Oh, dus wij zijn niet goed genoeg voor G.?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:21 schreef Kluts het volgende:
Maar ik kwam GF ff gezelschap houden, en jij bent hier ook!
Freckles is hier.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:12 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Yesse?
Freckles is niet online![]()
Ik wist niet eens dat je hier zat!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je kwam dus niet eens voor mij!
Halloquote:Op woensdag 17 september 2008 15:13 schreef Kluts het volgende:
* Kluts gluurt om het hoekje en zwaait voorzichtig.
Hm,m.. dat moet ik dan maar geloven..quote:Op woensdag 17 september 2008 15:23 schreef Kluts het volgende:
Ik wist niet eens dat je hier zat!voor je.
Hij durfde niet alleen.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, dus wij zijn niet goed genoeg voor G.?
Duh. Wij zijn zieliiiiiiiiiiiiiig.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, dus wij zijn niet goed genoeg voor G.?
Freckles ik heb een gifje nodigquote:
Van wat Gquote:Op woensdag 17 september 2008 15:26 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Freckles ik heb een gifje nodig
Nee, en daarom heeft Kluts mijn handje vastgehoudenquote:
Onderanderen. van G. en van die roos in V for Vendettaquote:
Zo ben ik.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee, en daarom heeft Kluts mijn handje vastgehouden
I calls em as i sees emquote:
Jaquote:
Als jij nou zo alles naar mij stuurt ofzo dan doe ik het zo giffenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Onderanderen. van G. en van die roos in V for Vendetta
Evangiline Lilie ofzoquote:
Komt voor de bakkerquote:Op woensdag 17 september 2008 15:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als jij nou zo alles naar mij stuurt ofzo dan doe ik het zo giffen
en ik ookquote:Op woensdag 17 september 2008 15:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nooit geweest zelfs.
Maar ik kwam GF ff gezelschap houden, en jij bent hier ook!
Ik moet er van genieten, om half 5 is het overquote:Op woensdag 17 september 2008 15:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Het komt weer een beetje terug nu
Hier nog een half uurtje ongeveer, dan is mn accu weer leeg, of ben ik op weg naar huisquote:Op woensdag 17 september 2008 15:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik moet er van genieten, om half 5 is het over
Jongens wat doen jullie nu!quote:
ik ookquote:Op woensdag 17 september 2008 15:36 schreef Houniet het volgende:
Ik moet Lost nog beginnen met volgen.
remember rememberquote:Op woensdag 17 september 2008 15:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Komt voor de bakker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTF voor laptop heeft zoveel stroom nodigquote:Op woensdag 17 september 2008 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier nog een half uurtje ongeveer, dan is mn accu weer leeg, of ben ik op weg naar huis
Hoeveel seconden wil je er (ongeveer) tussen?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Komt voor de bakker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ow wachtquote:Op woensdag 17 september 2008 15:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
WTF voor laptop heeft zoveel stroom nodig
Zeker geen apple
sorry, kon het neit laten
Ja! Jij zei dat ze heul tof en lief waren!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:37 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jongens wat doen jullie nu!
Zo heb ik het jullie niet aangeleerd
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zeker geen apple
Ben ik ook!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:40 schreef Kluts het volgende:
Ja! Jij zei dat ze heul tof en lief waren!
Zelfs mijn laptop houdt het langer volquote:Op woensdag 17 september 2008 15:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zeker geen apple
een appel heeft geen stroom nodig neequote:Op woensdag 17 september 2008 15:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zeker geen apple
novemberquote:Op woensdag 17 september 2008 15:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
remember rememberthe 5th of (kut welke maand was het nou?
)
Zijn we ookquote:Op woensdag 17 september 2008 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja! Jij zei dat ze heul tof en lief waren!
Wat jij mooi vindt. Met verschillende effectjes laten overgaan natuurlijk he. Maak er wat moois van Frecklesquote:Op woensdag 17 september 2008 15:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoeveel seconden wil je er (ongeveer) tussen?
Misschien F5 ik gewoon teveelquote:Op woensdag 17 september 2008 15:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zelfs mijn laptop houdt het langer vol
Jawel maar dan heb je iig genoeg aan 1 kerncentralequote:Op woensdag 17 september 2008 15:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
een appel heeft geen stroom nodig nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |