maar je bent toch een kutuser ?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
Bohh ik ben genomineerd voor grootste kutuseren dan nog wel door het domste wicht dat hier rondloopt ook
Fok! zoekt de Grootste KutUser! #1quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Breathtaking; aandachtshoer, post die spreken van een IQ dat ver onder de 0 zakt, voegt niets toe aan het forum.
Probeer t eens te ontkennenquote:Op woensdag 17 september 2008 13:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fok! zoekt de Grootste KutUser! #1
En eh omdat:
[..]
Ik denk niet dat ze het zo bedoelenquote:Op woensdag 17 september 2008 13:31 schreef gers het volgende:
[..]
maar je bent toch een kutuser ?
je hebt een kut en je bent een user
kut+user=kutuser
Mwah mwah. Ik vind het vooral stom omdat zij zelf echt de achterlijkste doos is op fokquote:Op woensdag 17 september 2008 13:32 schreef Noorsbloed het volgende:
Gers !![]()
En BT ik neem aan dat jij je daar niets van aantrekt ?
Dat is meer iets voor hierquote:Op woensdag 17 september 2008 13:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het zo bedoelen![]()
Nee dankjequote:Op woensdag 17 september 2008 13:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Probeer jij eens dood te gaan?
Who cares?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwah mwah. Ik vind het vooral stom omdat zij zelf echt de achterlijkste doos is op fok
Vikingquote:Op woensdag 17 september 2008 13:35 schreef Noorsbloed het volgende:
Wel, ik schat je in ieder geval hoger in dan haar![]()
Dus fuck die bitch !
Knuppel in der nek en in het water werpen !![]()
sorry ben net wakker en niet zo vriendelijk nog![]()
quote:
Oeh, goed planquote:Op woensdag 17 september 2008 13:35 schreef Noorsbloed het volgende:
Wel, ik schat je in ieder geval hoger in dan haar![]()
Dus fuck die bitch !
Knuppel in der nek en in het water werpen !![]()
sorry ben net wakker en niet zo vriendelijk nog![]()
heb jij trouwens een noorse vriendinquote:Op woensdag 17 september 2008 13:32 schreef Noorsbloed het volgende:
Gers !![]()
En BT ik neem aan dat jij je daar niets van aantrekt ?
sorryquote:Op woensdag 17 september 2008 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
Bleh, het is wel saai in de sc!
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
pwndquote:Op woensdag 17 september 2008 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
Bohh ik ben genomineerd voor grootste kutuseren dan nog wel door het domste wicht dat hier rondloopt ook
Ik ben er weerquote:Op woensdag 17 september 2008 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
Zullen we doen?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:44 schreef gers het volgende:
we kunnen haar ook allemaal nomineren voor kutuser
Toevallig wel !quote:Op woensdag 17 september 2008 13:42 schreef gers het volgende:
[..]
heb jij trouwens een noorse vriendin![]()
noorse vrouwen zijn zo lekker 100 keer beter dan duitse vrouwen
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Toch jammer dat het niet mogelijk is om dat KLB SC clubje te nomineren.
Duh, alles is beter dan Deutsche Fräuleinenquote:Op woensdag 17 september 2008 13:42 schreef gers het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:42 schreef gers het volgende:
[..]
heb jij trouwens een noorse vriendin![]()
Ik zou naar Zweden gaanquote:Op woensdag 17 september 2008 13:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Toevallig wel !
Heb haar leren kennen tijdens een festival.
En ze ging studeren in Nederland.
Nu moeten we alleen nog beslissen of we ooit nog terug gaan naar Noorwegen, of dat we gewoon hier blijven.
Hahaha, dat troost me inderdaadquote:Op woensdag 17 september 2008 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
pwnd
Maar troost je met het feit dat Hoi_Piepeloi zelf nog wel het meest irritant is. Ik negeer haar dan ook standaard.
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Toevallig wel !
Heb haar leren kennen tijdens een festival.
En ze ging studeren in Nederland.
Nu moeten we alleen nog beslissen of we ooit nog terug gaan naar Noorwegen, of dat we gewoon hier blijven.
Dat magquote:
Ik las: rendierslachterijquote:Op woensdag 17 september 2008 13:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat mag![]()
Maar onze roots liggen toch in Noorwegen.
Dus ik denk dat de kans groot is dat we ooit terug gaan.
Kan ik eindelijk mijn droom verwezenlijken !!
TAMTAMTAMTAMTAM
En rendierenboerderij !!!!
Ik met mijn ridderleger verwoest jouw rendierenboerderijquote:Op woensdag 17 september 2008 13:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat mag![]()
TAMTAMTAMTAMTAM
rendierquote:Op woensdag 17 september 2008 13:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat mag![]()
TAMTAMTAMTAMTAM
Ik moest heel erg lachenquote:Op woensdag 17 september 2008 13:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat mag![]()
TAMTAMTAMTAMTAM
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik met mijn ridderleger verwoest jouw rendierenboerderij
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moest heel erg lachenen mensen hier keken me vreemd aan
quote:
Een heel klein beetje maar hoorquote:Op woensdag 17 september 2008 13:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Maar maar maar .. jij bent toch ook een beetje vreemd ?![]()
Maar wel lekker![]()
Wat 'quote:Op woensdag 17 september 2008 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ooh en bedankt voor het nomineren van hoi piepeloi, als de hele sc dat nou even doet wint ze wel
krijg ik geen bedankjequote:Op woensdag 17 september 2008 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ooh en bedankt voor het nomineren van hoi piepeloi, als de hele sc dat nou even doet wint ze wel
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik ze nou kopen of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |