Maak eens een lijstje van wat je tot nu toe allemaal gedaan hebt voor de kost.quote:
Nou, jammer danquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Hè gets, verdovende drugs.![]()
Weet je wel dat dat héél slecht is? (vooral voor de gordijnen)
Dan heeft Willem vast wel even aan z'n pielemoos willen zitten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:26 schreef Manu82 het volgende:
Bartje is toch ook reporter geweest voor tv utrecht en heeft achter Oltmans aan zitten sjouwen?
Lijstje wordt een beetje langquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Maak eens een lijstje van wat je tot nu toe allemaal gedaan hebt voor de kost.
Ik weet alleen nog Outdoor Instructor en schoffelen in Roelofarendsveen.![]()
Jij kent Ferdi en zijn broer Maurice toch ook?![]()
Ferdi is kit in Alphen.
Willen wél, mogen niet. Hij liep de hele dag te zeuren dat hij zo geil was, en dan ging hij maar weer even stoom afblazen in een darkroom in de Warmoesstraat. "Keep the plumbin' runnin'" of iets dergelijksquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan heeft Willem vast wel even aan z'n pielemoos willen zitten.
Op laptop, maar krijg een nieuwe andere en nieuwe andere desktopquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:28 schreef Dementor het volgende:
Waar zit je nu op dan?
Wij hebben elkaar ooit op een BB feest in Rotterdam ontmoet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lijstje wordt een beetje lang
Van Furbie wist ik, mietje![]()
Zit ff P&W te kijken. Ze proberen saté van Bos te maken. Ik denk dat gehakt hem beter staat.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Willen wél, mogen niet. Hij liep de hele dag te zeuren dat hij zo geil was, en dan ging hij maar weer even stoom afblazen in een darkroom in de Warmoesstraat. "Keep the plumbin' runnin'" of iets dergelijks
De man zelf is tof, de burenruzies zijn gewoon triest.quote:
Condolie gast. Ongelijke strijd. 't Is niet anders tegenwoordig, in de CL.quote:
Hallo!!! Je hebt mij nog nooit op een zinnig woord kunnen betrappen!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Condolie gast. Ongelijke strijd. 't Is niet anders tegenwoordig, in de CL.
Ja, maar op deze manier zie ik de lol er niet meer van in om nog als Nederlandse club in de CL te spelen. De enige reden is voor het geld, anders is het UEFA-cup toernooi gewoon een stuk leuker. Hoop gewoon dat PSV 3e wordt en gewoon gezellig knock-out wedstrijden kan spelenquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Condolie gast. Ongelijke strijd. 't Is niet anders tegenwoordig, in de CL.
+1quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Hallo!!! Je hebt mij nog nooit op een zinnig woord kunnen betrappen!!
Ja, je moet Greet wel scherp houden.quote:
Hé Manu volgende keer gewoon bij Lobasca op de bank kijken. Als ze dan weer verliezen doet Lobasca het je wel weer snel vergeten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, maar op deze manier zie ik de lol er niet meer van in om nog als Nederlandse club in de CL te spelen. De enige reden is voor het geld, anders is het UEFA-cup toernooi gewoon een stuk leuker. Hoop gewoon dat PSV 3e wordt en gewoon gezellig knock-out wedstrijden kan spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |