Yay! Dan kunnen we nog meer eerlijk delen met iedereen die meer heeft.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:37 schreef Klopkoek het volgende:
Hopelijk vermorzelt de SP de PvdA in verkiezingen.
quote:"U bent een benepen conservatief die uit de Derde Wereld geld weg gaat halen."
Die bewaart zijn pijlen voor morgen. Lekker simpel aanknallen tegen het kabinet. Dat scoort beter. David tegen Goliath.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:46 schreef Hephaistos. het volgende:
Wilders laat zelfs het Islam-voorzetje aan zich voorbij gaan
Komt Geert vandaag niet meer aan bod dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Die bewaart zijn pijlen voor morgen. Lekker simpel aanknallen tegen het kabinet. Dat scoort beter. David tegen Goliath.
Als dat het sterkste is waar Halsema mee kan komen is het niveau wel heel erg droevig.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:47 schreef Klopkoek het volgende:
Halsema tot nu toe de beste.
Tegen Rutte was dit briljant:
[..]
Dan doe je net alsof het niets uit maaktquote:Op woensdag 17 september 2008 15:49 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als dat het sterkste is waar Halsema mee kan komen is het niveau wel heel erg droevig.
Waarom kopen die linksdenkers toch zo graag hun geweten af met een paar knaken?
Jawel, na Hamer.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Komt Geert vandaag niet meer aan bod dan?
Wat was er dan briljant aan? Er mag toch wel gekeken worden naar het nut van de miljarden die nu naar ontwikkelingssamenwerking gaan? Of is dat weer zo'n heilig huisje van je waar absoluut niet over gepraat mag wordenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:47 schreef Klopkoek het volgende:
Halsema tot nu toe de beste.
Tegen Rutte was dit briljant:
[..]
Als dat het enige is wat je kan boeien.... Het gaat om mensen hoor! Een systeem is niet heilig, mensen wel.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:55 schreef Hephaistos. het volgende:
Hier heeft Hamer wel een punt natuurlijk. Hedgefunds zijn gewoon een bedreiging voor je economische stabiliteit...
Klinkt leuk, maar klopt niets van. Als je ergens geen geld instopt betekent het toch niet dat je het daar weghaalt?quote:"U bent een benepen conservatief die uit de Derde Wereld geld weg gaat halen."
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als dat het enige is wat je kan boeien.... Het gaat om mensen hoor! Een systeem is niet heilig, mensen wel.
Die vraag had ik al een keer eerder aan jou en E_G gesteld maar toen bleef het antwoord ook uit.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dan doe je net alsof het niets uit maaktJe praat gewoon Rutte na. Slimme spin hoor. Daarmee doe je net alsof linkse mensen eigenlijk helemaal niets geven om de derde wereld en enkel de rijken een poot uit willen draaien.
Dat is de uitspraak van de dagquote:Op woensdag 17 september 2008 15:57 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Systeem en mensen zijn rechtstreeks verbonden natuurlijk in dit geval. Je lijkt Thieme wel met haar: 'Het gaat hier weer alleen om geld'
Gedwongen Wereldbank en IMF hervormingen naar recept van VVD wel dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:58 schreef Chewie het volgende:
[..]
Die vraag had ik al een keer eerder aan jou en E_G gesteld maar toen bleef het antwoord ook uit.
Ontwikkelingshulp geeft ook eigenlijk wel aan dat je niet zo heel veel geeft om de derde wereld maar wel om je eigen imago. Daarbij is ontwikkelingshulp ook al bewezen zeer ineffectief, ontwikkelingshulp heeft Afrika niet welvarender gemaakt integendeel zelfs.
Het is gewoon een voorloper van economische samenwerkingquote:Op woensdag 17 september 2008 15:58 schreef Chewie het volgende:
[..]
Die vraag had ik al een keer eerder aan jou en E_G gesteld maar toen bleef het antwoord ook uit.
Ontwikkelingshulp geeft ook eigenlijk wel aan dat je niet zo heel veel geeft om de derde wereld maar wel om je eigen imago. Daarbij is ontwikkelingshulp ook al bewezen zeer ineffectief, ontwikkelingshulp heeft Afrika niet welvarender gemaakt integendeel zelfs.
Tja, het is de enige manier waarop ze stand kan houden. De enige juiste tactiek voor Hamer, wat mij betreft.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:57 schreef Catcher het volgende:
Tactisch heel slim gespeeld van de PvdA; gewoon een slaapverhaaltje ophangen zodat ze niet hoeft te debatteren hahahaha. Slaap Hamertje Slaap....
Dat is ook nog maar de vraag maar doe dan niet of de VVD in deze een stuk asocialer is dan links want door dat wel te doen bevestig je mijn stelling (en die van Rutte blijkbaar) dat ontwikkelingshulp alleen te doen is om je geweten af te kopen.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Gedwongen Wereldbank en IMF hervormingen naar recept van VVD wel dan?
Plus dat VVD een analyse geeft die verouderd is. Het beeld dat de VVD schept was ontwikkelingshulp a la Pronk, tegenwoordig wordt allang al niet meer zo gewerkt. Mede doordat Pronk in Paars het licht zag overigens.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:59 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
Het is gewoon een voorloper van economische samenwerking
Ik volg je niet, sorryquote:Op woensdag 17 september 2008 16:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is ook nog maar de vraag maar doe dan niet of de VVD in deze een stuk asocialer is dan links want door dat wel te doen bevestig je mijn stelling (en die van Rutte blijkbaar) dat ontwikkelingshulp alleen te doen is om je geweten af te kopen.
Is het niet gewoon Ad Melkert die in de VS een geslaagde operatie heeft ondergaan?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:04 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ah kijk, de vrouwelijke Melkert laat haar "kwaliteiten" zien.
Kant haar emoties zijn aandoenlijk. Maakt zich boos om de juiste dingen, niet boos om flutdetails.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:04 schreef One_of_the_few het volgende:
Pechtold en Halsema het best tot nu toe.
Kant kan haar emoties niet onder controle houden.
Hamer iets beter dan de interrupties die ze eerder deed.
Verdonk met stip als laatst.
Iets met afleidende handen...quote:Op woensdag 17 september 2008 16:07 schreef marcodej het volgende:
Nou, dit was het... Ben nu alweer kwijt wat ze gezegd heeft...
De VVD word nogal "aangevallen" op hun voorstel om ontwikkelingshulp te halveren, niet over hoe het uitgegeven moet worden. Vandaar de opmerking over het geweten afkopen.quote:
Ik dat we niet rationeel moeten kijken wie het beste was (wie heeft de beste argumenten), maar wie spreekt het meeste aan bij de mensen. Ik vind begeisterung heel belangrijk. Ik vond persoonlijk Rutte het beste; die houdt allicht een verhaal waar je het niet mee eens bent, maar het verhaal komt wel overtuigend over vol politiek enthousiasme. Kant, Halsema en Pechtold overigens ook prima.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:04 schreef One_of_the_few het volgende:
Pechtold en Halsema het best tot nu toe.
Kant kan haar emoties niet onder controle houden.
Hamer iets beter dan de interrupties die ze eerder deed.
Verdonk met stip als laatst.
Fantastisch jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |