quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:19 schreef Chocobo het volgende:
Serieus Gijsjes,... stap in de hypetrein!! Stap in dan,... pak die pik!!![]()
http://prepareforthefuture.com/
Whoehahahahahaha,.. die luisterende volle zaalquote:
Ohhh ja Gijs. Ik ook,... de previews liegen er ook niet om. Lees veel Fable 2 en Fallout 3 previews en echt elke site is enthousiast!quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb zin in een goede game! Nog een maand tot Fable 2 verschijnt.
Die twee staan ook bovenaan mijn lijst.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:36 schreef Chocobo het volgende:
Ohhh ja Gijs. Ik ook,... de previews liegen er ook niet om. Lees veel Fable 2 en Fallout 3 previews en echt elke site is enthousiast!
http://www.lionhead.com/?newsid=42
Ik ook netquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
Net de launch trailer van Brothers in Arms bekeken. Op de Xbox een van mijn favorieten reeks. Nu had ik zoiets van
Magischquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:38 schreef Chocobo het volgende:
Fable 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aanleiding? Of gewoon prettig gestoordquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:43 schreef Bastard het volgende:
Net met mn gillende dochter door het dorp gelopen
Geen land mee te bezeilen, helemaal buiten zinnen
"NEEEEEEEEEEEEE![]()
"
Aanleiding, ze is 2 en half en zal het wel even vertellen wat er moet gebeuren.. papa zegt nee en dan gaan we meteen krijssenquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Aanleiding? Of gewoon prettig gestoord
Als het goed is krijg je vandaag Condemned, kan je daar mee uitleven.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb zin in een goede game! Nog een maand tot Fable 2 verschijnt.
Lijkt me meer een spel dat je in het donker moet spelen. Of niet?quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Als het goed is krijg je vandaag Condemned, kan je daar mee uitleven.
Donker en surround ja.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lijkt me meer een spel dat je in het donker moet spelen. Of niet?
ruilen... Daan geeft vanmiddag een verjaardagsfeestje en 4 gierende, krijzende, stoeiende kleutertjes erbijquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aanleiding, ze is 2 en half en zal het wel even vertellen wat er moet gebeuren.. papa zegt nee en dan gaan we meteen krijssen
Word een leuke dag
Joh, zet ze gewoon achter Cho's zijn consoles...met een plakkerig stuk taart.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:39 schreef Quinny het volgende:
ruilen... Daan geeft vanmiddag een verjaardagsfeestje en 4 gierende, krijzende, stoeiende kleutertjes erbij
Cho die wilde ze al zijn auto laten wassenquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Joh, zet ze gewoon achter Cho's zijn consoles...met een plakkerig stuk taart.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
Cho die wilde ze al zijn auto laten wassen
quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:51 schreef Quinny het volgende:
pols "check"
huis heel "check"
alle dieren van de kinderboerderij nog heel "check"
papa nog heel "check"
Daan's kamer nog heel "ch.... omg neeeeee"
gehoorapparaat aanschaffen "check
"quote:
Hou je telefoon maar in de aanslag.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
"
Cho die sloeg voor de gein met een papieren bordje op een jongetje zijn hoofd. Zegt dat jongetje iets later tegen een ander jongetje... Die gozer sloeg met een bordje op mijn hoofd, hihihihihi
voortaan ieder jaar 2 keerquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:50 schreef Chocobo het volgende:
,........................ OH,... MY,... GOD,.................................. dit nooit meer,................................![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:33 schreef Bastard het volgende:
Heb mn miljoen credits in Forza 2
108 uur gereden, bijna 16000 kilometer
Serieus Gijs,..... ik heb daar echt respect voor. Ik zou nooit zoveel uur in een racegame kunnen pompen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:33 schreef Bastard het volgende:
Heb mn miljoen credits in Forza 2
108 uur gereden, bijna 16000 kilometer
quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:41 schreef Quinny het volgende:
Ik heb trouwens serieus heel veel respect voor de juffrouw, wat een geduld en overmacht moet je hebben om dat werk te kunnen doen.
quote:Op zondag 21 september 2008 11:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Pffft, heb er nu zelf 2, en m`n zusje heeft er 3. Begin al te zweten als die langskomt. Die drukte van 5 kids ........... plus de chaos in je huis als de rook optrekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |