quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:46 schreef Burdie het volgende:
Harajukudinges=Queen_Bee=Quea? Ik snap er geen drol van
.
Maar! Chef is en blijft een mooie naam, de hond van mijn vriendin heet Chef!
Ik heb het over jou, niet over een naam.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Dat is bewezen hoor, het roept fijner en de hond herkent het sneller, het klinkt gewoon duidelijker voor het dier.
Hoe bedoel je dit nou?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb het over jou, niet over een naam.
Nee, één of twee lettergrepen was ook al de discussie in Max zijn tijd. Ik had het over "je wil toch niets van mij aannemen" terwijl ik al 10 keer gezegd heb dat ik haar door de war haalde met iemand anders, mn excuses vaker heb aangeboden en dan zo een reactie krijg. Dan blijf je maar weg, ja.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit nou?
Je vond dat van die twee lettergrepen toch onzin, of begrijp ik het nou verkeerd?
Ik durf het bijjjjjjjjjna niet te zeggen () maar dat van die twee lettergrepen heb ik ook wel eens gehoord en gelezen ja, dat het qua roepen en luisteren beter is voor de hond, omdat je dan goed toonverschil enzo tussen de twee lettergrepen kunt laten klinken. Zoiets was het in elk geval.
Men, mijn hond heeft een stuk of 4 namen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:21 schreef Dipkip het volgende:
Een naam wordt toch vanzelf een naam die lekker roept. Bij onze hond Lex was dat dus als ie wat stouts deed LEX!!en als we m riepen om weer aan de lijn te komen werd t LEEEEXXXIEIEIE!!!
of evt. LEEEHEEEEX. Die hond snapt dat echt wel hoor, hoe goed je hond luistert ligt aan opvoeding, niet aan of ie nou Lex of Lexie heet.
quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zie niks.
![]()
Conan? (the barbarian)
Mooi!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind Conan wel stomEn we zijn hier eik ook niet tevreden over Charlie
Jesus fuck, dit is gewoon niet grappig meer
Het hoeft iig niet per sé een c meer te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|