Er staan hier geen dingen klaar om gaatjes te vullen bij Blurk nee.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Meisje heb je die van jou al klaar staan?![]()
Tandenborstel en afwasborstels die liever niet wegens hygiene enzo, misschien een wc borstel, dat zal volstaanquote:Op woensdag 17 september 2008 11:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Er staan hier geen dingen klaar om gaatjes te vullen bij Blurk nee.
Heb gister mail gestuurd dat ik aanvullende informatie wil en ze zouden mijn cv voorleggen aan het bedrijf en bellen mij daarna terug eind van de week en dan beslis ik of ik er even heen vliegquote:Op woensdag 17 september 2008 11:23 schreef Deisyy het volgende:
Hee Manu hoe is het eigenlijk met die aanbieding uit Manchester afgelopen?
Ok nog even afwachten dus. Spannend.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb gister mail gestuurd dat ik aanvullende informatie wil en ze zouden mijn cv voorleggen aan het bedrijf en bellen mij daarna terug eind van de week en dan beslis ik of ik er even heen vlieg
Ik ook nog steeds hoor, goed tegen de dorst en nog lekker ook!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat willen mijn nichtjes van 4 en 6 ook
En er zitten vitamientjes inquote:Op woensdag 17 september 2008 11:31 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik ook nog steeds hoor, goed tegen de dorst en nog lekker ook!
Maar stiekem ben je toch ook nog een klein kindquote:Op woensdag 17 september 2008 11:31 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik ook nog steeds hoor, goed tegen de dorst en nog lekker ook!
Ja ik heb ook een draadloze muis en toetsenbord omdat ik vroeger geen Radiografisch bestuurbare auto heb gehadquote:Op woensdag 17 september 2008 11:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar stiekem ben je toch ook nog een klein kind
Best leuk zo'n autootjequote:Op woensdag 17 september 2008 11:34 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een draadloze muis en toetsenbord omdat ik vroeger geen Radiografisch bestuurbare auto heb gehad
komen en gaan.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:35 schreef neo567 het volgende:
[..]
heb je dat elke dag of zijn het spontane aanvallen, die zomaar opkomen en weer weggaan?
Och ik heb zo'n setje van Logitech MX900 meen ikquote:Op woensdag 17 september 2008 11:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Best leuk zo'n autootje
Ik heb ook een draadloze muis en dat kreng vreet batterijen'
quote:Op woensdag 17 september 2008 09:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja sorry, nou hou ik het niet meer
en goeiemorgen y'all.![]()
Die heb ik ook, doet het wel lekker............voor een muis danquote:Op woensdag 17 september 2008 11:38 schreef neo567 het volgende:
[..]
Och ik heb zo'n setje van Logitech MX900 meen ik
http://tweakers.net/nieuw(...)oek-onderworpen.html
Beste die ik tot nu toe gehad heb!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:43 schreef Mathara het volgende:
[..]
Die heb ik ook, doet het wel lekker............voor een muis dan
Dierenbeul, dat ga ik tegen mevrouw Thiemen zeggenquote:Op woensdag 17 september 2008 11:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Verdomme, nou moet ik ineens spinrag raggen.
Leuk hequote:Op woensdag 17 september 2008 11:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Agnes Kant valt mij zwaar tegen.
He'bah, wat een rot klusjequote:Op woensdag 17 september 2008 11:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Verdomme, nou moet ik ineens spinrag raggen.
Dat is ideaal, was met een macbook ook handig nadat ie gestolen was, er zit een stukje software op, dat wanneer je mac gestolen is, dat de ingebouwde cam foto's maakt van degene die 'm gebruikt en dan opstuurt naar een bepaald email adres; ideaal --> http://www.orbicule.com/undercover/quote:Op woensdag 17 september 2008 11:50 schreef hondjes het volgende:
gebruik helemaal geen muis, al zo gewend zonder, met de laptop.
en sinds ik een nieuwe laptop heb, de andere gestolen, inbraak, zit er ook een ingebouwde webcam in, en microfoon.
lekker makkelijk bij video chatten naar spanje.
Ja, ik heb dezelfde. Geen problemen, eindelijk een setje wat het goed doet. Als je belt helpen ze je goed en vriendelijk, ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:48 schreef neo567 het volgende:
Heb dit setje:
[ afbeelding ]
Anyway, zo weer es ff Logitech bellen
quote:
Idd, ik heb dus gehad bij m'n vorige set, dat m'n toetsenbord rare tekens gaf wat ik ook deed, ik bellen -->> vier weken later kreeg ik toen m'n huidige set, graties en voor niks, zeer goede service!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:59 schreef Mathara het volgende:
[..]
Ja, ik heb dezelfde. Geen problemen, eindelijk een setje wat het goed doet. Als je belt helpen ze je goed en vriendelijk, ook niet verkeerd.
echt gaaf, ga even rustig lezen,quote:Op woensdag 17 september 2008 11:58 schreef neo567 het volgende:
[..]
Dat is ideaal, was met een macbook ook handig nadat ie gestolen was, er zit een stukje software op, dat wanneer je mac gestolen is, dat de ingebouwde cam foto's maakt van degene die 'm gebruikt en dan opstuurt naar een bepaald email adres; ideaal --> http://www.orbicule.com/undercover/
"Back to my mac" heet dat
Macht der gewoonte ofzo, daar schuif ik het maar op afquote:Op woensdag 17 september 2008 12:02 schreef Mathara het volgende:
Als ik ovberschakel naar mijn laptop, zit ik de 1e 5 min te zoeken naar mijn muis. Wat zijn wij mensen toch lekker geprogrameerd aan het raken![]()
Oooooooohh japmoosquote:Op woensdag 17 september 2008 12:04 schreef neo567 het volgende:
[..]
Macht der gewoonte ofzo, daar schuif ik het maar op af, ik kom altijd met veel aanstekers thuis enzo als ik op verjaardag ben geweest
en door zulke personen koop ik me rot aan aanstekersquote:Op woensdag 17 september 2008 12:04 schreef neo567 het volgende:
[..]
Macht der gewoonte ofzo, daar schuif ik het maar op af, ik kom altijd met veel aanstekers thuis enzo als ik op verjaardag ben geweest
En altijd wanneer ik dan weer aanstekers koop, dan komen de verloren exemplaren opeens uit alle hoeken en gaten te voorschijn, en heb ik ze in overvloed. Blij denk ik dan, nou ik hoef iiig de komende maanden geen aanstekers meer te kopen, tot 2 week later ofzo, en ik weer aanstekerloos ben. Etc.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:17 schreef blomst het volgende:
[..]
en door zulke personen koop ik me rot aan aanstekers
Ik ben ze dus altijd kwijt.
Ik raak ze ook vaker kwijt dan ik ze per ongeluk meeneem, balans enzo.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:17 schreef blomst het volgende:
[..]
en door zulke personen koop ik me rot aan aanstekers
Ik ben ze dus altijd kwijt.
MIddag liesje1979 !quote:Op woensdag 17 september 2008 12:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En altijd wanneer ik dan weer aanstekers koop, dan komen de verloren exemplaren opeens uit alle hoeken en gaten te voorschijn, en heb ik ze in overvloed. Blij denk ik dan, nou ik hoef iiig de komende maanden geen aanstekers meer te kopen, tot 2 week later ofzo, en ik weer aanstekerloos ben. Etc.
Goedemiddag Fok!
Is niet erg, we doen allemaal wel zoiets. Zondag ga ik naar een feest, "kom je ook" veel rokende mensen, met aanstekersquote:
Alleen het rag hè.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dierenbeul, dat ga ik tegen mevrouw Thiemen zeggen
Nee, de spin laat ik zitten.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:39 schreef neo567 het volgende:
[..]
Als je de "trildraad" volgt pak je de spin ook
Geef em drugs kan je echt lachen, de spin met thc (wiet) doet geen ene reet meer en kijkt z'n ogen uit naar de spin met caffeïnequote:Op woensdag 17 september 2008 12:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, de spin laat ik zitten.
Hoi Liess, long tome no see. Leuk dat je ons gevonden hebt.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:16 schreef Liess het volgende:
Er is gewoon een heel CBML forum op Fok!! woohoooo
Hoi.
BQ !!quote:Op woensdag 17 september 2008 13:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Liess, long tome no see. Leuk dat je ons gevonden hebt.
hey Liessquote:Op woensdag 17 september 2008 13:21 schreef Liess het volgende:
[..]
BQ !!
HEYA xD Haha... yess, tis niet dat ik veel van die zooi zie (Alleen in de reclames van Greys Anatomy) Maar toch best grappig.
(Nog grappiger dat dit forum er is btw!)
Zijn geen streams dacht ik of wel?
men wat is dat toch lelijk, zag laatst een stukje uit een film met Meg Ryan...... vond haar altijd een mooie uitstraling hebben, maar ze verneuken zichzelf door die plastische troepquote:Op woensdag 17 september 2008 13:16 schreef beequeen het volgende:
Holy shit, hoe kan iemand zichzelf dit aandoen?!
[ afbeelding ]
Catwoman.
Nope, geen streams helaas, al vraag ik me af of ze het bekijken waard zijn als ze er wel zouden zijn.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:21 schreef Liess het volgende:
BQ !!
HEYA xD Haha... yess, tis niet dat ik veel van die zooi zie (Alleen in de reclames van Greys Anatomy) Maar toch best grappig.
(Nog grappiger dat dit forum er is btw!)
Zijn geen streams dacht ik of wel?
Tobeyquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:37 schreef hondjes het volgende:
volgens mij hebben ze het in de verkeerde volgorde geplakt,
vandaar dat we het niet snappen, hier een stukje daar weer een.,dus een warboel
ze proberen nu 24 uur in 12 minuten te zettenquote:Op woensdag 17 september 2008 13:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
![]()
Verhaallijnen worden tijdelijk in de koelkast gezet en dat is niet erg zolang men in de volgende aflevering (de volgende dag) dezelfde kleding blijft dragen.
De mannen lopen over het algemeen in een wit shirt maar de vrouwen wisselen nog wel eens.
en ik vond het gister een leuke uitzending vooral de tweede helftquote:Op woensdag 17 september 2008 14:02 schreef hondjes het volgende:
[..]
ze proberen nu 24 uur in 12 minuten te zetten
met als prioriteit,,mooie tv beelden.
dus wordt alles los zand, waar de kijker geen verhaal in kan ontdekken.In een soap zit een verhaallijn, nu zijn het enkel losse fragmenten , niet boeiend,
Ho ho!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 13:54 schreef Desii het volgende:
@ Dementor, hoe was de laatste aflevering van Weeds????
Bereid jezelf voor op een nogal verrassend einde.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:54 schreef Desii het volgende:
@ Dementor, hoe was de laatste aflevering van Weeds????
Andy leeft toch nog wel, want anders kijk ik niet en ga ik in hongersstakingquote:Op woensdag 17 september 2008 14:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bereid jezelf voor op een nogal verrassend einde.
Als je footlong sandwiches koopt bij het winkeltje van Lisa is dat geen enkel probleem.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:23 schreef Desii het volgende:
[..]
Andy leeft toch nog wel, want anders kijk ik niet en ga ik in hongersstaking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |