Woeiii, proost en bedankt Mark!quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:50 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
![]()
Klootjesvolk
![]()
[ afbeelding ]
Hey Blurkquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Deisyy![]()
O, vallen ze om?
Ja, dan begin ik er niet aan hoor.
Juist op het moment dat je het niet meer verwachtquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze vallen pas uren nadat je klaar bent om hoor.
Jezus wat zijn jullie vulgair vandaag zeg.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hey Blurk![]()
Maar met de zuignap kan je ook weer troep door je putje duwen, dat dan weer wel
Internet zit ook vol met sex en doodquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Jezus wat zijn jullie vulgair vandaag zeg.
I love YT.quote:
O, ik vanwege de sex en liefde.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:53 schreef neo567 het volgende:
[..]
Internet zit ook vol met sex en dood
Daarom kom ik ook op Fok!![]()
Heeft Hans van Breukelen weer een bal door laten gaan?quote:
FVHEU.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Welnee ik ben er nog hoor![]()
ik lurk effe mee........
Nee hoor, je kunt er toch geen moer aan doen. Leuke hoedjes wel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:48 schreef Deisyy het volgende:
Ligt iedereen nog bij te komen van de miljoenennota?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft Hans van Breukelen weer een bal door laten gaan?
Jammer, ik heb nog geen nieuws gezien, dus die hoedjes heb ik ook gemistquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt er toch geen moer aan doen. Leuke hoedjes wel.
Arme Manuquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Welnee ik ben er nog hoor![]()
ik lurk effe mee........
Ja dat hartje was voor jou hè, niet voor je ava.quote:
Nou, Maxima zag er goed uit, das ook wat waard.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:58 schreef Deisyy het volgende:
Jammer, ik heb nog geen nieuws gezien, dus die hoedjes heb ik ook gemist![]()
Die hoedjes is het enige leuke aan Prinsjesdag
ja ze zouden het zomaar verkeerd kunnen opvattenquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat hartje was voor jou hè, niet voor je ava.
die zit hierquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:00 schreef Deisyy het volgende:
Hey Fan, waar is het leuke gedeelte van je ava gebleven?
Ik zag iemand vd partij voor dieren, die had een dierenlijkje op d'r hoofd, omdat de koningin bont draagt enzoquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, ik heb nog geen nieuws gezien, dus die hoedjes heb ik ook gemist![]()
Die hoedjes is het enige leuke aan Prinsjesdag
De enige echte. Waaatsjjjjj, wopppppaaa.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Is dit Robert Long die ik hoor?
iewquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:01 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik zag iemand vd partij voor dieren, die had een dierenlijkje op d'r hoofd, omdat de koningin bont draagt enzo
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, Maxima zag er goed uit, das ook wat waard.
Wist ik veel wat erachter weg zou komen toen ik over afwasborstels begon. Over ragebollen en tandenborstels ga IK het niet eens meer hebben.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Jezus wat zijn jullie vulgair vandaag zeg.
Had ze de dooie cavia van Amanda geleend?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:01 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik zag iemand vd partij voor dieren, die had een dierenlijkje op d'r hoofd, omdat de koningin bont draagt enzo
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Tuurlijk wel Kahaarin!
Lig in een deuk om alle commentaren, en ga van de week eens op zoek naar zo'n zuignapafwasborstel, lijkt me reuze handig
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik van die sponsjes met zachte en harde kant. Krijg je alles beter mee schoon dan zo'n klotenborstel.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:56 schreef Disana het volgende:
Zie je nou wel?!? En dan vindt kahaarin het gek dat wij het verdacht vinden dat haar man die dingen koopt.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:59 schreef -Blurk- het volgende:
Zo'n borstel is dus wel multifucktioneel, als je er ook kloten mee kunt borstelen
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:05 schreef Disana het volgende:
Is dat een Freudiaanse verschrijving?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:10 schreef -Blurk- het volgende:
![]()
Fascinerend he, afwasborstels, je gaat er vanaf nu toch anders naar kijken.
Als ik er 1 ga kopen hou ik hem wel een beetje verborgen als ik naar de kassa loop. Niet iedereen hoeft dat te zien tenslotte
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:59 schreef Lobasca het volgende:
Inderdaad.Alleen bij longdrinkglazen ben ik wel genoodzaakt een borstel te gebruiken..
Maar....tegenwoordig zijn er ook schuursponzen met een handvat.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:22 schreef tipsch het volgende:
Ja, die zijn er. Zo zijn er tegenwoordig ook schuursponzen met handvat én zuignap, écht!
Okay, Saan, je beseft wel dat dit komt door jouw afwasborstelfetish?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:14 schreef Disana het volgende:
Precies. Ik heb er nu wel spijt van dat ik na de bieb ook niet even naar die winkel ben gegaan.
Maar ja, die nek/hoofdpijn opeens. Da's toch geen virus ofzo, mag ik hopen.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
De enige echte. Waaatsj, wopppppaaa.
Arme LS zal je bedoelen, ik was al PSV-fan toen Manu nog in de zak van zijn vader zwom.quote:
Deze pic klopt niet, ze had een prachtig paars iets aan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Wel heel erg Oranje-boven
Elektrische tandenborstels?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Wist ik veel wat erachter weg zou komen toen ik over afwasborstels begon. Over ragebollen en tandenborstels ga IK het niet eens meer hebben.
Volgens mij was Maxima in het blauw, of ben ik nu kleurenblind?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel heel erg Oranje-boven
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze pic klopt niet, ze had een prachtig paars iets aan.
LOL, hahahaquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ze de dooie cavia van Amanda geleend?
Dat was Christa van Velzen van de SP.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:01 schreef neo567 het volgende:
[..]
Tsja, je kunt Manu toch niet aanrekenen dat jij een ouwe lul bent?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Arme LS zal je bedoelen, ik was al PSV-fan toen Manu nog in de zak van zijn vader zwom.![]()
En het is zijn schuld dat ze achter staan, want hij schreef iets negatiefs over PSV vandaag.
Dat was een gedateerde.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Volgens mij was Maxima in het blauw, of ben ik nu kleurenblind?
Die heeft altijd zoiets achterlijks op haar pan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was Christa van Velzen van de SP.
ze heeft toch wel iets ''koninklijks''quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was een gedateerde.
Deze dan?
[ afbeelding ]
Safe sex in je mond, waarom ook niet?quote:
Ja, vind ik ook, Maxima heeft charme en is spontaan en als bonus ook nog eens beeldschoonquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ze heeft toch wel iets ''koninklijks''![]()
als er dan persé een koningin moet komen dán maar Maxima
Condooms met fluoride!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Safe sex in je mond, waarom ook niet?
Ja, dat vind ik ookquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ze heeft toch wel iets ''koninklijks''![]()
als er dan persé een koningin moet komen dán maar Maxima
yepquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, Maxima heeft charme en is spontaan en als bonus ook nog eens beeldschoon
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook![]()
En af en toe lijkt ze gewoon een mens.
Nee, want het heeft dan ook niets maar dan ook helemaal niets met seks te maken .quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:12 schreef Disana het volgende:
Serieus, ik associeer de smaken die jullie noemen niet met seks. Rare meiden.
Dan moeten jullie niet over Nadia beginnen!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, want het heeft dan ook niets maar dan ook helemaal niets met seks te maken .
Foei Disana haal je mind eens uit the gutter
En gaten in condooms? Ziehier de ware oorzaak van conceptie van Jaycee Lyn?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan moeten jullie niet over Nadia beginnen!
Ze zaten zelf vol gaten, daar kwam het van.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En gaten in condooms? Ziehier de ware oorzaak van conceptie van Jaycee Lyn?![]()
in elk geval bij Naad....quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zaten zelf vol gaten, daar kwam het van.
Zie 2 berichten boven je BlurkBabe.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ga jij Manu eens troosten,PSV staat achter...
Edit: je doet het al![]()
Zie de edit van Blurkbabe, Bassiebabe.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zie 2 berichten boven je BlurkBabe.
Ja, ik zag het, ben soms zo langzaam als een slak, sorryquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zie 2 berichten boven je BlurkBabe.
Veel plezier met de Braun en de afwasborstel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:29 schreef kahaarin het volgende:
Doei Lobasca, Ik ga iig bankhangen....
![]()
Tot later.
1 tegelijk mag ik toch hopenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Veel plezier met de Braun en de afwasborstel.
Gesandwicht door een Ikea-borstel en een tandenborstelquote:
Verplaatste affectiequote:Op dinsdag 16 september 2008 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gesandwicht door een Ikea-borstel en een tandenborstel
Ach, het is weer eens wat andersquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gesandwicht door een Ikea-borstel en een tandenborstel
We hebben het over tandenborstels toch?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... als jij met een stoma kunt leven...
Weet je zeker dat dat je tandarts was en niet je gyneacoloog.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
We hebben het over tandenborstels toch?
En ja, ik had laatst een gaatje bij de halfjaarlijkse controle
Oeps, nu je het zegt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat je tandarts was en niet je gyneacoloog.
Ik word nu wel heel melig, komt door de hoofdpijn.
Je bent toch niet onverzekerd naar binnen gelopen he?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Oeps, nu je het zegt.
Ik moest me uitkleden, en dat hoeft anders nooit bij de tandarts
En toen heeft hij je gaatje gevuld?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Oeps, nu je het zegt.
Ik moest me uitkleden, en dat hoeft anders nooit bij de tandarts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |