Ik ook wel hoor. Ik heb het gevoel dat Atletico het sterkste team in deze poule is.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gelijkspelletje ben ik al dik tevreden
Ik heb het gevoel dat Liverpool wel wat sterker is, maar die moeten meestal even op gang komen in de poule-fase.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:43 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor. Ik heb het gevoel dat Atletico het sterkste team in deze poule is.
Ze zijn elkaar tijdens de OS in ieder geval al tegengekomen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:00 schreef cultheld het volgende:
Marcellis gaat Aguëro onzichtbaar maken.
En uit met 4-0 op de broek krijgtquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:15 schreef neilpad het volgende:
Ach als Schalke er thuis met 1-0 van kan winnen. Komt goed vanavond.
Toch teken ik er voor, want dat betekent 3 punten tegen Atlético; twee keer winnen van Marseille en een puntje pakken tegen Pool en je gaat door als nummer 2 in de poulequote:Op dinsdag 16 september 2008 18:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
En uit met 4-0 op de broek krijgt
dan wie? dan PSV?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Schalke is ook niet 2398723x beter inderdaad.
Onder Vergoossen was het "gadver, bah, defensieve saaie drab", maar praktisch dezelfde opstelling onder Stevens is "redelijk voorzichtig, verstandig"quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:06 schreef ganzenherder het volgende:
Redelijk voorzichtige opstelling, verstandig. Al had ik liever Lazo gezien dan Koef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |