ze heeft toch wel iets ''koninklijks''quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was een gedateerde.
Deze dan?
[ afbeelding ]
Safe sex in je mond, waarom ook niet?quote:
Ja, vind ik ook, Maxima heeft charme en is spontaan en als bonus ook nog eens beeldschoonquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ze heeft toch wel iets ''koninklijks''![]()
als er dan persé een koningin moet komen dán maar Maxima
Condooms met fluoride!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Safe sex in je mond, waarom ook niet?
Ja, dat vind ik ookquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ze heeft toch wel iets ''koninklijks''![]()
als er dan persé een koningin moet komen dán maar Maxima
yepquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, Maxima heeft charme en is spontaan en als bonus ook nog eens beeldschoon
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook![]()
En af en toe lijkt ze gewoon een mens.
Nee, want het heeft dan ook niets maar dan ook helemaal niets met seks te maken .quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:12 schreef Disana het volgende:
Serieus, ik associeer de smaken die jullie noemen niet met seks. Rare meiden.
Dan moeten jullie niet over Nadia beginnen!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, want het heeft dan ook niets maar dan ook helemaal niets met seks te maken .
Foei Disana haal je mind eens uit the gutter
En gaten in condooms? Ziehier de ware oorzaak van conceptie van Jaycee Lyn?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan moeten jullie niet over Nadia beginnen!
Ze zaten zelf vol gaten, daar kwam het van.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En gaten in condooms? Ziehier de ware oorzaak van conceptie van Jaycee Lyn?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |