Slikte. Ik heb het 1 week geprobeerd.quote:
Gaat iedereen nu slapen? Jammer!quote:Op woensdag 17 september 2008 00:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Truste Caro ik ga er ook vandoor![]()
Ik geloof dat ik ook toe ben aan vieze ranzige ongeremde seks.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Is dat een equivalent voor sex?
Best linkquote:Op woensdag 17 september 2008 00:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ook toe ben aan vieze ranzige ongeremde seks.
Zeker bang dat ik 'm opeens op zijn buik rol.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vanwege die ongeremde sex van Coos zeker he ?
voor mij is het ook bedtijdquote:
Laat maar ik ben op (netjes gezecht)quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat maar ik ben op (netjes gezecht)
Wat heb ik gewonnen?quote:Op woensdag 17 september 2008 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
Coos! Je had 4 op een rij!
Goedemorgen.quote:Op woensdag 17 september 2008 06:53 schreef Manu82 het volgende:
Het blijft ook steeds langer donker
Wanneer gaat de wintertijd eigenlijk weer in?
Goedemorgen
Ken wel mensen die het sneller en langer donker worden , minder vinden,quote:Op woensdag 17 september 2008 07:32 schreef Manu82 het volgende:
Thanks
Vind het altijd wel wat hebben, 's morgens in het donker naar uni en 's avonds weer
in het donker terug en dan die vette herfstwind
ja sorry, nou hou ik het niet meerquote:
ja, die hele cd is qua engelsche woordjes een leerzaam traject.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:11 schreef noekje het volgende:
Prachtig!![]()
Veel nieuwe woorden geleerd weer.
Klein maar fijn! Dat is mooi wel 3,5 uur zonder stroom. Veel plezier en succes ermee.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:36 schreef Manu82 het volgende:
Die 'nieuwe' laptop is trouwens best klein, maar hij kan wel 3,5 uur zonder stroom![]()
![]()
Ik voel me nog heel slap, wat een kutvirus zeg.quote:
Mogge,quote:Op woensdag 17 september 2008 09:17 schreef beequeen het volgende:
Zo dan, ik ben gelijk wakker, wat een teringherrie Buuv.![]()
Mogguh.
Wat voor virus was het dan? Hier is een kleintje langzaam aan het opknappen. Helaas voelt die zich 's nachts slechter dan overdag. Hij ligt nu heerlijk op de bank naast me te slapen met ijl-snurk-geluidjes. Zo schattig.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik voel me nog heel slap, wat een kutvirus zeg.
Nee, geen buikgriep. Ontzettende hoofd en spierpijn. Ik voel me als een uitgewrongen vaatdoek.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Mogge,
Wat voor griep had je, buikgriep? Dat hoor ik nu regelmatig om me heen.
Ja, hij ook, overdag. 's Nachts is het een drama. In en eruit, huil, kreun, geen zetpil willen, schreeuw, huil, heel het bed door en mij schoppen. Ja, dan ben je overdag wel moe.Ik ga zo ook even onder het dekentje met mijn ogen dicht.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, geen buikgriep. Ontzettende hoofd en spierpijn. Ik voel me als een uitgewrongen vaatdoek.![]()
Mogguh Fluitertje, nog geen kijkcijfers hè?
Ach gut Noek, wat lief. Kweenie wat voor virus, ik heb wel heel veel geslapen, dat scheelt.
Het begon met hoofdpijn.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Oei, dat die ons huisje passeren mag....![]()
Magoe, er klagen er al twee over keel-en hoofdpijn en jongste heeft rond 23.00 en rond 5.00 een hoestuurtje. Als het daarbij blijft.....![]()
En Bad Religion is géén teringherrie
Arm mennekequote:Op woensdag 17 september 2008 09:30 schreef noekje het volgende:
Ja, hij ook, overdag. 's Nachts is het een drama. In en eruit, huil, kreun, geen zetpil willen, schreeuw, huil, heel het bed door en mij schoppen. Ja, dan ben je overdag wel moe.Ik ga zo ook even onder het dekentje met mijn ogen dicht.
Lastig hoofd en spierpijn.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:26 schreef beequeen het volgende:
Nee, geen buikgriep. Ontzettende hoofd en spierpijn. Ik voel me als een uitgewrongen vaatdoek.![]()
Mogguh Fluitertje, nog geen kijkcijfers hè?
heb je dat elke dag of zijn het spontane aanvallen, die zomaar opkomen en weer weggaan?quote:Op woensdag 17 september 2008 10:16 schreef hondjes het volgende:
morgen,,hoofdpijn,geen virus,gewoon migraine.
lichtflitsen, zie woorden half, staks barstende koppijn.
Pfff, gaan we het daar nou weer de hele dag over hebbenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:11 schreef neo567 het volgende:
De algemene beschouwingen ff kijken:
http://www.nos.nl/politiek24/ --> Verslag van 10:15 tot 13:30
Jij misschien, maar ik hou niet van "we"; beetje lekker geslapen na het grote verlies van gisterquote:Op woensdag 17 september 2008 10:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Pfff, gaan we het daar nou weer de hele dag over hebben
ja, want de das van Bos is ook niet echt een sexy onderwerpquote:Op woensdag 17 september 2008 10:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Pfff, gaan we het daar nou weer de hele dag over hebben
Oh Femke en Agnes zijn het niet eensquote:Op woensdag 17 september 2008 10:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, want de das van Bos is ook niet echt een sexy onderwerp
Heeft hij een das om vandaag dan trouwens?quote:Op woensdag 17 september 2008 10:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, want de das van Bos is ook niet echt een sexy onderwerp
Meer geld voor de talentjes in Nederland.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:56 schreef neo567 het volgende:
[..]
Uitbuiten (braindrain uit bv india) tegenover ontwikkelingsgeld naar india, lastig....
Goeie zaak, branieschoppers.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:00 schreef Manu82 het volgende:
SP wordt een stuk kleiner denk ik tenzij Jan terug komt
jij zegt het, ik dacht het.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goeie zaak, branieschoppers.
Kereltjes van twee kratten hoog die een mes zetten op de keel van een buschauffeur, en politie agenten bedreigen, Agnents Kant heeft geen antwoord ...quote:Op woensdag 17 september 2008 11:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij zegt het, ik dacht het.
Ja en die partij voor de groente mag ook oprottenquote:Op woensdag 17 september 2008 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goeie zaak, branieschoppers.
Meisje heb je die van jou al klaar staan?quote:Op woensdag 17 september 2008 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Kom jongens, even het gaatje van Blurk dicht posten.
Ik ben niet rechts, ik ben niet links, ik ben recht door zeequote:Op woensdag 17 september 2008 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Geen idee van, dat RLS zo'n rechts publiek trok.
Sprak Ritaquote:Op woensdag 17 september 2008 11:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben niet rechts, ik ben niet links, ik ben recht door zee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |