3 weken geleden heb ik een postzegel aangeschaft. Die krengen kosten 44ct tegenwoordig. Ik denk dat ik voortaan maar weer gewoon overga op rooksignalen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Koop jij sowieso eigenlijk weleens wat?
Iedere vorm van censuur is onacceptabel wat mij betreft, en een reden om iets niet aan te schaffen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hij bedoeld gecencureerd op het gebied van bloed, niet schelden.
Ik ben vooral tegen bloed-censuur! Fuck dat, als ik mensen doodschiet wil ik bloed zien, dat is de helft van het plezier toch wel...!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:50 schreef Yi-Long het volgende:
Iedere vorm van censuur is onacceptabel wat mij betreft, en een reden om iets niet aan te schaffen.
Uiteraard, maar het censureren van scheldwoorden is toch ook te belachelijk voor woorden!? Ik ben 31. Ik hoef geen geblieb in mijn entertainment. En ook toen ik 13-14 was moest ik niets van die onzin weten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ben vooral tegen bloed-censuur! Fuck dat, als ik mensen doodschiet wil ik bloed zien, dat is de helft van het plezier toch wel...!
Ja maar als dat er allemaal wel in zat kreeg de game en M rating en verkochten ze minder spellen, dus je faalt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het censureren van scheldwoorden is toch ook te belachelijk voor woorden!? Ik ben 31. Ik hoef geen geblieb in mijn entertainment. En ook toen ik 13-14 was moest ik niets van die onzin weten.
ALS je het als developer dan gaat censureren (wat al overbodig en ongewenst is), bouw dan in ieder geval de optie in om die censuur uit te schakelen.
Volgens mij laten mensen de game nu juist liggen vanwege de censuur. Ik denk niet dat de game minder zou verkopen als ie een M-rating zou hebben. Sommige ouders kopen zo'n game dan niet voor hun kids, maar daartegenover staat weer dat veel tieners en jong-volwassenen de game dan weer extra aantrekkelijk vinden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja maar als dat er allemaal wel in zat kreeg de game en M rating en verkochten ze minder spellen, dus je faalt.
Lang leve de grote retailers in de VS die weigere M-games te dragen.... Fucking slechte zooi, vind heel dat rating-systeem maar bizar...quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja maar als dat er allemaal wel in zat kreeg de game en M rating en verkochten ze minder spellen, dus je faalt.
Zie Spankiequote:Op woensdag 17 september 2008 00:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij laten mensen de game nu juist liggen vanwege de censuur. Ik denk niet dat de game minder zou verkopen als ie een M-rating zou hebben. Sommige ouders kopen zo'n game dan niet voor hun kids, maar daartegenover staat weer dat veel tieners en jong-volwassenen de game dan weer extra aantrekkelijk vinden.
quote:
Best makkelijk, chopper bestellen, 30 raketten lozen.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:18 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik vind Mercs2 toch nog best pittig.
Ik moet nu zo´n kerk beschermen, tanks komen van alle kanten...backup zuigt keihard
Wat was jullie aanpak?
OMFG, ik had je qua post-gedrag eerder een jaar of 19 geschat.quote:
omfg wie maakt het ene zak uit?quote:Op woensdag 17 september 2008 00:32 schreef PP. het volgende:
[..]
OMFG, ik had je qua post-gedrag eerder een jaar of 19 geschat.
Heb jij het niet over Feeding Frenzy 2?quote:Op woensdag 17 september 2008 00:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
omfg wie maakt het ene zak uit?
Morgen Fusion Frenzy 2
(al weet ik niet waarom ik heb hype, ik zie gewoon veel mensen de game hypen dus ik hype gezellig mee, het lukt niet zo goed om de game binnen te krijgen op de debug...)
quote:Op woensdag 17 september 2008 00:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb jij het niet over Feeding Frenzy 2?
Fusion Frenzy 2 is al een tijdje uit en 1 van de kutste games op de 360.
Dat gok je mooi verkeerd, pubertje. Ik koop nooit iets 2de hands.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:20 schreef emokid het volgende:
Ik gok op dat Yi-Long in 2009 Augustus een Xbox 360 Elite heeft gekocht, tweedehands van marktplaats. Met een RROD in zijn eerste week zonder garantie.
Dat zal je leren als consument, Yi-Lang!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |