Met andere woorden. Daan heeft dus Castle Crashers gekochtquote:Op zondag 21 september 2008 17:57 schreef Quinny het volgende:
Wie heeft er wel eens 35 euro in 1 dag in de sloot gegooid?
Daan heeft op de xbox een spel gekocht, alleen omdat die het leuk vond om een wedstrijdtje snel eten te spelenen Jort dacht dat hij kon koken met een pot vitamine pillen
Ik begreep hem al niet.quote:Op maandag 22 september 2008 09:26 schreef Chocobo het volgende:
Met andere woorden. Daan heeft dus Castle Crashers gekochtde full game
Had nog iets van 2200 punten over geloof ik. Ik wachtte op de GTA content of iets anders wat me trok. Tja,... paar keer op A drukken en klaar ben je. Zal nu toch echt een Daan profile moeten gaan maken met restrictiesquote:Op maandag 22 september 2008 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik begreep hem al niet.![]()
Daan heeft smaak![]()
![]()
![]()
Wel slim, hij weet dus op zijn vijfde hoe hij Microsoft punten kan kopen via de credit card van paps.![]()
![]()
Smaak Daan > smaak papsquote:Op maandag 22 september 2008 09:39 schreef Chocobo het volgende:
Tering,.... 1600 punten weg. God ik liever Jade Empire nog eens gekocht voor 1200.
Strols smaak = Sjo's smaak > Noots smaakquote:
Gijs ook al was die gratis!quote:Op maandag 22 september 2008 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
CC is geen 1600 maar 1200 punten. Verder wat Strol zegt![]()
Wanneer komt die patch eigenlijk? Ik ben er in SP wel een beetje klaar mee namelijk.quote:Op maandag 22 september 2008 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
CC is geen 1600 maar 1200 punten. Verder wat Strol zegt![]()
Binnenkort een keertje co-op met Strol en Kep?quote:Op maandag 22 september 2008 10:05 schreef Chocobo het volgende:
Roy o rama was weer heerlijk GijsCastle Crashers review gelezen
Ja noem maar een dag,... heb nou toch geen keuze. Zal het wel moeten spelen!quote:Op maandag 22 september 2008 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Binnenkort een keertje co-op met Strol en Kep?
Cool!quote:Op maandag 22 september 2008 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aanstaande woensdagavond? Uurtje of 21?
Geen idee, zag het plaatje voorbij komen in een topic op NeoGAF.quote:Op maandag 22 september 2008 15:35 schreef Chocobo het volgende:
Strol,... hoe kom ik aan zo'n cog tag?
Moet wel lukken.quote:Op maandag 22 september 2008 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs,... Gijsje en ik zeggen dit al vanaf het begin. Dit wordt geweldigquote:Op maandag 22 september 2008 15:52 schreef Strolie75 het volgende:
Hands-on van Far Cry 2
Ik begin gehyped te worden.
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:16 schreef Chocobo het volgende:
Verooooommmeee wat een sessies. DIT is wat ik zoek in een FPS
http://www.gametrailers.com/player/40100.html
http://www.gametrailers.com/player/40102.html
http://www.gametrailers.com/player/40123.html
Filmpjes en HD Tech demo heb ik gezien. En ik geloof nu wel dat ze bij Ubi Montreal mooie engines kunnen maken. Ik ben alleen bezorgt over de gameplay. Hopelijk maken ze niet dezelfde fout als bij Assassin's Creed door dezelfde type missies eindeloos te herhalen.quote:Op maandag 22 september 2008 16:05 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,... Gijsje en ik zeggen dit al vanaf het begin. Dit wordt geweldigDit spel gaat echt geweldig worden. Ga het misschien door Fable niet direct spelen, maar wil wel alvast de houten special edition van dit spel hebben!! Check vanavond nou deze filmpjes eens met een kopje koffie
[..]
[ afbeelding ]
Ooit de HD tech demo gezien met dat vuur en de draw distance![]()
http://www.gametrailers.com/player/34546.html?type=
Imagine yourself in this living, breathing in-game world.
Die gekken hebben tijdens hun speelsessie zitten bloggen.quote:Op maandag 22 september 2008 16:17 schreef Chocobo het volgende:
Het is wel een hypende hands-on zeg Gijs,... tering krijg er echt zoveel zin in. Het is net alsof je het spel zelf aanzet en speelt zo!
Lijkt me stiekem best tof!quote:Op maandag 22 september 2008 16:22 schreef Chocobo het volgende:
Eind oktober ook maar eens onze nieuwe appartementen samen inrichten Strol
laatst verhoogd naar 150 euro toch?quote:Op maandag 22 september 2008 16:24 schreef Chocobo het volgende:
Wat is momenteel het maximale of minimale bedrag/grens voor invoerrechten en of belasting momenteel voor entertainment shit zoals games en of DVD's?
check, ben er bij (misschien iets later)quote:Op maandag 22 september 2008 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan ben echt heel diep gezakt...uitschot is hetquote:Op maandag 22 september 2008 19:53 schreef Quinny het volgende:
Wat een klootzakken zijn sommige mensen zeg. Ze hebben gewoon de stoeltjes van kinderen gejat. Op zo'n moment verwens je echt zo iemand alles wat slecht, vies en dodelijk is
quote:Fable II has gone gold, Peter Molyneux has revealed.
We've just got off the phone with the Lionhead legend, who told us that the hotly anticipated upcoming Xbox 360 exclusive, out on October 24, went gold as of 7pm last night, and has been released for manufacturing.
And now, in celebration of that fact, the Fable II development team is tonight heading straight to the pub.
When asked if Fable 2 was finished Molyneux told us: "It is as of 7pm last night. We are now officially gold. It's released to manufacturing. Fable is absolutely finished and done and dusted.
"There's a lot of people here who are going to want to celebrate. And I'll be honest with you, the reason I have to go at six is because we're all off down the pub."
So, how does Molyneux feel now that his game is finally out the door? Like he's just witnessed a miracle.
"It always feels like a little bit of a miracle when you finish a game," he said. "This is the biggest game we've ever done. Lots of times it just seemed impossible that it was ever going to get finished."
You'd assume that Molyneux would be up for a large one given how long the game has been in development. Not so, the hard working main man revealed.
"The trouble is these things never stop. Just because we've gone gold doesn't mean there aren't a million other things to do. I've got to be pretty sharp tomorrow because we've got what's called a strategy day so sadly I don't think I am going to be having a large one. And it is Monday night as well. Let's not forget that. Hard to go large on a Monday.
"We're having our proper party on October 16 in London so I think I'll save it all up for that."
We'll have more from our gargantuan interview with the typically outspoken Molyneux, where he answers direct questions from VideoGamer.com readers themselves, tomorrow, and probably the next day, and the next day, too. Excited? Good. Perfect time to read Tom's hands-on preview of Fable II right here.
http://www.videogamer.com/news/22-09-2008-9421.html
Of gewoon werken voor je geldquote:Op maandag 22 september 2008 22:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gejatte kinderzitjesSerieus, ga een auto jatten ofzo
Of gewoon straatarm, kaal geplukt door de overheid en moest iets anders verzinnen.quote:Op maandag 22 september 2008 22:34 schreef Strolie75 het volgende:
Cho/Quinny, morgen even op marktplaats kijken. Misschien hebben jullie geluk en is die dief niet alleen dieptriest, maar ook dom.
Dan heeft deze dief een goede smaakquote:Op dinsdag 23 september 2008 07:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of gewoon straatarm, kaal geplukt door de overheid en moest iets anders verzinnen.
Left 4 Dead, Mirror's Edge, Chrono Cross, Valkyria Chronicles, Little Big Planet...quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:12 schreef Chocobo het volgende:
Fallout 3, Far Cry 2, Fable 2, Gears of War 2
quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Left 4 Dead, Mirror's Edge, Chrono Cross, Valkyria Chronicles, Little Big Planet...![]()
![]()
quote:
Imbus sleuteltje en een schroevedraaier, heb afgelopen weekend nog het zitje versteld bij Tam op dr fietsquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan heeft deze dief een goede smaakEn mooi gereedschap om het snel te demonteren. Nog best netjes gedaan
Het gaat me niet om sequels of de introductie van een nieuw genre. Een game als LBP zal gruwelijk verkopen,... ook zonder mij. Het gaat me even meer om de ervaring. Ik denk dat als ik zou moeten kiezen dat ik Gears of War 2 dan voorbij zou laten varen,.... die lijkt me het minst vernieuwend.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, wil je niet tenminste één game spelen die geen sequel is? Nieuwe games moeten ook gesteund worden. Anders halen we volgend jaar Fable 3, Gears 3, Fallout 4...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |