dat durfde hij niet..quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:24 schreef Apokalypse het volgende:
Waarom heb je er niks van gezegd?
Is dat niet Boy George?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:24 schreef dubidub het volgende:
Die zangeres is wel een lekker wijf heur!
[ afbeelding ]
Het lijkt net een man...quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:24 schreef dubidub het volgende:
[ afbeelding ]
as you wishquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:26 schreef Tabloid het volgende:
Hierbij wil ik jullie verzoeken om allemaal een tokio hotel fan neer te steken.
Bus zat stampvol, niemand zei er iets van, maar de meesten hun gezicht had iets weg van dit:quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:30 schreef T3rr0r het volgende:
TS is een schijterd. Kan me ook niet voorstellen dat de rest van de bus ook niks erover zei. Wie is er nou bang voor zo'n stinkemo?
Hij heet Bill en het is een jongen!quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:24 schreef dubidub het volgende:
[ afbeelding ]
http://nothingtoxic.com/m(...)s_Annoying_Emo_Guestquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:39 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Hij heet Bill en het is een jongen!
Ik denk niet dat klacht 2 serieus was.. tenminste dat hoop ik. Mensen mogen zelf bepalen hoe ze eruitzien.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:44 schreef baNEEL het volgende:
Heeft Rusland echt wetten tegen emo's?
Oh nee, als de rest er niks van zegt hoef jij dat ook niet te doen. Jij hebt er immers geen last vanquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:37 schreef zagevent het volgende:
[..]
Bus zat stampvol, niemand zei er iets van, maar de meesten hun gezicht had iets weg van dit:
ja dan zet ik meestal mijn phone aan met noisekick of radium ofzoquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:52 schreef Florian_ het volgende:
bwahah
Dat je daar niks van zegt zegAls het aan de andere kant van de bus gebeurt laat ik het meestal zitten, maar als iemand naast me van die herrie aanzet..
Je mag ook niet door rood fietsen/lopen, muziek downloaden etc..quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:23 schreef appelsjap het volgende:
hoax in een bus mag je geen luidspreker aanzetten.
Ja. Emo's zijn vervelendquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:44 schreef baNEEL het volgende:
Heeft Rusland echt wetten tegen emo's?
Specsavers, ga daar snel naar toe.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:24 schreef dubidub het volgende:
[ afbeelding ]
Meen je dat nou?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:39 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
quote:Zit je langer dan een half uur in een overvolle en warme bus waarbij een Jodentransport gedurende 40-45
Maar dit is toch wel een anti-climaxquote:op een vijfsterrenreis lijkt.
Zoals?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hier bouw je de vergelijking netjes op.
[..]
Maar dit is toch wel een anti-climax. Het had veel creatiever gekund
.
Sommige mensen hier snappen ook niks hequote:Op dinsdag 16 september 2008 20:39 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Zijn ze homoseksueel?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:17 schreef Dreaming.Bee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
!!!!
Moet welquote:
Jeugdtrauma.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:24 schreef dubidub het volgende:
[ afbeelding ]
haphaphapquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:22 schreef Cinch het volgende:
[..]
Sommige mensen hier snappen ook niks he
Ik vond de combinatie van joden en sterren nog wel redelijk.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hier bouw je de vergelijking netjes op.
[..]
Maar dit is toch wel een anti-climax. Het had veel creatiever gekund
.
ach gut, ben je een keer vekracht door een emo danquote:Op woensdag 17 september 2008 00:04 schreef julian6 het volgende:
Er zou een officiële sla-een-emo-in-elkaar dag moeten komen :/
Wat hebben al die andere Joden met hun ster gedaan dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:21 schreef zagevent het volgende:
Zit je langer dan een half uur in een overvolle en warme bus waarbij een Jodentransport gedurende 40-45 op een vijfsterrenreis lijkt.
toch apart, tweelingbroers die zo saampjes op de foto gaan!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:17 schreef Dreaming.Bee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |