Lyzio heeft een streepje op zijn kin!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:08 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te vertellen dat zo'n spleetje in je kin übersexy is
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Lyzio heeft een streepje op in zijn kin!
In eindhoven kan het allemaal.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:29 schreef mcDavid het volgende:
ik las "gast met een kind als reet" [ afbeelding ]
Champions League, gasten met kinderen als reet etc.quote:
En dan toch miljoenen te verdienen terwijl de B-clubs uit Nederland het moeten doen met een paar ton uit de UEFA Cup.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:37 schreef BB-boy het volgende:
Jammer inderdaad. Lijkt me heerlijk om thuis afgeslacht te worden in de CL.
Ja. Heerlijk mee naar Liverpool en Marseille i.p.v. naar Zagreb of Grashoppers.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:45 schreef BB-boy het volgende:
Ja dat moet genieten zijn op de tribune.
Dat doen ze alleen bij SunChaser.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:56 schreef Michielos het volgende:
TS is voor PSV
Nja, ik vind die kaffers idd ook vreselijk irritant. En als je er wat van zegt, slaan ze je in elkaar :S
Ja inderdaad heerlijk, Isaksson zien grabbelen in landelijke hoofdsteden. Waar Berchett en Pieters over hun eigen veters struikelen. Nee geef mij dan maar tegenstanders waar tegen het 1 en ander mogelijk is.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja. Heerlijk mee naar Liverpool en Marseille i.p.v. naar Zagreb of Grashoppers.
Geen verstand van voetbal: check.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja. Heerlijk mee naar Liverpool en Marseille i.p.v. naar Zagreb of Grashoppers.
Zoals Kopenhagen ? En tegen Zagreb hebben jullie je kans al gehad hoor !quote:Op woensdag 17 september 2008 15:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja inderdaad heerlijk, Isaksson zien grabbelen in landelijke hoofdsteden. Waar Berchett en Pieters over hun eigen veters struikelen. Nee geef mij dan maar tegenstanders waar tegen het 1 en ander mogelijk is.
Correct! Meneer Kontenkin volgens Ananasquote:Op woensdag 17 september 2008 14:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Lyzio heeft een streepje op zijn kin!
Lol. Wat weet jij daar nu vanaf.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:31 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Geen verstand van voetbal: check.
Nooit meegeweest naar een uitwedstrijd: check.
Snelle paint.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:36 schreef makkie88 het volgende:
ik zie te weinig plaatsjes/foto's/paints
niets mis meequote:Op woensdag 17 september 2008 15:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Correct! Meneer Kontenkin volgens Ananas
quote:
Steeds weer alles met Ajax vergelijken. Hou je eens bezig met je eigen clubje ipv jezelf druk te maken om andere clubs.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoals Kopenhagen ? En tegen Zagreb hebben jullie je kans al gehad hoor !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |