quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:22 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik zoek de moeder van Chris met wie ik een paar keer op de zwarte cross heb gesproken, het enige wat ik van je weet is dat je er met je vader en je zoontje Chris was en dat je uit Doetinchem komt.Je had een bruine hoed op en hebt diverse tatoeages. We hebben elkaar gesproken bij de levende kanonskogel en de zweefmolen, daar bood ik nog aan om met je zoontje in de zweefmolen te gaan. Graag kom ik nog een keer in contact met jou. Martijn uit Deventer
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:22 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik zoek de moeder van Chris met wie ik een paar keer op de zwarte cross heb gesproken, het enige wat ik van je weet is dat je er met je vader en je zoontje Chris was en dat je uit Doetinchem komt.Je had een bruine hoed op en hebt diverse tatoeages. We hebben elkaar gesproken bij de levende kanonskogel en de zweefmolen, daar bood ik nog aan om met je zoontje in de zweefmolen te gaan. Graag kom ik nog een keer in contact met jou. Martijn uit Deventer
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik weet dat je als mod na een slotje kunt doorposten B.
Maar wij niet.
quote:Subject Freeman. Status: Hired. Awaiting assignment
Als je geen 2.11 hoog was had ik je op je bek geslagenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:46 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Wathet is toch een baggertopic!
Ow.. laat dat banverzoek dan ook maar zittenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je geen 2.11 hoog was had ik je op je bek geslagen
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ow.. laat dat banverzoek dan ook maar zitten
Maar aan de andere kant,... je hebt nog wel puistjesquote:
Ow, dat is wel mooi als die tweede van mij stuk zou gaan. Hebben ze nu al stillere modellen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:56 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,... die 360 gaat zoooo verkopen dit seizoen![]()
Echt geen geld meer.
http://www.xbox.com/nl-nl/community/news/geldterug.htm
Dus eigenlijk een verkapte prijsverlaging.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:56 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,... die 360 gaat zoooo verkopen dit seizoen![]()
Echt geen geld meer.
http://www.xbox.com/nl-nl/community/news/geldterug.htm
Begin de charme van die stofzuiger wel te waarderen,... ook al moet mijn volume omhoogquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow, dat is wel mooi als die tweede van mij stuk zou gaan. Hebben ze nu al stillere modellen?
Serieus,... 150 euro voor zo'n console,..... is echt niet duur. Een nepconsole kost bijvoorbeeld al 249 euroquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus eigenlijk een verkapte prijsverlaging.
Maar valt ook minder snelquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant,... je hebt nog wel puistjes
en 2.11 valt harder!
Tis ook niet duur, maar hij is nu pas op de juiste prijs voor die achterlijke hardware!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,... 150 euro voor zo'n console,..... is echt niet duur. Een nepconsole kost bijvoorbeeld al 249 euro
Zie ze zitten, de kwallenquote:
Was me het windje wel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:22 schreef Chocobo het volgende:
Ohhhh,... check deze foto's,... zooo indrukwekkend!
http://www.leenks.com/link124646.html
Had je niet ff kunnen vertellen van die fallout 3 movies op marketplace?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:11 schreef Chocobo het volgende:
Zoooooo extreem cool
http://www.insidegamer.nl/xbox360/gearsofwar2/videos/8529
Had ik je gisteren nog verteld aan de telefoon.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Had je niet ff kunnen vertellen van die fallout 3 movies op marketplace?![]()
![]()
Dat wapens samen stellen ook!!.. die spijkerschieter met die stoomfluit![]()
Ja vandaar dat ik ging kijken, maar die zijn echt cool Gijsquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:22 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Had ik je gisteren nog verteld aan de telefoon.
Leek me eerst een leuke game.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ik ging kijken, maar die zijn echt cool Gijs
Mad max achtige dingen!
WTF Gijs? Ik weet van niks? Kan me zo'n custom wapen filmpje niet herinnerenquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Had je niet ff kunnen vertellen van die fallout 3 movies op marketplace?![]()
![]()
Dat wapens samen stellen ook!!.. die spijkerschieter met die stoomfluit![]()
Ik heb hem wel gezien. Elke keer als je zo'n railroadspike afschiet hoor je ook een fluit. Droog.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:45 schreef Chocobo het volgende:
WTF Gijs? Ik weet van niks? Kan me zo'n custom wapen filmpje niet herinnerenStraks meteen even kijken!! Spijkergun met stoommachine
![]()
quote:Well, you can bring in your money from Fable II Pub Games. You may even have used the well-known cheat to earn your dough. Just be warned. Molyneux has said that the cheat was no accident and that those who used it to earn their money will be in for a surprise.
Tja,.... de een verliest een trapper en de ander betaald 700 euro aan een grote beurt. Wat heb je lieverquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:56 schreef kepler het volgende:
zo gaat hard met de topics hier
En ik maar werken aan mn afstudeerverslag, terwijl mn fiets van ellende uit elkaar valt. Gisteren verloor ik een trapper en vandaag was mn band lek, kon ik een uur naar huis lopen
Ik heb inderdaad liever een grote beurtquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja,.... de een verliest een trapper en de ander betaald 700 euro aan een grote beurt. Wat heb je liever
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:02 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad liever een grote beurt
Dat hoofd in die schap geschoten ookquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gezien. Elke keer als je zo'n railroadspike afschiet hoor je ook een fluit. Droog.
Dan moet je helaas in jou geval je portomonnee open trekkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:02 schreef kepler het volgende:
[..]
vrouwen betalen mij gewoon, hoe denk je dat ik mn wereldreis kan betalenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan moet je helaas in jou geval je portomonnee open trekken
Geweldig open eerlijk interview!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:58 schreef Strolie75 het volgende:
Cho/Kep:
Interview met Peter Molyneux over Fable 2
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:11 schreef kepler het volgende:
[..]
vrouwen betalen mij gewoon, hoe denk je dat ik mn wereldreis kan betalen
Ik ben hem aan het kijken. Toffe gast is de Molyneuxquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:58 schreef Strolie75 het volgende:
Cho/Kep:
Interview met Peter Molyneux over Fable 2
quote:Op woensdag 17 september 2008 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gefeliciteerd Daan!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:02 schreef kepler het volgende:
[..]
Heb je nu pikstraf?quote:Op woensdag 17 september 2008 07:40 schreef Bastard het volgende:
Ik was gewoon 2 dagen geleden mn 5 jarige huwelijksdag vergeten
quote:Op woensdag 17 september 2008 07:40 schreef Bastard het volgende:
Ik was gewoon 2 dagen geleden mn 5 jarige huwelijksdag vergeten
Tis dat je moeder gisteren belde om te feliciterenquote:Op woensdag 17 september 2008 07:56 schreef gijsje79 het volgende:
Gefeliciteerd Daan.
Fijne dag gewenst.
[..]Alsnog gefeliciteerd.
quote:
Dat cowboy spel toch? Die demo was wel geinigquote:Op woensdag 17 september 2008 08:30 schreef gijsje79 het volgende:
Net Call of Juarez besteld bij play.com voor nog geen 14,-
Jep en een grote hd.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:31 schreef Bastard het volgende:
Hij is dus zwart en heeft een HDMI kabel
Ja waarschijnlijk ligt hij vandaag in de bus.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:34 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jep en een grote hd.
Ja dat spelletje leek me altijd wel leuk, nu voor een leuke prijs.
Vanavond zeker beginnen met HL2?
Kut man.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:49 schreef gijsje79 het volgende:
Vrijdag lekker vrij.
Weekend kuiken werken, vervelend.
Ik moest naar Leeuwaarden voor een overleg. 3,5 uur heen, 2 uur daar en 2,5 uur terug.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:56 schreef Magneet het volgende:
pff lekker zo'n dag. 6 uur vanmorgen weg 19.00h thuis
das 9 uur bij elkaar, ik 13quote:Op woensdag 17 september 2008 20:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moest naar Leeuwaarden voor een overleg. 3,5 uur heen, 2 uur daar en 2,5 uur terug.
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moest naar Leeuwaarden voor een overleg. 3,5 uur heen, 2 uur daar en 2,5 uur terug.
Ik weet het Gijs...al diverse keren voorgesteld...maar ze willen er niet aan.quote:
Zo 1 hebben we ook, met een beamer op een laptop... dat is echt heerlijk overleg zo!quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 06:54 schreef Bastard het volgende:
Welkom Gijs (nieuwe kitten in huis)
Ben je wel gay?quote:Op donderdag 18 september 2008 07:07 schreef onderjas het volgende:
Tegen niemand zeggen he! Maar ik heet eigenlijk stiekem helemaal geen Gijs, en toch heb ik hier gepost![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja klopt, ff een klein uurtje gespeeld nu..quote:Op donderdag 18 september 2008 07:59 schreef gijsje79 het volgende:
Al begonnen met HL2 zag ik B.
Komt uit Apollo Justice (DS spel).quote:
Hoe vindt je de sfeer tot nu toe?quote:Op donderdag 18 september 2008 08:03 schreef Bastard het volgende:
Ja klopt, ff een klein uurtje gespeeld nu..
Ziet er allemaal wel leuk en verzorgd uit moet ik zeggen.. ben nog niet zo ver hoor, ergens in een kanaal na een treinspoor.
Vreeeemde spellen speel jijquote:Op donderdag 18 september 2008 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt uit Apollo Justice (DS spel).
Moest gister heel hard proesten om dit stukje. Kreeg vreemde blikken in de 1e klas van de trein.
[ afbeelding ]
Wat me opalt is dat je niks verteld word. of weinig.. je leert het verhaal gaandeweg kennen. Je stapt letterlijk in een vijandige wereld ,geen idee waar je heen moet.quote:Op donderdag 18 september 2008 08:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe vindt je de sfeer tot nu toe?
PICK UP THAT THRASH!
Zie sig.quote:
Ah zal es ff kijken!quote:Op donderdag 18 september 2008 08:31 schreef gijsje79 het volgende:
Een explosie aan Far Cry 2 gameplaymateriaal
Ik gooide dat blikje tegen zijn hoofd aan. Kostte me twee klappen, maar kreeg toen ineens een achievementquote:Op donderdag 18 september 2008 08:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat me opalt is dat je niks verteld word. of weinig.. je leert het verhaal gaandeweg kennen. Je stapt letterlijk in een vijandige wereld ,geen idee waar je heen moet.
Kheb die trash ook niet opgeraapt.. dus ik moest gaan rennen ,... snel door een deur.. buiten gekomen,, omdraaien... pfew hij loopt weer terug
Soort Assassin's Creed effect dus. Ben ik ook wel bang voor.quote:Op donderdag 18 september 2008 08:56 schreef Bastard het volgende:
Als je nou 4 dorpen bij nacht hebt aangevallen heb je het wel gezien, dan nog 3 dorpen bij dag.. je went erg snel aan gfx.
Ohhhh ja,... geweldig! Heb er ook vreselijk veel zin in. Nog maar een dikke maandquote:Op donderdag 18 september 2008 10:00 schreef Strolie75 het volgende:
Maar ik ga sowieso eerst voor Fable 2. Hoe meer ik lees over dit spel, hoe meer zin ik erin krijg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohhhh ja,... geweldig! Heb er ook vreselijk veel zin in. Nog maar een dikke maand
Ik heb de originele Xbox versie nog. Daan wilde die een keertje proberen, maar moest hem in het begin uiteraard helpen. Hij vond het geweldig toen,... en ook ik stond weer te genieten. Die typische muziek,... die sfeer. Framerate was wel een domper toen zeg,..... maar toch was het plaatje erg goed. Deze game lijkt me groter dan de eerste.quote:
Ik heb een uitgebreide preview in Edge en wat interviews met Peter Molyneux (hij houdt zich deze keer behoorlijk in wat hype betreft) gelezen. Ze gaan net als deel 1 echt voor de sprookjessfeer, in tegenstelling tot de fantasy-setting die de meeste RPG’s hanteren. De spelwereld is ongeveer 12 keer zo groot als Fable 1. Je kunt het spel in ongeveer 15 uur uitspelen als je de main quest volgt. In de spelwereld volg je dan die broodkruimel trail. Er zijn echt genoeg sidequests, en je hond probeert je continu te verleiden om van het reguliere pas af te dwalen en de wereld te verkennen. Tenslotte is het pad wat je volgt (goed/slecht) een stuk subtieler. Kleine beslissingen die je de hele tijd (onbewust) maakt hebben een grotere inpact dan je denkt. Er zijn veel meer nuances aangebracht, zo heb je verschillende gradaties van goed en kwaad.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:28 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb de originele Xbox versie nog. Daan wilde die een keertje proberen, maar moest hem in het begin uiteraard helpen. Hij vond het geweldig toen,... en ook ik stond weer te genieten. Die typische muziek,... die sfeer. Framerate was wel een domper toen zeg,..... maar toch was het plaatje erg goed. Deze game lijkt me groter dan de eerste.
Gelukkig las ik in de IGN preview dat het spel zeer zeker ongeveer 25 uur gaat duren, en dat die 12 uur quest gameplay theoretisch wel zou kunnen, maar niet realistisch is. Hier en daar een subquest,... trouwen,.. baby maken
Heb er erg veel zin in. Quinny vond de screenshots heerlijk
Gijsssssssssss,... je tekst hypt me echt VRESELIJKquote:Op donderdag 18 september 2008 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb een uitgebreide preview in Edge en wat interviews met Peter Molyneux (hij houdt zich deze keer behoorlijk in wat hype betreft) gelezen. Ze gaan net als deel 1 echt voor de sprookjessfeer, in tegenstelling tot de fantasy-setting die de meeste RPG’s hanteren. De spelwereld is ongeveer 12 keer zo groot als Fable 1. Je kunt het spel in ongeveer 15 uur uitspelen als je de main quest volgt. In de spelwereld volg je dan die broodkruimel trail. Er zijn echt genoeg sidequests, en je hond probeert je continu te verleiden om van het reguliere pas af te dwalen en de wereld te verkennen. Tenslotte is het pad wat je volgt (goed/slecht) een stuk subtieler. Kleine beslissingen die je de hele tijd (onbewust) maakt hebben een grotere inpact dan je denkt. Er zijn veel meer nuances aangebracht, zo heb je verschillende gradaties van goed en kwaad.
Edge en Molyneux hinten nog naar een andere revolutionaire feature. Schijnt iets te maken te hebben met de impact van je keuzes op de wereld en op je character. Verhaal schijnt trouwens ook echt goed te worden. Ze hebben schrijvers en mensen uit de filmwereld ingehuurd, en voordat ze überhaupt zijn begonnen met programmeren hebben ze het hele script verfijnd door het te laten naspelen door acteurs.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:37 schreef Chocobo het volgende:
Gijsssssssssss,... je tekst hypt me echt VRESELIJK![]()
Hou op!!
Eigenlijk is het heel simpel. Sfeer uit oeroude sprookjes die op hun beurt weer zijn gebaseerd op oude verhalen, bijgeloof en mystiek tegenover die standaard Lord of the Rings/Dungeon & Dragon setting die 60 jaar geleden is bedacht en intussen flink uitgemolken is. Als je in Oblivion een Dungeon ingaat zie je monsters. Hoe die daar komen of wat er aan de hand is? Geen idee. Als je in Fable in een grot gaat en je komt monsters tegen zijn het bijvoorbeeld kinderen die een vloek van een heks hebben gekregen. Er zit overal een verhaal achter.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:04 schreef Bastard het volgende:
Gebroerders grimm-achtig.. misschien moeten we deze overigs zeer treffende betiteling uitleggen aan de jeugdige lezers hier.
Planquote:
Lekker! Maar dan moeten we ons eigen houten pul meenemen ben ik bang!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
PlanIn een houten pul graag!
Bij Annie's?
Zeg maar bijna middag.. net tussen de zure lappen vandaan gekomen?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mogguh
Ja, ben vrij vandaag (enkel wat thuiswerk voor school) en heb tot half 3 een vriendin geholpen met dr afstuderen.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeg maar bijna middag.. net tussen de zure lappen vandaan gekomen?
Ik heb hem gezien.. hoewel ik het populistische gelul van hem wel kan waarderen, zie ik hem meer als een nar dan daadwerkelijk iemand die een land zou kunnen besturen.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:24 schreef Strolie75 het volgende:
Het is zeker een populist. Iemand die nogal vol van zichzelf is en bepaalde zaken onder de aandacht wilt brengen. De manier waarop hij het doet is nogal ongenuanceerd en schreeuwerig. Maar ik denk dat hij wel moet om al die ingewikkelde wollige praat (veel praten, weinig zeggen) van JP en consorten te doorbreken.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien.. hoewel ik het populistische gelul van hem wel kan waarderen, zie ik hem meer als een nar dan daadwerkelijk iemand die een land zou kunnen besturen.
Hij is vermaak tussen al die saaie ja knikkers, maar zegt ook echt dingen voor een complete bevolkingsgroep die niet kunnen. (kolloniseren van Nederland bv)
Die Rutte heeft nu ook makkelijk lullen vergeet dat niet.. wie klopte het geld 4 jaar geleden uit je broekzak? Juist de VVD. Die kunnen ook heel erg goed geld over de balk smijten aan nutteloze doelen.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk toch dat de VVD daar dan beter in is, of desnoods Verdonk. Maar Wilders, nee.
Sinds iemand tegen me heeft gezegd om eens op te letten hoe vaak Rutte de term “hardwerkende Nederlander” in een betoog gebruik kan ik niet meer normaal naar die man luisteren.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:47 schreef Bastard het volgende:
Die Rutte heeft nu ook makkelijk lullen vergeet dat niet.. wie klopte het geld 4 jaar geleden uit je broekzak? Juist de VVD. Die kunnen ook heel erg goed geld over de balk smijten aan nutteloze doelen.
Ik snap dit kabinet niet. Ze laten zich echt gijzelen door een kleine minderheid. Ze hoeven niet eens nieuw beleid te bedenken, ze moeten gewoon eens wat daadkrachtiger optreden. Mogelijkheden zat! Maar ze zijn zoooooooooooooo bang om als racist te worden weggezet. Gewoon een beetje krachtig optreden en ze zouden zo krediet opbouwen.quote:Rita zie ik het niet kunnen doen... het is geen .. hoe dat mens uit Duitsland.. Merkel.. Ze zou wel willen maar ze is het niet.
En Wilders heeft gewoon een goed punt, weet de dingen onverbloemd te noemen, en zal veel kiezers op de hand weten te krijgen.
Maar wacht maar straks met de verkiezingen..
Uiteindelijk word het gewoon weer een fleurig kabinet die je de broek op de enkels trekt en je voorover buigt.
Hij heeft mijn stem!quote:
Ik begrijp je volkomen,... het geeft me zelf ook een trots gevoel. Fable komt inderdaad Europees over,... de oorsprong van alle sprookjes ter wereld. Europaquote:Op donderdag 18 september 2008 11:15 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien overdrijf ik wat, maar ik ben gewoon erg gevoelig voor sfeer in games en films. Ik ga er dan onbewust toch zelf van alles bij bedenken.
Must Have.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:16 schreef Chocobo het volgende:
Verooooommmeee wat een sessies. DIT is wat ik zoek in een FPS
http://www.gametrailers.com/player/40100.html
http://www.gametrailers.com/player/40102.html
http://www.gametrailers.com/player/40123.html
Jaaaa Gijs. Die filmpjes hadden zo'n heerlijke sfeer. Het zelf verkennen van de jungle's en open vlaktesquote:
Gijs,... heb het even rustig de tijd gegeven, en inderdaad. Veel verbeteringen. Maar aan de andere kant,... met een 3.5 rating op IGN en diverse andere sites hebben ze natuurlijk geen keuze. Ze moeten wel om ergens nog winst te halen. Ik zie dit spel ondanks verbeteringen niet naar een rating gaan on par met andere games die uit gaan komen dit kwartaal.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:49 schreef Strolie75 het volgende:
Godver, dat ziet er nog tof uit! Interview en gameplatbeelden van de PS3-versie van Alone in the Dark, met bijzonder veel aandacht voor de verbeteringen die zijn aangebracht.
PS3 versie Alone in the Dark deel 1
PS3 versie Alone in the Dark deel 2
PS3 versie Alone in the Dark deel 3
360 versie krijgt een pach.
Tomb Raider?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik laat Alone in the Dark heerlijk rustig voorbij varen. Het is echt alleen maar Far Cry 2, Fable II, Gears of War en Fallout 3 voor me dit jaar.
Ik heb de Lost Chapters nu hier liggen, voor de week na mn afstuderenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:55 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kan me Fable 1 nog herinneren. Vooral Kepler was toen enorm aan het hypen. Ik had toen meer zoiets vanTot de dag van release. Cho haalde me over om hem te halen. Kuiken was dat weekend ziek. Ik start hem op. Die intro, die muziek. Magisch
Toen in een weekend uitgespeeld.
Lijkt me zo goed, maar ik moet echt keuzes maken. Ik haal deze als er even in Q1 van 09 niks meer te gamen is.quote:
Hier hetzelfde. Wel Chrono Cross nog en misschien nog Left 4 Dead erbij maar dan is het wel een klaar voor 2008.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:21 schreef Chocobo het volgende:
Ik laat Alone in the Dark heerlijk rustig voorbij varen. Het is echt alleen maar Far Cry 2, Fable II, Gears of War en Fallout 3 voor me dit jaar.
Hier kan ik toch weer zo kwaad om worden. Vooral om die Nederlandse politieagenten. Gewoon erbij staan kijken en niks doen.quote:Reljeugd is de baas in Gouda
GOUDA - Marokkaanse relschoppers en hangjongeren kunnen hun terreur in Gouda straffeloos uitoefenen. De politie legt de oproerkraaiers in probleemwijk Oosterwei geen strobreed in de weg en de gemeente adviseert journalisten zelfs de buurt voorlopig maar helemaal te mijden, tenzij ze worden begeleid door een kordon aan agenten.
Die laatste maatregel komt nadat eerder deze week een cameraploeg werd mishandeld. Marokkanen reageerden woedend op de arrestatie van de 19-jarige verdachte. Een fotograaf en verslaggever van deze krant werden bespuwd en ingesloten door een menigte volledig doorgedraaide Noord-Afrikanen nadat een oudere had geroepen: "Hou ze tegen, pak ze..." Pas na enige aarzeling namen twee allochtone agenten de moeite de journalisten te ontzetten en naar hun auto te brengen. Nederlandse politiemensen keken vanaf hun mountainbikes gelaten toe hoe er naar hartenlust werd geduwd en gespuugd. Pas na enkele minuten lukte het om Oosterwei te verlaten, maar niet nadat eerst de auto werd tegengehouden en vernield.
De politie laat in de buurt, die voor zestig procent uit allochtonen bestaat, met zich sollen, zo konden onze journalisten deze week constateren. Tijdens een opstootje aan de Rijkestraat, ontstaan na de arrestatie van de 19-jarige, reed een boze Marokkaan met zijn VW Golf op hoge snelheid de straat in. Toen een agent hem heel even de weg versperde en om opheldering vroeg, bleef hij treiterend met gas- en rempedaal spelen om er vervolgens met piepende banden vandoor te gaan. Aanwezige politiemensen reageerden niet.
Autochtone buurtbewoners noemen de wijk een vrijstaat voor crimineeltjes. "Die boeven luisteren alleen als ze met harde hand worden aangepakt", aldus een 67-jarige gepensioneerde. "Maar daar ontbreekt het hier, en ook in de rest van Nederland, compleet aan. De Marokkaanse ellende breidt zich uit als een olievlek."
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_Gouda__.html?p=5,1
Sh*tquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:15 schreef Strolie75 het volgende:
Hier hetzelfde. Wel Chrono Cross nog en misschien nog Left 4 Dead erbij maar dan is het wel een klaar voor 2008.
Aangezien wij meestal kalm en rustig zijn, lees de juiste waarde en normen hebben, accepteren wij het standje bij een overtreding. De Nederlandse agent is gewoon niet voorbereid op rebellen, lees het tuig van Nederland.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:24 schreef Bastard het volgende:
Tegen nederlanders durven ze wel op te treden.
Ook die komt wel een keer Gijs. Het wordt echt een 360 kwartaal voor me. Ook Little Big Planet laat ik fijn voorbij varen. Duurt allemaal veels te lang,... net als dat Home.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sh*t
Valkyria Chronicles vergeten.
LBP twijfel ik over. Lijkt me op zich wel grappig. Maar ik wil een verhaal, een belevenis. En niet suf leveltjes bouwen. Misschien dat ik hem later haal, als er echt mooie levels zijn gemaakt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:56 schreef Chocobo het volgende:
Ook die komt wel een keer Gijs. Het wordt echt een 360 kwartaal voor me. Ook Little Big Planet laat ik fijn voorbij varen. Duurt allemaal veels te lang,... net als dat Home.
Serieus.. toen ik 11 jaar was (22 jaar geleden dus) werd ik in elkaar geslagen door een stel Marocs.. een jaar later diverse keren bedreigd door een groepje, geterroriseerd terwijl ik mijn krantenwijk liep, vernederd door een groep Marocs.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Aangezien wij meestal kalm en rustig zijn, lees de juiste waarde en normen hebben, accepteren wij het standje bij een overtreding. De Nederlandse agent is gewoon niet voorbereid op rebellen, lees het tuig van Nederland.
Wilders heeft gelijk. Kan de politie het niet? Nou dan sturen we het leger toch,... hier KLAPPEN mag je krijgen. En nu je bek houden voor de rest van je wallah leven.
Serieus Gijs...ik vind het echt oprecht kut dat je dat mee hebt moeten maken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:04 schreef Bastard het volgende:
Serieus.. toen ik 11 jaar was (22 jaar geleden dus) werd ik in elkaar geslagen door een stel Marocs.. een jaar later diverse keren bedreigd door een groepje, geterroriseerd terwijl ik mijn krantenwijk liep, vernederd door een groep Marocs.
Toen ik wat ouder werd heb ik een keer iemand het Zhuis ingeslagen omdat hij bijna een peuk in mn oog drukte, ik ben daarna bedreigd met een mes, met een pistool, ik heb klappen gehad van een voor hun bevriende uitsmijter (die overigs ook een paar rake klappen terug kreeg).
Wat ik wil zeggen, dit terrorisme, want dat is het in de maatschappij is mij al zo lang bekend.. er word alleen he-le-maal niks aan gedaan. Het zal dan ook al-tijd blijven bestaan.
Ik ga me er niet eens meer druk om maken.. het hoort er kennelijk gewoon bij.
De juiste stem kan wat veranderen. Maar als verandering echt nabij is wordt die waarschijnlijk toch afgeschotenquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen, dit terrorisme, want dat is het in de maatschappij is mij al zo lang bekend.. er word alleen he-le-maal niks aan gedaan. Het zal dan ook al-tijd blijven bestaan.
Ik ga me er niet eens meer druk om maken.. het hoort er kennelijk gewoon bij.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:11 schreef Chocobo het volgende:
De juiste stem kan wat veranderen. Maar als verandering echt nabij is wordt die waarschijnlijk toch afgeschoten
Koeltoer?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:06 schreef Bastard het volgende:
Sterker nog.. die rellende Marocs horen bij onze cultuur! Net als molens, klompen en tulpen.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus Gijs...ik vind het echt oprecht kut dat je dat mee hebt moeten maken.
Maar...
Ik zie nu de hele tijd de Wigger B. photoshop voor me.
Nu kan ik niet ophouden met proesten.
Ik stem op Alphenquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja toch
Laten we nog een hangplek voor ze creeren
Jaaaaa...en dan een grote muur eromheen bouwen.quote:
Proestquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jaaaaa...en dan een grote muur eromheen bouwen.
HL2,...quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:24 schreef Bastard het volgende:
Ben in Half Life 2 vlgs mji nu uit de riolering..
Leuke kleine puzzeltjes, zoals die wip waar je de stenen op moet leggen om naar de overkant te kunnen springen.. of moet duiken om een drijvend plateau te maken.
Liep alleen 'vast' op dat stukje buiten waar je ineens weer te maken krijgt met die crabben en zombies.
Echt zo erg .. krijg gewoon kippenvel op mn armen van die beesten die tegen me aan springen.
Maar goed. ging mol daar, vanavond weer eens proberen.
Blij dat je geniet! Ik heb een maat van mij gister ook zover gekregen dat hij de Orange Box gaat halen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:24 schreef Bastard het volgende:
Ben in Half Life 2 vlgs mji nu uit de riolering..
Leuke kleine puzzeltjes, zoals die wip waar je de stenen op moet leggen om naar de overkant te kunnen springen.. of moet duiken om een drijvend plateau te maken.
Liep alleen 'vast' op dat stukje buiten waar je ineens weer te maken krijgt met die crabben en zombies.
Echt zo erg .. krijg gewoon kippenvel op mn armen van die beesten die tegen me aan springen.
Maar goed. ging mol daar, vanavond weer eens proberen.
Mooi gemaakt Gijs! Althans ik neem aan dat die pagina van jou is?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:31 schreef Chocobo het volgende:
Voor de Gijsjes met kinderen,... of gewoon voor jezelf. Oeroude luistersprookjes![]()
http://sprookjes.bonardt.nl/
Ben een beetje in tweestrijd door deze kop.. aan de ene kant is het goed om te laten zien dat Wilders niet uit zn nek lult, aan de andere kant is het opjagen als wild vee van die groepering ook niet goed.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
Wel leuk hoe de Telegraaf het brengt. Let vooral op dat kleine bericht rechts over JP.
http://www.geenstijl.nl/archives/images/goudaaaa.html
Gek is dat,... hier niet, maar op een andere pc weer wel ja. Geen idee hoe ik dat moet gaan oplossen nogquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh die banner van google staat wel in de weg
IE 7 hier op vista..quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gek is dat,... hier niet, maar op een andere pc weer wel ja. Geen idee hoe ik dat moet gaan oplossen nog
Ver van mijn bed show,.... het boeit me niet meer. B. heeft gelijk. Dit zal altijd zo blijven. Kutkop van Balkenende,..... met zijn over een kam scheren opmerking mag niet. Iedereen denkt het,... niemand durft het te zeggen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
Wel leuk hoe de Telegraaf het brengt. Let vooral op dat kleine bericht rechts over JP.
http://www.geenstijl.nl/archives/images/goudaaaa.html
Ze zeggen het zelfs zelf,.... aanpakken die hap. Respect voor de durf van de oudere verstandige Marokkanen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:52 schreef Bastard het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2008/09/rutger_met_de_bus_door_gouda.html
Dit is wel een aardig filmpje van de andere kant
Ik durf te beweren dat het daar in sommige wijken nog wel wat erger is hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:56 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,... dit zou je in Amerika moeten proberen
Je kunt er ook 'Color Gys' in zienquote:
Ja!! Hahhaha!!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt er ook 'Color Gys' in zien
Is prima Gijs.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:36 schreef gijsje79 het volgende:
@Strol
Wat heb je voor Condemned over?
10,- incl is ie voor jou.
haha die zou je ooit nog van mij kopenquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is prima Gijs.
Stuur me maar een PM met je rekeningnummer.
Geweldig stuk tekst Gijs,.... dat is een veelbelovende titel. Wanneer komt die uitquote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:19 schreef Chocobo het volgende:
Serieus Gijsjes,... stap in de hypetrein!! Stap in dan,... pak die pik!!![]()
http://prepareforthefuture.com/
Whoehahahahahaha,.. die luisterende volle zaalquote:
Ohhh ja Gijs. Ik ook,... de previews liegen er ook niet om. Lees veel Fable 2 en Fallout 3 previews en echt elke site is enthousiast!quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb zin in een goede game! Nog een maand tot Fable 2 verschijnt.
Die twee staan ook bovenaan mijn lijst.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:36 schreef Chocobo het volgende:
Ohhh ja Gijs. Ik ook,... de previews liegen er ook niet om. Lees veel Fable 2 en Fallout 3 previews en echt elke site is enthousiast!
http://www.lionhead.com/?newsid=42
Ik ook netquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
Net de launch trailer van Brothers in Arms bekeken. Op de Xbox een van mijn favorieten reeks. Nu had ik zoiets van
Magischquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:38 schreef Chocobo het volgende:
Fable 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aanleiding? Of gewoon prettig gestoordquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:43 schreef Bastard het volgende:
Net met mn gillende dochter door het dorp gelopen
Geen land mee te bezeilen, helemaal buiten zinnen
"NEEEEEEEEEEEEE![]()
"
Aanleiding, ze is 2 en half en zal het wel even vertellen wat er moet gebeuren.. papa zegt nee en dan gaan we meteen krijssenquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Aanleiding? Of gewoon prettig gestoord
Als het goed is krijg je vandaag Condemned, kan je daar mee uitleven.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb zin in een goede game! Nog een maand tot Fable 2 verschijnt.
Lijkt me meer een spel dat je in het donker moet spelen. Of niet?quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Als het goed is krijg je vandaag Condemned, kan je daar mee uitleven.
Donker en surround ja.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lijkt me meer een spel dat je in het donker moet spelen. Of niet?
ruilen... Daan geeft vanmiddag een verjaardagsfeestje en 4 gierende, krijzende, stoeiende kleutertjes erbijquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aanleiding, ze is 2 en half en zal het wel even vertellen wat er moet gebeuren.. papa zegt nee en dan gaan we meteen krijssen
Word een leuke dag
Joh, zet ze gewoon achter Cho's zijn consoles...met een plakkerig stuk taart.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:39 schreef Quinny het volgende:
ruilen... Daan geeft vanmiddag een verjaardagsfeestje en 4 gierende, krijzende, stoeiende kleutertjes erbij
Cho die wilde ze al zijn auto laten wassenquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Joh, zet ze gewoon achter Cho's zijn consoles...met een plakkerig stuk taart.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
Cho die wilde ze al zijn auto laten wassen
quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:51 schreef Quinny het volgende:
pols "check"
huis heel "check"
alle dieren van de kinderboerderij nog heel "check"
papa nog heel "check"
Daan's kamer nog heel "ch.... omg neeeeee"
gehoorapparaat aanschaffen "check
"quote:
Hou je telefoon maar in de aanslag.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
"
Cho die sloeg voor de gein met een papieren bordje op een jongetje zijn hoofd. Zegt dat jongetje iets later tegen een ander jongetje... Die gozer sloeg met een bordje op mijn hoofd, hihihihihi
voortaan ieder jaar 2 keerquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:50 schreef Chocobo het volgende:
,........................ OH,... MY,... GOD,.................................. dit nooit meer,................................![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:33 schreef Bastard het volgende:
Heb mn miljoen credits in Forza 2
108 uur gereden, bijna 16000 kilometer
Serieus Gijs,..... ik heb daar echt respect voor. Ik zou nooit zoveel uur in een racegame kunnen pompen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:33 schreef Bastard het volgende:
Heb mn miljoen credits in Forza 2
108 uur gereden, bijna 16000 kilometer
quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:41 schreef Quinny het volgende:
Ik heb trouwens serieus heel veel respect voor de juffrouw, wat een geduld en overmacht moet je hebben om dat werk te kunnen doen.
quote:Op zondag 21 september 2008 11:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Pffft, heb er nu zelf 2, en m`n zusje heeft er 3. Begin al te zweten als die langskomt. Die drukte van 5 kids ........... plus de chaos in je huis als de rook optrekt
Met andere woorden. Daan heeft dus Castle Crashers gekochtquote:Op zondag 21 september 2008 17:57 schreef Quinny het volgende:
Wie heeft er wel eens 35 euro in 1 dag in de sloot gegooid?
Daan heeft op de xbox een spel gekocht, alleen omdat die het leuk vond om een wedstrijdtje snel eten te spelenen Jort dacht dat hij kon koken met een pot vitamine pillen
Ik begreep hem al niet.quote:Op maandag 22 september 2008 09:26 schreef Chocobo het volgende:
Met andere woorden. Daan heeft dus Castle Crashers gekochtde full game
Had nog iets van 2200 punten over geloof ik. Ik wachtte op de GTA content of iets anders wat me trok. Tja,... paar keer op A drukken en klaar ben je. Zal nu toch echt een Daan profile moeten gaan maken met restrictiesquote:Op maandag 22 september 2008 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik begreep hem al niet.![]()
Daan heeft smaak![]()
![]()
![]()
Wel slim, hij weet dus op zijn vijfde hoe hij Microsoft punten kan kopen via de credit card van paps.![]()
![]()
Smaak Daan > smaak papsquote:Op maandag 22 september 2008 09:39 schreef Chocobo het volgende:
Tering,.... 1600 punten weg. God ik liever Jade Empire nog eens gekocht voor 1200.
Strols smaak = Sjo's smaak > Noots smaakquote:
Gijs ook al was die gratis!quote:Op maandag 22 september 2008 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
CC is geen 1600 maar 1200 punten. Verder wat Strol zegt![]()
Wanneer komt die patch eigenlijk? Ik ben er in SP wel een beetje klaar mee namelijk.quote:Op maandag 22 september 2008 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
CC is geen 1600 maar 1200 punten. Verder wat Strol zegt![]()
Binnenkort een keertje co-op met Strol en Kep?quote:Op maandag 22 september 2008 10:05 schreef Chocobo het volgende:
Roy o rama was weer heerlijk GijsCastle Crashers review gelezen
Ja noem maar een dag,... heb nou toch geen keuze. Zal het wel moeten spelen!quote:Op maandag 22 september 2008 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Binnenkort een keertje co-op met Strol en Kep?
Cool!quote:Op maandag 22 september 2008 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aanstaande woensdagavond? Uurtje of 21?
Geen idee, zag het plaatje voorbij komen in een topic op NeoGAF.quote:Op maandag 22 september 2008 15:35 schreef Chocobo het volgende:
Strol,... hoe kom ik aan zo'n cog tag?
Moet wel lukken.quote:Op maandag 22 september 2008 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs,... Gijsje en ik zeggen dit al vanaf het begin. Dit wordt geweldigquote:Op maandag 22 september 2008 15:52 schreef Strolie75 het volgende:
Hands-on van Far Cry 2
Ik begin gehyped te worden.
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:16 schreef Chocobo het volgende:
Verooooommmeee wat een sessies. DIT is wat ik zoek in een FPS
http://www.gametrailers.com/player/40100.html
http://www.gametrailers.com/player/40102.html
http://www.gametrailers.com/player/40123.html
Filmpjes en HD Tech demo heb ik gezien. En ik geloof nu wel dat ze bij Ubi Montreal mooie engines kunnen maken. Ik ben alleen bezorgt over de gameplay. Hopelijk maken ze niet dezelfde fout als bij Assassin's Creed door dezelfde type missies eindeloos te herhalen.quote:Op maandag 22 september 2008 16:05 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,... Gijsje en ik zeggen dit al vanaf het begin. Dit wordt geweldigDit spel gaat echt geweldig worden. Ga het misschien door Fable niet direct spelen, maar wil wel alvast de houten special edition van dit spel hebben!! Check vanavond nou deze filmpjes eens met een kopje koffie
[..]
[ afbeelding ]
Ooit de HD tech demo gezien met dat vuur en de draw distance![]()
http://www.gametrailers.com/player/34546.html?type=
Imagine yourself in this living, breathing in-game world.
Die gekken hebben tijdens hun speelsessie zitten bloggen.quote:Op maandag 22 september 2008 16:17 schreef Chocobo het volgende:
Het is wel een hypende hands-on zeg Gijs,... tering krijg er echt zoveel zin in. Het is net alsof je het spel zelf aanzet en speelt zo!
Lijkt me stiekem best tof!quote:Op maandag 22 september 2008 16:22 schreef Chocobo het volgende:
Eind oktober ook maar eens onze nieuwe appartementen samen inrichten Strol
laatst verhoogd naar 150 euro toch?quote:Op maandag 22 september 2008 16:24 schreef Chocobo het volgende:
Wat is momenteel het maximale of minimale bedrag/grens voor invoerrechten en of belasting momenteel voor entertainment shit zoals games en of DVD's?
check, ben er bij (misschien iets later)quote:Op maandag 22 september 2008 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan ben echt heel diep gezakt...uitschot is hetquote:Op maandag 22 september 2008 19:53 schreef Quinny het volgende:
Wat een klootzakken zijn sommige mensen zeg. Ze hebben gewoon de stoeltjes van kinderen gejat. Op zo'n moment verwens je echt zo iemand alles wat slecht, vies en dodelijk is
quote:Fable II has gone gold, Peter Molyneux has revealed.
We've just got off the phone with the Lionhead legend, who told us that the hotly anticipated upcoming Xbox 360 exclusive, out on October 24, went gold as of 7pm last night, and has been released for manufacturing.
And now, in celebration of that fact, the Fable II development team is tonight heading straight to the pub.
When asked if Fable 2 was finished Molyneux told us: "It is as of 7pm last night. We are now officially gold. It's released to manufacturing. Fable is absolutely finished and done and dusted.
"There's a lot of people here who are going to want to celebrate. And I'll be honest with you, the reason I have to go at six is because we're all off down the pub."
So, how does Molyneux feel now that his game is finally out the door? Like he's just witnessed a miracle.
"It always feels like a little bit of a miracle when you finish a game," he said. "This is the biggest game we've ever done. Lots of times it just seemed impossible that it was ever going to get finished."
You'd assume that Molyneux would be up for a large one given how long the game has been in development. Not so, the hard working main man revealed.
"The trouble is these things never stop. Just because we've gone gold doesn't mean there aren't a million other things to do. I've got to be pretty sharp tomorrow because we've got what's called a strategy day so sadly I don't think I am going to be having a large one. And it is Monday night as well. Let's not forget that. Hard to go large on a Monday.
"We're having our proper party on October 16 in London so I think I'll save it all up for that."
We'll have more from our gargantuan interview with the typically outspoken Molyneux, where he answers direct questions from VideoGamer.com readers themselves, tomorrow, and probably the next day, and the next day, too. Excited? Good. Perfect time to read Tom's hands-on preview of Fable II right here.
http://www.videogamer.com/news/22-09-2008-9421.html
Of gewoon werken voor je geldquote:Op maandag 22 september 2008 22:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gejatte kinderzitjesSerieus, ga een auto jatten ofzo
Of gewoon straatarm, kaal geplukt door de overheid en moest iets anders verzinnen.quote:Op maandag 22 september 2008 22:34 schreef Strolie75 het volgende:
Cho/Quinny, morgen even op marktplaats kijken. Misschien hebben jullie geluk en is die dief niet alleen dieptriest, maar ook dom.
Dan heeft deze dief een goede smaakquote:Op dinsdag 23 september 2008 07:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of gewoon straatarm, kaal geplukt door de overheid en moest iets anders verzinnen.
Left 4 Dead, Mirror's Edge, Chrono Cross, Valkyria Chronicles, Little Big Planet...quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:12 schreef Chocobo het volgende:
Fallout 3, Far Cry 2, Fable 2, Gears of War 2
quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Left 4 Dead, Mirror's Edge, Chrono Cross, Valkyria Chronicles, Little Big Planet...![]()
![]()
quote:
Imbus sleuteltje en een schroevedraaier, heb afgelopen weekend nog het zitje versteld bij Tam op dr fietsquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan heeft deze dief een goede smaakEn mooi gereedschap om het snel te demonteren. Nog best netjes gedaan
Het gaat me niet om sequels of de introductie van een nieuw genre. Een game als LBP zal gruwelijk verkopen,... ook zonder mij. Het gaat me even meer om de ervaring. Ik denk dat als ik zou moeten kiezen dat ik Gears of War 2 dan voorbij zou laten varen,.... die lijkt me het minst vernieuwend.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, wil je niet tenminste één game spelen die geen sequel is? Nieuwe games moeten ook gesteund worden. Anders halen we volgend jaar Fable 3, Gears 3, Fallout 4...
Proest,...... serieus glitters op mijn laptop nuquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
Ow de tering, er komt hier net een pinguïn binnenlopen. Dat zal me toch niet de nieuwe secretaresse zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |