Tja, het is de enige manier waarop ze stand kan houden. De enige juiste tactiek voor Hamer, wat mij betreft.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:57 schreef Catcher het volgende:
Tactisch heel slim gespeeld van de PvdA; gewoon een slaapverhaaltje ophangen zodat ze niet hoeft te debatteren hahahaha. Slaap Hamertje Slaap....
Dat is ook nog maar de vraag maar doe dan niet of de VVD in deze een stuk asocialer is dan links want door dat wel te doen bevestig je mijn stelling (en die van Rutte blijkbaar) dat ontwikkelingshulp alleen te doen is om je geweten af te kopen.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Gedwongen Wereldbank en IMF hervormingen naar recept van VVD wel dan?
Plus dat VVD een analyse geeft die verouderd is. Het beeld dat de VVD schept was ontwikkelingshulp a la Pronk, tegenwoordig wordt allang al niet meer zo gewerkt. Mede doordat Pronk in Paars het licht zag overigens.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:59 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
Het is gewoon een voorloper van economische samenwerking
Ik volg je niet, sorryquote:Op woensdag 17 september 2008 16:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is ook nog maar de vraag maar doe dan niet of de VVD in deze een stuk asocialer is dan links want door dat wel te doen bevestig je mijn stelling (en die van Rutte blijkbaar) dat ontwikkelingshulp alleen te doen is om je geweten af te kopen.
Is het niet gewoon Ad Melkert die in de VS een geslaagde operatie heeft ondergaan?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:04 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ah kijk, de vrouwelijke Melkert laat haar "kwaliteiten" zien.
Kant haar emoties zijn aandoenlijk. Maakt zich boos om de juiste dingen, niet boos om flutdetails.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:04 schreef One_of_the_few het volgende:
Pechtold en Halsema het best tot nu toe.
Kant kan haar emoties niet onder controle houden.
Hamer iets beter dan de interrupties die ze eerder deed.
Verdonk met stip als laatst.
Iets met afleidende handen...quote:Op woensdag 17 september 2008 16:07 schreef marcodej het volgende:
Nou, dit was het... Ben nu alweer kwijt wat ze gezegd heeft...
De VVD word nogal "aangevallen" op hun voorstel om ontwikkelingshulp te halveren, niet over hoe het uitgegeven moet worden. Vandaar de opmerking over het geweten afkopen.quote:
Ik dat we niet rationeel moeten kijken wie het beste was (wie heeft de beste argumenten), maar wie spreekt het meeste aan bij de mensen. Ik vind begeisterung heel belangrijk. Ik vond persoonlijk Rutte het beste; die houdt allicht een verhaal waar je het niet mee eens bent, maar het verhaal komt wel overtuigend over vol politiek enthousiasme. Kant, Halsema en Pechtold overigens ook prima.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:04 schreef One_of_the_few het volgende:
Pechtold en Halsema het best tot nu toe.
Kant kan haar emoties niet onder controle houden.
Hamer iets beter dan de interrupties die ze eerder deed.
Verdonk met stip als laatst.
Fantastisch jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |