quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
Die gast was continu aan het kafferen en het klagen.
Omdat ik naar het voetbal kijk en geen energie aan die lamlul wil besteden? Voor hetzelfde geldt is het een kampert uit Helmond.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:00 schreef afcajos het volgende:
En je hebt hem niet verteld zijn bek te houden omdat?
Whehe.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:07 schreef kurk_droog het volgende:
Voetbal? oh je bedoelt atletico, psv speelt geen voetbal.
Ik ben iedergeval blij voor je dat je een leuke avond hebt gehad...![]()
![]()
quote:De zeven schoonheden zijn:
....
6. Kuiltjes in je kin of wangen
....
Het gaat over psv, NATUURLIJK IS het saai...quote:Op woensdag 17 september 2008 00:10 schreef Klautje het volgende:
Wat een saai topic.
Mietje.....quote:Op woensdag 17 september 2008 00:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ik naar het voetbal kijk en geen energie aan die lamlul wil besteden? Voor hetzelfde geldt is het een kampert uit Helmond.
Boeie man, leuke aangedikte kutverhalen zijn altijd leuk leesvoerquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:56 schreef Manjana het volgende:
ten 3e; jij maakt volgens mij gewoon uit principe elke dag 2 topics ofzo, fuck off man
Omg je PSV verliest en je geeft een gast met een kin als een reet eigenlijk de schuld!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
Gvd. Kom net terug uit Eindhoven van de verloren pot van PSV. Erg jammer maar dat terzijde. Naast me zat een of andere Sacha Visser wakker worden homo look a like met een kin als een reet. Weet je wel, zo n kin met een spleet in het midden. Die gast was continu aan het kafferen en het klagen. Dan was het Affelay, dan dit dan dat. Ik werd er gek van. Gelukkig voor mij kwam PSV al vroeg op 0-3, wat voor die lelijke kutmongool het signaal was om naar huis te gaan. Conclusie van deze kutavond: Mensen met een spleetkin moeten dood![]()
![]()
![]()
![]()
toevallig kan ik Calimero heel goed nadoen.quote:Op woensdag 17 september 2008 01:27 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Ondeugend, calimero gedrag noemen ze dat..
Lees je in zeg.. Calimero is gewoon klein.quote:Op woensdag 17 september 2008 01:37 schreef Klautje het volgende:
Calimero praat toch mensen na? Of heb ik dat mis?
Maar hij is zo groot als een ei...quote:Op woensdag 17 september 2008 01:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Lees je in zeg.. Calimero is gewoon klein.
Bij psv zitten er wel meer rare mensen op de tribunequote:Op dinsdag 16 september 2008 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
Gvd. Kom net terug uit Eindhoven van de verloren pot van PSV. Erg jammer maar dat terzijde. Naast me zat een of andere Sacha Visser wakker worden homo look a like met een kin als een reet. Weet je wel, zo n kin met een spleet in het midden. Die gast was continu aan het kafferen en het klagen. Dan was het Affelay, dan dit dan dat. Ik werd er gek van. Gelukkig voor mij kwam PSV al vroeg op 0-3, wat voor die lelijke kutmongool het signaal was om naar huis te gaan. Conclusie van deze kutavond: Mensen met een spleetkin moeten dood![]()
![]()
![]()
![]()
Zoveel klaag ik nietquote:Op woensdag 17 september 2008 11:45 schreef Tristessa het volgende:
God, wat heb jij een triest leven dat je zoveel te klagen hebt. Ik heb medelijden met je.
Ik fokte vanaf mijn telefoon. Dan kun je moeilijk alinea's maken (althans op mijn Samsung)quote:Op woensdag 17 september 2008 11:48 schreef Chocolate het volgende:
1) alinea's zijn moeilijk te maken
2) dit slaat als een reet op een kin
LOL!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik fokte vanaf mijn telefoon. Dan kun je moeilijk alinea's maken (althans op mijn Samsung)
Je doet het idd veel beter dan dagdag.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik fokte vanaf mijn telefoon. Dan kun je moeilijk alinea's maken (althans op mijn Samsung)
PSV speelde best goed vond ik eigenlijkquote:Op woensdag 17 september 2008 13:11 schreef Djeez het volgende:
Blij toe dat PSV kansloos was. * Djeez mompelt iets over onderste uit de kan en deksel op de neus...
Het verschil zit gewoon in 1 speler..quote:Op woensdag 17 september 2008 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
PSV speelde best goed vond ik eigenlijk![]()
Alleen was Madrid gewoon een klasse beter en effectiever in de kansen. Hebben terecht gewonnen.
Maar dit hoort in VBL
Hoorde je wat we over die mongool zongen.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Het verschil zit gewoon in 1 speler..
DE HEIT
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
PSV speelde best goed vond ik eigenlijk![]()
0 . Uitslag was terecht omdat Madrid de kansen goed benutte en op elke linie sterkere spelers had staan.quote:
Mendez zat toch aardig fout bij de 3-0quote:Op woensdag 17 september 2008 13:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
0 . Uitslag was terecht omdat Madrid de kansen goed benutte en op elke linie sterkere spelers had staan.
Maar PSV en dan met name Mendez en Amrabat speelden een hele goede wedstrijd. Brechet niet.
Klopt. Maar toch speelde hij een hele goede wedstrijd.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:27 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Mendez zat toch aardig fout bij de 3-0
Van voetbal heb je duidelijk geen kaas gegeten.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:24 schreef de_boswachter het volgende:
Maar PSV en dan met name Mendez en Amrabat speelden een hele goede wedstrijd.
Lol. Nee jij wel he, roze bril kijkert.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:36 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Van voetbal heb je duidelijk geen kaas gegeten.
"Gun Koevermans een kansje" ?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoorde je wat we over die mongool zongen.
Je vergeet erbij te vertellen dat zo'n spleetje in je kin übersexy isquote:Op woensdag 17 september 2008 11:48 schreef Chocolate het volgende:
1) alinea's zijn moeilijk te maken
2) dit slaat als een reet op een kin
Lyzio heeft een streepje op zijn kin!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:08 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te vertellen dat zo'n spleetje in je kin übersexy is
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Lyzio heeft een streepje op in zijn kin!
In eindhoven kan het allemaal.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:29 schreef mcDavid het volgende:
ik las "gast met een kind als reet" [ afbeelding ]
Champions League, gasten met kinderen als reet etc.quote:
En dan toch miljoenen te verdienen terwijl de B-clubs uit Nederland het moeten doen met een paar ton uit de UEFA Cup.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:37 schreef BB-boy het volgende:
Jammer inderdaad. Lijkt me heerlijk om thuis afgeslacht te worden in de CL.
Ja. Heerlijk mee naar Liverpool en Marseille i.p.v. naar Zagreb of Grashoppers.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:45 schreef BB-boy het volgende:
Ja dat moet genieten zijn op de tribune.
Dat doen ze alleen bij SunChaser.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:56 schreef Michielos het volgende:
TS is voor PSV
Nja, ik vind die kaffers idd ook vreselijk irritant. En als je er wat van zegt, slaan ze je in elkaar :S
Ja inderdaad heerlijk, Isaksson zien grabbelen in landelijke hoofdsteden. Waar Berchett en Pieters over hun eigen veters struikelen. Nee geef mij dan maar tegenstanders waar tegen het 1 en ander mogelijk is.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja. Heerlijk mee naar Liverpool en Marseille i.p.v. naar Zagreb of Grashoppers.
Geen verstand van voetbal: check.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja. Heerlijk mee naar Liverpool en Marseille i.p.v. naar Zagreb of Grashoppers.
Zoals Kopenhagen ? En tegen Zagreb hebben jullie je kans al gehad hoor !quote:Op woensdag 17 september 2008 15:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja inderdaad heerlijk, Isaksson zien grabbelen in landelijke hoofdsteden. Waar Berchett en Pieters over hun eigen veters struikelen. Nee geef mij dan maar tegenstanders waar tegen het 1 en ander mogelijk is.
Correct! Meneer Kontenkin volgens Ananasquote:Op woensdag 17 september 2008 14:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Lyzio heeft een streepje op zijn kin!
Lol. Wat weet jij daar nu vanaf.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:31 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Geen verstand van voetbal: check.
Nooit meegeweest naar een uitwedstrijd: check.
Snelle paint.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:36 schreef makkie88 het volgende:
ik zie te weinig plaatsjes/foto's/paints
niets mis meequote:Op woensdag 17 september 2008 15:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Correct! Meneer Kontenkin volgens Ananas
quote:
Steeds weer alles met Ajax vergelijken. Hou je eens bezig met je eigen clubje ipv jezelf druk te maken om andere clubs.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoals Kopenhagen ? En tegen Zagreb hebben jullie je kans al gehad hoor !![]()
Oh wacht. Want dat doet iedereen van Ajax wel altijd hequote:Op woensdag 17 september 2008 15:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Steeds weer alles met Ajax vergelijken. Hou je eens bezig met je eigen clubje ipv jezelf druk te maken om andere clubs.
Waar komt de bijnaam Calimero's dan vandaanquote:Op woensdag 17 september 2008 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh wacht. Want dat doet iedereen van Ajax wel altijd he>>> Lees alleen eens dit topic door wil je
Klopt. Ik heb ook een hekel aan het calimero-gedrag bij PSV.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Waar komt de bijnaam Calimero's dan vandaan
Bij Ajax wordt het steeds erger, maar aan de ene kant is dat niet zo gek als je in geen eeuwigheid geen kampioen meer bent geweestquote:Op woensdag 17 september 2008 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb ook een hekel aan het calimero-gedrag bij PSV.
Maar wanneer men Ajax en PSV gaat vergelijken dan gooien ze het altijd hier op. Niet altijd terecht. Maar ik snap je punt, en je merkt ook op de tribunes in Eindhoven dat ze zo nog vaak denken. En dat na 4 landstitels op rij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |