Afbeeldingen eraf kan halen, zoals foto's, zit toch een camera in?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is het ook
Wel wat simpel hoor, geen bluetooth en dat soort dingen, moet alleen nog een datacable zien te vinden zodat ik zelf op een makkelijke wijze ringtones/afbeeldingen etc. erop kan zetten
Ja zit een cam op, wel lage reso maar wel leuk voor een paar simpele foto'squote:Op dinsdag 16 september 2008 19:31 schreef neo567 het volgende:
[..]
Afbeeldingen eraf kan halen, zoals foto's, zit toch een camera in?
Anywayz, kennis van me heeft er ook een, dat ding maakt foto's als ie in z'n binnenzak zit enzo
Zij heeft z'n cc met een naai streek leeg getrokken, en nu geeft ze hem een schuldgevoel hoe vals ergensquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jesusssssssssss, wat weer een goedkoop en slecht uitgevoerd script tussen Marco en Nana
Oh, ik vond het wel aardig. Ze leken echt geschrokken van die bek van Charlene.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jesusssssssssss, wat weer een goedkoop en slecht uitgevoerd script tussen Marco en Nana
Welke zender?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo eerst ff prison break kijken.
En hij blijft goedquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Idd, in Amerika is S04E04 al uit.
24, en Lost zijn ook van die super serie's, afleveringen opsparen en dan maraton kijken enzoquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Idd, in Amerika is S04E04 al uit.
Klootjesvolk blijft wegquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:45 schreef markvanrinsum het volgende:
het is rustig hier
Hoi Deisyyquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:47 schreef Deisyy het volgende:
Gvd, heb ik net de afwasborstels gemist![]()
Maar die van Ikea zijn wel fijn, alleen schrik je je rot als je ze op de zuignap heb gezet en ze in de loop van de avond omvallen
Ze vallen pas uren nadat je klaar bent om hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Deisyy![]()
O, vallen ze om?
Ja, dan begin ik er niet aan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |