Greet meints fink alijk!quote:
Doe ik zo aardig, maak ik een mooi topic voor jullie, krijg ik dit als dankquote:Op woensdag 17 september 2008 11:05 schreef Sackboy het volgende:
[..]
WEL! Zie laatste twee posts van vorige topic.
quote:Op woensdag 17 september 2008 11:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Herpesvrije lipjes:Oké. Nu die andere lipjes nog even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
quote:Op woensdag 17 september 2008 11:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Herpesvrije lipjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Bwehehehehequote:Op woensdag 17 september 2008 11:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe ik zo aardig, maak ik een mooi topic voor jullie, krijg ik dit als dank?
En haha trouwens, ik had vannacht gedroomd dat ik mee deed aan een of ander dansprogramma samen met haydenbedankt he
!
Voorspelbaarquote:Op woensdag 17 september 2008 11:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oké. Nu die andere lipjes nog even.
Nee jij was er niet eens, maar het zou me niet verbazen als ik binnenkort over jullie ging dromenquote:Op woensdag 17 september 2008 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BweheheheheWas ik er ook bij?
[..]
Voorspelbaar
quote:Op woensdag 17 september 2008 11:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe ik zo aardig, maak ik een mooi topic voor jullie, krijg ik dit als dank?
En haha trouwens, ik had vannacht gedroomd dat ik mee deed aan een of ander dansprogramma samen met haydenbedankt he
!
quote:Op woensdag 17 september 2008 11:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee jij was er niet eens, maar het zou me niet verbazen als ik binnenkort over jullie ging dromen
Ja, dat ze mij ging vermoordenquote:Op woensdag 17 september 2008 11:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Ik droom hele andere dingen over hayden
Dag, BT!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:13 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ga naar school, ga nou eens aan het werk zeg jullie
Fijne dag nog![]()
quote:Op woensdag 17 september 2008 11:13 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ga naar school, ga nou eens aan het werk zeg jullie
Fijne dag nog![]()
Breathtaking. Ze hebben beide herpes.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:19 schreef Sackboy het volgende:
Wiens kloon is Gupje eigenlijk?
* Baas melt zichquote:Op woensdag 17 september 2008 11:32 schreef KingOfPop het volgende:
Waar zijn al die bazen? Naar school?![]()
Ik zit op school nu jaquote:Op woensdag 17 september 2008 11:32 schreef KingOfPop het volgende:
Waar zijn al die bazen? Naar school?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |