Ja heel verwarrend. Straks leidt het nog naar een epileptische aanval.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hoi Lies !
Het lijkt wel of ik in de spiegel kijk.....
Als het goed is zit ik volgende keer in het stadion, tenzij mijn vervanger het vandaag zo leuk vond dat hij volgende keer weer wil betalenquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Hé Manu volgende keer gewoon bij Lobasca op de bank kijken. Als ze dan weer verliezen doet Lobasca het je wel weer snel vergeten.
100x120 en ik ga van de week beginnenquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hoi Lies !
Het lijkt wel of ik in de spiegel kijk.....
met stoppen met roken?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
100x120 en ik ga van de week beginnen
Wauw da's een grotequote:Op dinsdag 16 september 2008 23:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
krijg jij die als je in de spiegel kijkt ?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja heel verwarrend. Straks leidt het nog naar een epileptische aanval.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Wauw da's een grote![]()
die van het eerste plaatje zeker met die krant ...... ?
Heb je een mooi schilderij gevonden?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
ja die kan niet op een vierkant doek, zag ik al, die krant wordt best moeilijk .........quote:
Nee, deze maar dan worden de kleuren wat aangepast aan mn interieur.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb je een mooi schilderij gevonden?
Die met die katten?
ook zelf tekenen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, deze maar dan worden de kleuren wat aangepast aan mn interieur.
Deze moet ik zonder hulp doen trouwens. Alleen in t uiterste geval. Dus tis ff afwachten wat het gaat worden
Ja, ook.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ook zelf tekenen?
oh, als ik naar die krant kijk wordt ik al nerveus... dat wordt een secuur werkje.......
ik gebruik altijd marterharen kwastjes, maar het is ook maar wat jij het fijnste vindt werken,quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ook.
Alles.
Hij gaat alleen ff mee om verf en penselen te kopen want daar heb ik helemaal geen verstand van.
Maar zover is het nog lang niet. Eerst maar eens tekenen.
Erg leuk, ambitieus plan trouwens.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, deze maar dan worden de kleuren wat aangepast aan mn interieur.
Deze moet ik zonder hulp doen trouwens. Alleen in t uiterste geval. Dus tis ff afwachten wat het gaat worden
De roller vind ik het fijnst maar dat gaat nu niet werken geloof ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik gebruik altijd marterharen kwastjes, maar het is ook maar wat jij het fijnste vindt werken,
voor mij werken die het beste
spannend
Vandaag wel vrees ik. Ik ben hyper en naar de kapper geweest (nog nooit zo kaal)quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
krijg jij die als je in de spiegel kijkt ?![]()
da's niet goed hoor Coos........
Dat ga ik doorgeven aan Marianne Thiemequote:Op dinsdag 16 september 2008 23:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik gebruik altijd marterharen kwastjes
Verraderquote:Op woensdag 17 september 2008 00:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat ga ik doorgeven aan Marianne Thieme
Welnee, want die andere was perfect gelukt !quote:Op woensdag 17 september 2008 00:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De roller vind ik het fijnst maar dat gaat nu niet werken geloof ik![]()
Ik zie het wel, misschien verpruts ik alles wel en dan stop ik er meteen mee, mezelf kennende.
We shall see.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Welnee, want die andere was perfect gelukt !
En als er iets mis gaat kun je dat nog prima verdoezelen bij het eerste laagje verf...
Nee lukt je wel
Daar moet je ook helemaal niet aan beginnen aan zulke zooi !!quote:Op woensdag 17 september 2008 00:00 schreef Coos het volgende:
[..]
En met die ritalin was ik al na een week gestopt! Is Troep!
Ribas en Yasmin hebben de plantjes water gegevenquote:Op woensdag 17 september 2008 00:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
We shall see.
Iemand nog roddels?
Is dat een equivalent voor sex?quote:Op woensdag 17 september 2008 00:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ribas en Yasmin hebben de plantjes water gegeven![]()
jaquote:Op woensdag 17 september 2008 00:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Is dat een equivalent voor sex?
Ja, precies!quote:Op woensdag 17 september 2008 00:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jablijkbaar wel, ik had die uitdrukking ook nog nooit gehoord
wel ''de bloemetjes buiten zetten''
ik weet niet waar ze vandaan komt maar misschien is dat daar wel een standaard uitdrukkingquote:
ja misschien kan ik toch beter die andere weer neerzetten, is verwarrend zo hé....quote:Op woensdag 17 september 2008 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
Verkeerde quote, idem met jouw ava fan
Neuh dat bedoel ik.. Teveel water voor mij, twas gezelligquote:Op woensdag 17 september 2008 00:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ga ze water geven dan
Truste Muis en sterkte !quote:Op woensdag 17 september 2008 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Neuh dat bedoel ik.. Teveel water voor mij, twas gezelligEn ik ga maar es richting bed
Totaal: 1 post!quote:Op woensdag 17 september 2008 00:15 schreef Manu82 het volgende:
Huub was er ook niet echt lang vandaag
Truste Souryquote:Op woensdag 17 september 2008 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Neuh dat bedoel ik.. Teveel water voor mij, twas gezelligEn ik ga maar es richting bed
quote:Op woensdag 17 september 2008 00:15 schreef Manu82 het volgende:
Huub was er ook niet echt lang vandaag
Truste Caro ik ga er ook vandoorquote:Op woensdag 17 september 2008 00:18 schreef CarOnline het volgende:
Doei Soury!
En ik ga ook maar eens
Slikte. Ik heb het 1 week geprobeerd.quote:
Gaat iedereen nu slapen? Jammer!quote:Op woensdag 17 september 2008 00:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Truste Caro ik ga er ook vandoor![]()
Ik geloof dat ik ook toe ben aan vieze ranzige ongeremde seks.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Is dat een equivalent voor sex?
Best linkquote:Op woensdag 17 september 2008 00:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ook toe ben aan vieze ranzige ongeremde seks.
Zeker bang dat ik 'm opeens op zijn buik rol.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vanwege die ongeremde sex van Coos zeker he ?
voor mij is het ook bedtijdquote:
Laat maar ik ben op (netjes gezecht)quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat maar ik ben op (netjes gezecht)
Wat heb ik gewonnen?quote:Op woensdag 17 september 2008 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
Coos! Je had 4 op een rij!
Goedemorgen.quote:Op woensdag 17 september 2008 06:53 schreef Manu82 het volgende:
Het blijft ook steeds langer donker
Wanneer gaat de wintertijd eigenlijk weer in?
Goedemorgen
Ken wel mensen die het sneller en langer donker worden , minder vinden,quote:Op woensdag 17 september 2008 07:32 schreef Manu82 het volgende:
Thanks
Vind het altijd wel wat hebben, 's morgens in het donker naar uni en 's avonds weer
in het donker terug en dan die vette herfstwind
ja sorry, nou hou ik het niet meerquote:
ja, die hele cd is qua engelsche woordjes een leerzaam traject.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:11 schreef noekje het volgende:
Prachtig!![]()
Veel nieuwe woorden geleerd weer.
Klein maar fijn! Dat is mooi wel 3,5 uur zonder stroom. Veel plezier en succes ermee.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:36 schreef Manu82 het volgende:
Die 'nieuwe' laptop is trouwens best klein, maar hij kan wel 3,5 uur zonder stroom![]()
![]()
Ik voel me nog heel slap, wat een kutvirus zeg.quote:
Mogge,quote:Op woensdag 17 september 2008 09:17 schreef beequeen het volgende:
Zo dan, ik ben gelijk wakker, wat een teringherrie Buuv.![]()
Mogguh.
Wat voor virus was het dan? Hier is een kleintje langzaam aan het opknappen. Helaas voelt die zich 's nachts slechter dan overdag. Hij ligt nu heerlijk op de bank naast me te slapen met ijl-snurk-geluidjes. Zo schattig.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik voel me nog heel slap, wat een kutvirus zeg.
Nee, geen buikgriep. Ontzettende hoofd en spierpijn. Ik voel me als een uitgewrongen vaatdoek.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Mogge,
Wat voor griep had je, buikgriep? Dat hoor ik nu regelmatig om me heen.
Ja, hij ook, overdag. 's Nachts is het een drama. In en eruit, huil, kreun, geen zetpil willen, schreeuw, huil, heel het bed door en mij schoppen. Ja, dan ben je overdag wel moe.Ik ga zo ook even onder het dekentje met mijn ogen dicht.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, geen buikgriep. Ontzettende hoofd en spierpijn. Ik voel me als een uitgewrongen vaatdoek.![]()
Mogguh Fluitertje, nog geen kijkcijfers hè?
Ach gut Noek, wat lief. Kweenie wat voor virus, ik heb wel heel veel geslapen, dat scheelt.
Het begon met hoofdpijn.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Oei, dat die ons huisje passeren mag....![]()
Magoe, er klagen er al twee over keel-en hoofdpijn en jongste heeft rond 23.00 en rond 5.00 een hoestuurtje. Als het daarbij blijft.....![]()
En Bad Religion is géén teringherrie
Arm mennekequote:Op woensdag 17 september 2008 09:30 schreef noekje het volgende:
Ja, hij ook, overdag. 's Nachts is het een drama. In en eruit, huil, kreun, geen zetpil willen, schreeuw, huil, heel het bed door en mij schoppen. Ja, dan ben je overdag wel moe.Ik ga zo ook even onder het dekentje met mijn ogen dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |