quote:Op woensdag 17 september 2008 14:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow en weet je wat ie zei: het verslag kan je dan wel geevn, lees ik het later een keer door en dan hoor je wel wat er nog meer in had moeten staan!!!Hoezo positief
Weet je tochquote:
En die moet mijn spul goedkeurenquote:
ah joh komt vast goedquote:Op woensdag 17 september 2008 14:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En die moet mijn spul goedkeuren
Linkquote:Op woensdag 17 september 2008 14:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die is opgeheven
Bach werkt alleen nog via de officiele site, en daar staan zelfs meer modellen op
Alleen de witte sg ontbreekt
Hier wil ik me bij aansluiten. Alles mag maar geen R&Pquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 17 september 2008 14:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hij staat thuis in m'n favorieten kan em zon iet vinden
Dus ik mag me niet meer door m'n hoofd schieten?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hier wil ik me bij aansluiten. Alles mag maar geen R&P
Jawel hoor, je mag hier ook een KLB post beginnen er overquote:Op woensdag 17 september 2008 14:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus ik mag me niet meer door m'n hoofd schieten?
"Ik heb hoofdpijnquote:Op woensdag 17 september 2008 15:00 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Jawel hoor, je mag hier ook een KLB post beginnen er over
Je mag het er niet over hebben maar een leuk liveleak filmpje zien we graag tegemoetquote:Op woensdag 17 september 2008 14:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus ik mag me niet meer door m'n hoofd schieten?
Ramptoeristquote:Op woensdag 17 september 2008 15:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je mag het er niet over hebben maar een leuk liveleak filmpje zien we graag tegemoet
Goed bezigquote:Op woensdag 17 september 2008 15:06 schreef Houniet het volgende:
Werk voor school af, hut opgeruimd.
Duhhquote:
Yesse?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet echt
Yesse![]()
Heeft mijn icon ook gemaakt, en die van Milou ook
Die is daar heel goed inquote:
Ik weet hetquote:Freckles is niet online![]()
Oh nee hè, niet nog zo éénquote:Op woensdag 17 september 2008 15:13 schreef Kluts het volgende:
* Kluts gluurt om het hoekje en zwaait voorzichtig.
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:13 schreef Kluts het volgende:
* G.Fawkes trekt Kluts naar zich toe en presenteert Kluts met een grote glimlach aan de groepquote:Op woensdag 17 september 2008 15:13 schreef Kluts het volgende:
Kluts gaat van Piles een sexbeest makenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja kluts.. hier wordt niet over sex gepraat, dat kan Piles niet aan
Ik roep even met je mee.quote:
Ja tochquote:
Ech welquote:Op woensdag 17 september 2008 15:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja kluts.. hier wordt niet over sex gepraat, dat kan Piles niet aan
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:16 schreef G.Fawkes het volgende:
Kluts gaat van Piles een sexbeest maken
Iedereen mag hier zijnquote:
Jij bent al veuls te lang geen stagiaire meer volgens mijquote:
Kluts is lief, schattig en onschuldigquote:Op woensdag 17 september 2008 15:19 schreef Kluts het volgende:
Nou, eh... Hoi dan maar he.
Misschien dat ik ze hier wijs kan maken dat ik lief, schattig en onschuldig ben.
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:19 schreef Kluts het volgende:
Ja, dat probeert Cue ook nog steedsquote:Misschien dat ik ze hier wijs kan maken dat ik lief, schattig en onschuldig ben.
Ik wen er al aanquote:Op woensdag 17 september 2008 15:18 schreef mash_ het volgende:
piles en cue sorry maar.
Ik ben echt weer te vrolijk![]()
![]()
![]()
Geeft niet.. zolang je mij maar lekker chagrijnig laat zijn. Ik wou na gisteravond nog je gaan waarschuwen vandaag dat je me tot grootste chagrijn mocht gaan uitmakenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:18 schreef mash_ het volgende:
piles en cue sorry maar.
Ik ben echt weer te vrolijk![]()
![]()
![]()
Is dat de chick van lost?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:18 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Groot.
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl.18 Pimp hier met je desktop #7
Nooit geweest zelfs.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij bent al veuls te lang geen stagiaire meer volgens mij
Dat imago kan ik hier zelfs al niet krijgenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:19 schreef Kluts het volgende:
Misschien dat ik ze hier wijs kan maken dat ik lief, schattig en onschuldig ben.
Je kwam dus niet eens voor mij!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:21 schreef Kluts het volgende:
Nooit geweest zelfs.
Maar ik kwam GF ff gezelschap houden, en jij bent hier ook!
Gezellig hequote:Op woensdag 17 september 2008 15:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nooit geweest zelfs.
Maar ik kwam GF ff gezelschap houden, en jij bent hier ook!
Dank je schat.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Kluts is lief, schattig en onschuldig
Okquote:Op woensdag 17 september 2008 15:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geeft niet.. zolang je mij maar lekker chagrijnig laat zijn. Ik wou na gisteravond nog je gaan waarschuwen vandaag dat je me tot grootste chagrijn mocht gaan uitmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |