Zie sig.quote:
Ah zal es ff kijken!quote:Op donderdag 18 september 2008 08:31 schreef gijsje79 het volgende:
Een explosie aan Far Cry 2 gameplaymateriaal
Ik gooide dat blikje tegen zijn hoofd aan. Kostte me twee klappen, maar kreeg toen ineens een achievementquote:Op donderdag 18 september 2008 08:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat me opalt is dat je niks verteld word. of weinig.. je leert het verhaal gaandeweg kennen. Je stapt letterlijk in een vijandige wereld ,geen idee waar je heen moet.
Kheb die trash ook niet opgeraapt.. dus ik moest gaan rennen ,... snel door een deur.. buiten gekomen,, omdraaien... pfew hij loopt weer terug
Soort Assassin's Creed effect dus. Ben ik ook wel bang voor.quote:Op donderdag 18 september 2008 08:56 schreef Bastard het volgende:
Als je nou 4 dorpen bij nacht hebt aangevallen heb je het wel gezien, dan nog 3 dorpen bij dag.. je went erg snel aan gfx.
Ohhhh ja,... geweldig! Heb er ook vreselijk veel zin in. Nog maar een dikke maandquote:Op donderdag 18 september 2008 10:00 schreef Strolie75 het volgende:
Maar ik ga sowieso eerst voor Fable 2. Hoe meer ik lees over dit spel, hoe meer zin ik erin krijg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohhhh ja,... geweldig! Heb er ook vreselijk veel zin in. Nog maar een dikke maand
Ik heb de originele Xbox versie nog. Daan wilde die een keertje proberen, maar moest hem in het begin uiteraard helpen. Hij vond het geweldig toen,... en ook ik stond weer te genieten. Die typische muziek,... die sfeer. Framerate was wel een domper toen zeg,..... maar toch was het plaatje erg goed. Deze game lijkt me groter dan de eerste.quote:
Ik heb een uitgebreide preview in Edge en wat interviews met Peter Molyneux (hij houdt zich deze keer behoorlijk in wat hype betreft) gelezen. Ze gaan net als deel 1 echt voor de sprookjessfeer, in tegenstelling tot de fantasy-setting die de meeste RPG’s hanteren. De spelwereld is ongeveer 12 keer zo groot als Fable 1. Je kunt het spel in ongeveer 15 uur uitspelen als je de main quest volgt. In de spelwereld volg je dan die broodkruimel trail. Er zijn echt genoeg sidequests, en je hond probeert je continu te verleiden om van het reguliere pas af te dwalen en de wereld te verkennen. Tenslotte is het pad wat je volgt (goed/slecht) een stuk subtieler. Kleine beslissingen die je de hele tijd (onbewust) maakt hebben een grotere inpact dan je denkt. Er zijn veel meer nuances aangebracht, zo heb je verschillende gradaties van goed en kwaad.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:28 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb de originele Xbox versie nog. Daan wilde die een keertje proberen, maar moest hem in het begin uiteraard helpen. Hij vond het geweldig toen,... en ook ik stond weer te genieten. Die typische muziek,... die sfeer. Framerate was wel een domper toen zeg,..... maar toch was het plaatje erg goed. Deze game lijkt me groter dan de eerste.
Gelukkig las ik in de IGN preview dat het spel zeer zeker ongeveer 25 uur gaat duren, en dat die 12 uur quest gameplay theoretisch wel zou kunnen, maar niet realistisch is. Hier en daar een subquest,... trouwen,.. baby maken
Heb er erg veel zin in. Quinny vond de screenshots heerlijk
Gijsssssssssss,... je tekst hypt me echt VRESELIJKquote:Op donderdag 18 september 2008 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb een uitgebreide preview in Edge en wat interviews met Peter Molyneux (hij houdt zich deze keer behoorlijk in wat hype betreft) gelezen. Ze gaan net als deel 1 echt voor de sprookjessfeer, in tegenstelling tot de fantasy-setting die de meeste RPG’s hanteren. De spelwereld is ongeveer 12 keer zo groot als Fable 1. Je kunt het spel in ongeveer 15 uur uitspelen als je de main quest volgt. In de spelwereld volg je dan die broodkruimel trail. Er zijn echt genoeg sidequests, en je hond probeert je continu te verleiden om van het reguliere pas af te dwalen en de wereld te verkennen. Tenslotte is het pad wat je volgt (goed/slecht) een stuk subtieler. Kleine beslissingen die je de hele tijd (onbewust) maakt hebben een grotere inpact dan je denkt. Er zijn veel meer nuances aangebracht, zo heb je verschillende gradaties van goed en kwaad.
Edge en Molyneux hinten nog naar een andere revolutionaire feature. Schijnt iets te maken te hebben met de impact van je keuzes op de wereld en op je character. Verhaal schijnt trouwens ook echt goed te worden. Ze hebben schrijvers en mensen uit de filmwereld ingehuurd, en voordat ze überhaupt zijn begonnen met programmeren hebben ze het hele script verfijnd door het te laten naspelen door acteurs.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:37 schreef Chocobo het volgende:
Gijsssssssssss,... je tekst hypt me echt VRESELIJK![]()
Hou op!!
Eigenlijk is het heel simpel. Sfeer uit oeroude sprookjes die op hun beurt weer zijn gebaseerd op oude verhalen, bijgeloof en mystiek tegenover die standaard Lord of the Rings/Dungeon & Dragon setting die 60 jaar geleden is bedacht en intussen flink uitgemolken is. Als je in Oblivion een Dungeon ingaat zie je monsters. Hoe die daar komen of wat er aan de hand is? Geen idee. Als je in Fable in een grot gaat en je komt monsters tegen zijn het bijvoorbeeld kinderen die een vloek van een heks hebben gekregen. Er zit overal een verhaal achter.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:04 schreef Bastard het volgende:
Gebroerders grimm-achtig.. misschien moeten we deze overigs zeer treffende betiteling uitleggen aan de jeugdige lezers hier.
Planquote:
Lekker! Maar dan moeten we ons eigen houten pul meenemen ben ik bang!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
PlanIn een houten pul graag!
Bij Annie's?
Zeg maar bijna middag.. net tussen de zure lappen vandaan gekomen?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mogguh
Ja, ben vrij vandaag (enkel wat thuiswerk voor school) en heb tot half 3 een vriendin geholpen met dr afstuderen.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeg maar bijna middag.. net tussen de zure lappen vandaan gekomen?
Ik heb hem gezien.. hoewel ik het populistische gelul van hem wel kan waarderen, zie ik hem meer als een nar dan daadwerkelijk iemand die een land zou kunnen besturen.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:24 schreef Strolie75 het volgende:
Het is zeker een populist. Iemand die nogal vol van zichzelf is en bepaalde zaken onder de aandacht wilt brengen. De manier waarop hij het doet is nogal ongenuanceerd en schreeuwerig. Maar ik denk dat hij wel moet om al die ingewikkelde wollige praat (veel praten, weinig zeggen) van JP en consorten te doorbreken.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien.. hoewel ik het populistische gelul van hem wel kan waarderen, zie ik hem meer als een nar dan daadwerkelijk iemand die een land zou kunnen besturen.
Hij is vermaak tussen al die saaie ja knikkers, maar zegt ook echt dingen voor een complete bevolkingsgroep die niet kunnen. (kolloniseren van Nederland bv)
Die Rutte heeft nu ook makkelijk lullen vergeet dat niet.. wie klopte het geld 4 jaar geleden uit je broekzak? Juist de VVD. Die kunnen ook heel erg goed geld over de balk smijten aan nutteloze doelen.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk toch dat de VVD daar dan beter in is, of desnoods Verdonk. Maar Wilders, nee.
Sinds iemand tegen me heeft gezegd om eens op te letten hoe vaak Rutte de term “hardwerkende Nederlander” in een betoog gebruik kan ik niet meer normaal naar die man luisteren.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:47 schreef Bastard het volgende:
Die Rutte heeft nu ook makkelijk lullen vergeet dat niet.. wie klopte het geld 4 jaar geleden uit je broekzak? Juist de VVD. Die kunnen ook heel erg goed geld over de balk smijten aan nutteloze doelen.
Ik snap dit kabinet niet. Ze laten zich echt gijzelen door een kleine minderheid. Ze hoeven niet eens nieuw beleid te bedenken, ze moeten gewoon eens wat daadkrachtiger optreden. Mogelijkheden zat! Maar ze zijn zoooooooooooooo bang om als racist te worden weggezet. Gewoon een beetje krachtig optreden en ze zouden zo krediet opbouwen.quote:Rita zie ik het niet kunnen doen... het is geen .. hoe dat mens uit Duitsland.. Merkel.. Ze zou wel willen maar ze is het niet.
En Wilders heeft gewoon een goed punt, weet de dingen onverbloemd te noemen, en zal veel kiezers op de hand weten te krijgen.
Maar wacht maar straks met de verkiezingen..
Uiteindelijk word het gewoon weer een fleurig kabinet die je de broek op de enkels trekt en je voorover buigt.
Hij heeft mijn stem!quote:
Ik begrijp je volkomen,... het geeft me zelf ook een trots gevoel. Fable komt inderdaad Europees over,... de oorsprong van alle sprookjes ter wereld. Europaquote:Op donderdag 18 september 2008 11:15 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien overdrijf ik wat, maar ik ben gewoon erg gevoelig voor sfeer in games en films. Ik ga er dan onbewust toch zelf van alles bij bedenken.
Must Have.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:16 schreef Chocobo het volgende:
Verooooommmeee wat een sessies. DIT is wat ik zoek in een FPS
http://www.gametrailers.com/player/40100.html
http://www.gametrailers.com/player/40102.html
http://www.gametrailers.com/player/40123.html
Jaaaa Gijs. Die filmpjes hadden zo'n heerlijke sfeer. Het zelf verkennen van de jungle's en open vlaktesquote:
Gijs,... heb het even rustig de tijd gegeven, en inderdaad. Veel verbeteringen. Maar aan de andere kant,... met een 3.5 rating op IGN en diverse andere sites hebben ze natuurlijk geen keuze. Ze moeten wel om ergens nog winst te halen. Ik zie dit spel ondanks verbeteringen niet naar een rating gaan on par met andere games die uit gaan komen dit kwartaal.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:49 schreef Strolie75 het volgende:
Godver, dat ziet er nog tof uit! Interview en gameplatbeelden van de PS3-versie van Alone in the Dark, met bijzonder veel aandacht voor de verbeteringen die zijn aangebracht.
PS3 versie Alone in the Dark deel 1
PS3 versie Alone in the Dark deel 2
PS3 versie Alone in the Dark deel 3
360 versie krijgt een pach.
Tomb Raider?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik laat Alone in the Dark heerlijk rustig voorbij varen. Het is echt alleen maar Far Cry 2, Fable II, Gears of War en Fallout 3 voor me dit jaar.
Ik heb de Lost Chapters nu hier liggen, voor de week na mn afstuderenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:55 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kan me Fable 1 nog herinneren. Vooral Kepler was toen enorm aan het hypen. Ik had toen meer zoiets vanTot de dag van release. Cho haalde me over om hem te halen. Kuiken was dat weekend ziek. Ik start hem op. Die intro, die muziek. Magisch
Toen in een weekend uitgespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |