Er staan hier geen dingen klaar om gaatjes te vullen bij Blurk nee.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Meisje heb je die van jou al klaar staan?![]()
Tandenborstel en afwasborstels die liever niet wegens hygiene enzo, misschien een wc borstel, dat zal volstaanquote:Op woensdag 17 september 2008 11:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Er staan hier geen dingen klaar om gaatjes te vullen bij Blurk nee.
Heb gister mail gestuurd dat ik aanvullende informatie wil en ze zouden mijn cv voorleggen aan het bedrijf en bellen mij daarna terug eind van de week en dan beslis ik of ik er even heen vliegquote:Op woensdag 17 september 2008 11:23 schreef Deisyy het volgende:
Hee Manu hoe is het eigenlijk met die aanbieding uit Manchester afgelopen?
Ok nog even afwachten dus. Spannend.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb gister mail gestuurd dat ik aanvullende informatie wil en ze zouden mijn cv voorleggen aan het bedrijf en bellen mij daarna terug eind van de week en dan beslis ik of ik er even heen vlieg
Ik ook nog steeds hoor, goed tegen de dorst en nog lekker ook!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat willen mijn nichtjes van 4 en 6 ook
En er zitten vitamientjes inquote:Op woensdag 17 september 2008 11:31 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik ook nog steeds hoor, goed tegen de dorst en nog lekker ook!
Maar stiekem ben je toch ook nog een klein kindquote:Op woensdag 17 september 2008 11:31 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik ook nog steeds hoor, goed tegen de dorst en nog lekker ook!
Ja ik heb ook een draadloze muis en toetsenbord omdat ik vroeger geen Radiografisch bestuurbare auto heb gehadquote:Op woensdag 17 september 2008 11:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar stiekem ben je toch ook nog een klein kind
Best leuk zo'n autootjequote:Op woensdag 17 september 2008 11:34 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een draadloze muis en toetsenbord omdat ik vroeger geen Radiografisch bestuurbare auto heb gehad
komen en gaan.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:35 schreef neo567 het volgende:
[..]
heb je dat elke dag of zijn het spontane aanvallen, die zomaar opkomen en weer weggaan?
Och ik heb zo'n setje van Logitech MX900 meen ikquote:Op woensdag 17 september 2008 11:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Best leuk zo'n autootje
Ik heb ook een draadloze muis en dat kreng vreet batterijen'
quote:Op woensdag 17 september 2008 09:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja sorry, nou hou ik het niet meer
en goeiemorgen y'all.![]()
Die heb ik ook, doet het wel lekker............voor een muis danquote:Op woensdag 17 september 2008 11:38 schreef neo567 het volgende:
[..]
Och ik heb zo'n setje van Logitech MX900 meen ik
http://tweakers.net/nieuw(...)oek-onderworpen.html
Beste die ik tot nu toe gehad heb!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:43 schreef Mathara het volgende:
[..]
Die heb ik ook, doet het wel lekker............voor een muis dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |