Dat bedacht ik me ook n.a.v. je beschrijving...quote:Op woensdag 17 september 2008 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die 2 dingen gaan nogal eens hand in hand
Die serie draait momenteel ook nog op het Nederlandse Discovery-kanaal, heb afgelopen week de aflevering over de opkomst en ondergang van Atari gezien...quote:Op woensdag 17 september 2008 16:08 schreef Etcetera het volgende:
Stuk Discovery gezien (met Deense ondertiteling) over de ontwikkeling van Games. Pong
![]()
![]()
Misschien doet Tinuviel wel meequote:Op woensdag 17 september 2008 13:55 schreef PhysicsRules het volgende:
MaJo die IARL vraagt om leren bandjes om te doen. Hmmm. Vindt tinuviel dat wel goed
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net weer een vrij domme actie uitgehaald.
*domme actie*
ik weet niet wat ik daarvan moet denkenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Misschien doet Tinuviel wel mee
Niet denken...quote:Op woensdag 17 september 2008 17:02 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik daarvan moet denken
.... en of er ik eigenlijk wel over na moet denken
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net weer een vrij domme actie uitgehaald. Twee weken terug had ik studieboeken nodig, van eentje wist ik de titel, van de ander niet. Dus het boek gekocht waarvan ik de titel wist en gegokt welke ik nog meer nodig zou hebben. Die gok bleek fout te zijn, dus dat boek moest ik vandaag terugbrengen.
Ik loop naar de studieboeken en denk het boek dat ik nodig heb te herkennen. Goede onderwerp, saaie blauwe voorkant met letters, mooi! Naar de klantenservice ermee. "Dag meneer de verkoper, ik wil graag dit boek hebben en dit boek inruilen". Ik haal het boek uit het tasje en het blijkt precies hetzelfde boek te zijn
erg foutquote:Op woensdag 17 september 2008 16:14 schreef B.ertha het volgende:
Ik lig echt bijna te slapen, ware het niet dat het zo grappig is![]()
Zelfs de beamer is uitgevallen en dat hebben de leraren niet door
tof, dank je voor de tipquote:Op woensdag 17 september 2008 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die serie draait momenteel ook nog op het Nederlandse Discovery-kanaal, heb afgelopen week de aflevering over de opkomst en ondergang van Atari gezien...
rijst met een pot chicken tonight?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand nog een idee voor een heel-weinig-werk-maar-wel-lekker-maaltijd? Heb niet zo gek veel zin in pizza namelijk
Geen geladen frietpan, maar het is een idee... en er zit een Chinees in de buurtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |