Het is bij mij ook puur uit verveling ontstaanquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:45 schreef Pheno het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe te scriptenNooit voor geinteresseerd. Ik ben meer van de backend. Een fatsoenlijke frontend kan ik wel maken, maar de echte tricks, nah. Komt wel, als ik de backend saai begin te vinden.
Ik weet niet eens waar je het over hebt, dus laat staan dat ík kan scripten...quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:45 schreef Pheno het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe te scriptenNooit voor geinteresseerd. Ik ben meer van de backend. Een fatsoenlijke frontend kan ik wel maken, maar de echte tricks, nah. Komt wel, als ik de backend saai begin te vinden.
Oh, dat kan. Ik heb de backend en het gehele systeemgebeuren op de as/400 als vervelingquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Het is bij mij ook puur uit verveling ontstaan
PI-loze post met PIquote:
Alleen ik mag datquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:51 schreef DaMart het volgende:
Je eigen naamtopic aanmaken is best triest eigenlijk...
Heb je AKICK4BALLS al een trap in zijn scrotum gegeven dan, voor het breken van jouw monopolie?quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
nog niet een s 8 uur en het is al donker
Nog even en het gaat weer waaien, regenenquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Tijd voor Sinterklaasquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaa lekker depressief en suicidaal worden, dolletjesquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:53 schreef Pheno het volgende:
Nog even en het gaat weer waaien, regenen
Lekke rbinnen zitten en knutselen![]()
![]()
Doe er wat aan!quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:51 schreef DaMart het volgende:
Je eigen naamtopic aanmaken is best triest eigenlijk...
Ik heb er al 2 zakken op. En speculaasbrokken ook alquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik heb al ergens een zak pepernoten.
Valt toch wel mee? Genoeg te doen hoor. heb nog een puzzel liggen en natuurlijk mijn projectjequote:Op dinsdag 16 september 2008 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaa lekker depressief en suicidaal worden, dolletjes
Hij heb t niet zelf gedaanquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je AKICK4BALLS al een trap in zijn scrotum gegeven dan, voor het breken van jouw monopolie?
Ik ben even van vorig jaar aan het inhalen. Toen had ik niets op. Niet al te lastig, het zou er toch meteen weer uit zijn gekomenquote:
Dan wordt deze UI weer afgestoftquote:
PMquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:00 schreef OA het volgende:
[..]
Dan wordt deze UI weer afgestoft![]()
[ afbeelding ]
St. Janskruid.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaa lekker depressief en suicidaal worden, dolletjes
Zekers.!quote:
Ja, na 5 dagenquote:
iES tRADISIEquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:01 schreef Fha het volgende:
prinsjesdag.. waarom hebben die mensen die bij die toespraak zitten toch altijd van die belachelijke hoeden op?
HOEREN!quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:01 schreef Fha het volgende:
prinsjesdag.. waarom hebben die mensen die bij die toespraak zitten toch altijd van die belachelijke hoeden op?
remove tietenpostcounter!?!?!?!?!quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Zal ik die wijzigingen maar weer ongedaan maken?
Da's waar, maar het is wel verschrikkelijk over de top hoor. Iemand die achtbaan van Albayrak gezien?quote:
Neuh. Hoeft niet perse hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Zal ik die wijzigingen maar weer ongedaan maken?
Da's waar, maar het is wel verschrikkelijk over de top hoor. Iemand die achtbaan van Albayrak gezien?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:02 schreef OA het volgende:
iES tRADISIE
quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's waar, maar het is wel verschrikkelijk over de top hoor. Iemand die achtbaan van Albayrak gezien?
Dubbel?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's waar, maar het is wel verschrikkelijk over de top hoor. Iemand die achtbaan van Albayrak gezien?
Dat gaat weer geld kosten!quote:
Minstens.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat zou de KSC zonder ons zijn? Wss 500 topics terug, maar dat is wat anders
Nee, ik was nog aan het repareren. kutdannyquote:
Minder down iigquote:
Helden UIquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:00 schreef OA het volgende:
[..]
Dan wordt deze UI weer afgestoft![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|