliteit, maar heb nog een paar vraagjes erover!

1. Is las in dit topic dat je het toestel sneller kan laten lopen door er een nieuwe versie van soft of firmware op te installeren. Ik ben echter een complete telefoon-leek. Dus wat houdt dit in en is het gemakkelijk te installeren?

2. Er zit een GPS ontvanger + Tom Tom op. Moet je hiervoor verbinden maken met internet? (Oftewel: zitten er kosten aan verbonden?)

Zie ander topic
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 27 november 2008 @ 23:09:19 #236
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63581737
quote:
Op donderdag 27 november 2008 16:10 schreef -Dries- het volgende:

1. Is niet moeilijk, wel op eigen risico
2. Nee een normale tomtom gaat ook alleen via gps en gebruikt ook geen internet
3. Je kan gewoon qwerty doen geloof ik of een T9 GSM toetsenbord indeling (kun je kiezen)
  vrijdag 28 november 2008 @ 10:07:14 #237
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_63588126
Twijfel, Twijfel...
------------------
pi_63588390
Na een avondje kloten begin ik er toch al wel een beetje aan te wennen. Vond het op het begin vrij ingewikkeld. Vooral het navigeren tussen alles. Moet wel eerlijk bekennen dat alles wat moeilijker in elkaar zit dan op de iPhone. Desalniettemin ben ik er tot nu toe tevreden over.
pi_63588828
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:09 schreef MuRKie het volgende:

[..]

1. Is niet moeilijk, wel op eigen risico

Is het wel aan te raden?
  vrijdag 28 november 2008 @ 10:36:48 #240
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63588830
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:18 schreef Intocable het volgende:
Na een avondje kloten begin ik er toch al wel een beetje aan te wennen. Vond het op het begin vrij ingewikkeld. Vooral het navigeren tussen alles. Moet wel eerlijk bekennen dat alles wat moeilijker in elkaar zit dan op de iPhone. Desalniettemin ben ik er tot nu toe tevreden over.
Naar mijn idee is het ook iets uitgebreider dan de iPhone. Ik heb de iPhone 1x in acti gezien maar wat ik er van heb gezien is dat alleen al het programma's tab van de Touch HD eigenlijk hetzelfde is als de hele iPhone..
  vrijdag 28 november 2008 @ 10:38:24 #241
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63588871
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:36 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Is het wel aan te raden?
Een vriend van mij heeft de Diamond en die heeft dat ook gedaan. Hij merkt wel degelijk verschil. En als je doet wat er in een dergelijke beschrijving staat kan er eigenlijk niks fout gaan. Maar dan nog is het geheel op eigen risico..
pi_63589158
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:36 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Naar mijn idee is het ook iets uitgebreider dan de iPhone. Ik heb de iPhone 1x in acti gezien maar wat ik er van heb gezien is dat alleen al het programma's tab van de Touch HD eigenlijk hetzelfde is als de hele iPhone..
Ja, alleen is de iPhone wat gebruiksvriendelijk.. (lees simpeler te besturen) geen poespas maar veel minder uitgebreid indd.
Vooral met programma's is dit het geval. Bij de iPhone is het icoontje klikken en je bent er. Vind dat je met de htc toch wel even moet zoeken voordat je er bent. Maargoed, in geen jaren een winmo toestel gehad dus dat kan het ook zijn
pi_63589159
-- dubbel
  vrijdag 28 november 2008 @ 10:51:46 #244
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63589245
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:49 schreef Intocable het volgende:

[..]

Ja, alleen is de iPhone wat gebruiksvriendelijk.. (lees simpeler te besturen) geen poespas maar veel minder uitgebreid indd.
Vooral met programma's is dit het geval. Bij de iPhone is het icoontje klikken en je bent er. Vind dat je met de htc toch wel even moet zoeken voordat je er bent. Maargoed, in geen jaren een winmo toestel gehad dus dat kan het ook zijn
Wat moet je nu zoeken dan? Het tabblad programma's? Want als je dat tabblad voor je hebt spreekt het naar mijn idee voor zich Maar ik snap wel dat je er aan moet wennen als je gewend bent aan een iPhone omdat dat inderdaad misschien wat gebruikersvriendelijker is doordat het beperkter is en je dus minder hoeft te zoeken..
pi_63589359
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:51 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Wat moet je nu zoeken dan? Het tabblad programma's? Want als je dat tabblad voor je hebt spreekt het naar mijn idee voor zich Maar ik snap wel dat je er aan moet wennen als je gewend bent aan een iPhone omdat dat inderdaad misschien wat gebruikersvriendelijker is doordat het beperkter is en je dus minder hoeft te zoeken..
Nouja een heel simpel voorbeeldje..

Ik wil een sms versturen. Ga dus naar berichten, selecteer de persoon naar wie ik deze ga sturen en begin met typen. druk op verstuur en zie geen actie die ondernomen wordt. ( Blijkt wel verzonden te zijn )
Bij de iPhone werkt dit hetzelfde maar krijg je een chat schermpje te zien, met daarin het gestuurde smsje.
Waarschijnlijk is dat inderdaad het verschil met de htc. Alles is wat beperkter zodat je zo min mogelijk hoeft te zoeken
  vrijdag 28 november 2008 @ 10:58:19 #246
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63589445
Dat is threaded SMS en dat heb ik ook gewoon op mijn HTC TytnII .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 28 november 2008 @ 11:05:21 #247
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63589619
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:55 schreef Intocable het volgende:

[..]

Nouja een heel simpel voorbeeldje..

Ik wil een sms versturen. Ga dus naar berichten, selecteer de persoon naar wie ik deze ga sturen en begin met typen. druk op verstuur en zie geen actie die ondernomen wordt. ( Blijkt wel verzonden te zijn )
Bij de iPhone werkt dit hetzelfde maar krijg je een chat schermpje te zien, met daarin het gestuurde smsje.
Waarschijnlijk is dat inderdaad het verschil met de htc. Alles is wat beperkter zodat je zo min mogelijk hoeft te zoeken
Bij de HD krijg je ook een 'chat-schermpje'. Persoonlijk vind ik dat irritant en heb ik dat uitgeschakeld. Als je een verzendbevestiging wilt kan je dat ook zelf aanzetten. Voor ontvangstbevestiging geldt hetzelfde.
pi_63589692
Oke, ik zal eens in de instellingen gaan neuzen dan. Bedankt voor de tip
  vrijdag 28 november 2008 @ 11:34:27 #249
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63590381
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:07 schreef Intocable het volgende:
Oke, ik zal eens in de instellingen gaan neuzen dan. Bedankt voor de tip
En als je het niet kan vinden dan kan je een programmatje "advanced config" downloaden waar je heel overzichtelijk allerlei instellingen kan wijzigen..
pi_63590643
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:34 schreef MuRKie het volgende:

[..]

En als je het niet kan vinden dan kan je een programmatje "advanced config" downloaden waar je heel overzichtelijk allerlei instellingen kan wijzigen..
Ah thanks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')