Uiteraardquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:31 schreef gers het volgende:
[..]
hoe dom kunnen vrouwen zijn
jij bent toch slimmer he 4ebe
Wat moet je daar dan...quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik om 8.20 in de trein naar den hoag!!!
Ja, tuurlijk, donderdag en vrijdag vrijquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, donderdag en vrijdag vrij![]()
Volgende week ook en misschien die week daarop ook wel
quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:46 schreef gers het volgende:
nou een klasruimte van 30 stoelen reserveren voor 60 man is niet zo handig
Een of andere opdracht voor school, ik heb geen idee. Zie het morgen wel. Maar we gaan ook nog met een paar mensen uit eten daarna in Den Haag, zit er een goed tentje dat je me kan aanbevelenquote:
was ook handig dat een andere leraar kwam voor een vak wat we helemaal niet haddenquote:
KFCquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Een of andere opdracht voor school, ik heb geen idee. Zie het morgen wel. Maar we gaan ook nog met een paar mensen uit eten daarna in Den Haag, zit er een goed tentje dat je me kan aanbevelen?
Duindorp moet je gaan zit een gezellig cafetjequote:Op dinsdag 16 september 2008 21:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Een of andere opdracht voor school, ik heb geen idee. Zie het morgen wel. Maar we gaan ook nog met een paar mensen uit eten daarna in Den Haag, zit er een goed tentje dat je me kan aanbevelen?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KFC![]()
(of bedoel je echt eten?)
Mwoah...quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:48 schreef gers het volgende:
[..]
was ook handig dat een andere leraar kwam voor een vak wat we helemaal niet hadden![]()
en die niet in zijn rooster de juiste lestijd had staan
KFC KFC KFCquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KFC![]()
(of bedoel je echt eten?)
handigquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwoah...
Wij zitten dus met 200 leerlingen in de aula (hoorcollege jwz)
Komt er ineens vanuit het niets iemand die verkondigt dat we geen chemie meer hebben en dat we moeten opzouten...
Tja regel dan maar eens voor 200 man een klaslokaal
Kankerver van het centrum zeker?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:48 schreef gers het volgende:
[..]
Duindorp moet je gaan zit een gezellig cafetje
mwha redelijk is een hele "aparte "wijk zat ook in probleemwijken op SBSquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Kankerver van het centrum zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |