Men, mijn hond heeft een stuk of 4 namen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:21 schreef Dipkip het volgende:
Een naam wordt toch vanzelf een naam die lekker roept. Bij onze hond Lex was dat dus als ie wat stouts deed LEX!!en als we m riepen om weer aan de lijn te komen werd t LEEEEXXXIEIEIE!!!
of evt. LEEEHEEEEX. Die hond snapt dat echt wel hoor, hoe goed je hond luistert ligt aan opvoeding, niet aan of ie nou Lex of Lexie heet.
quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zie niks.
![]()
Conan? (the barbarian)
Mooi!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind Conan wel stomEn we zijn hier eik ook niet tevreden over Charlie
Jesus fuck, dit is gewoon niet grappig meer
Het hoeft iig niet per sé een c meer te zijn
Denk 't ook hoor. Maar wel handig als ie überhaupt een naam heeftquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:21 schreef Dipkip het volgende:
Een naam wordt toch vanzelf een naam die lekker roept. Bij onze hond Lex was dat dus als ie wat stouts deed LEX!!en als we m riepen om weer aan de lijn te komen werd t LEEEEXXXIEIEIE!!!
of evt. LEEEHEEEEX. Die hond snapt dat echt wel hoor, hoe goed je hond luistert ligt aan opvoeding, niet aan of ie nou Lex of Lexie heet.
dat wel jaquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Denk 't ook hoor. Maar wel handig als ie überhaupt een naam heeft
Om mijn moeder aan te tonen dat honden niet écht nederlands begrijpen, heb ik de hond ooit leren luisteren naar 'koelkast'.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
Denk 't ook hoor. Maar wel handig als ie überhaupt een naam heeft
Mijn vader wil eik wel Nederlands, maar ook "uniek"quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:57 schreef Dipkip het volgende:
Wat vind je leuk, een nederlandse naam, een engelse, echt een dierennaam of een mensennaam? Schattig of stoer?
Misschien kun je bij Friese namen kijken.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:08 schreef Harajuku. het volgende:
Ze vinden geen van de suggesties echt wat
Mijn vader wil eik wel Nederlands, maar ook "uniek"Nou, good luck with that, daddy
Job is wel leuk,vind ik echt een naam voor een Golden retriever,echt een goed-zak-naam!quote:
Dirkje, Wiepkje, Jankie?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Misschien kun je bij Friese namen kijken.
Behalve als je in Friesland woont natuurlijkmaar hier in de buurt zou een friese hondennaam best uniek zijn.
Of je doet zoals ieder stel wat nu een kind werpt en verandert gewoon een letter in een doodnormale naam, dan ben je ook 'uniek' en jij hebt er geen last van want je hoort er niks van.
Die zie ik hier vaak genoeg in de stadquote:Op woensdag 17 september 2008 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Of om in de Drentse sfeer te blijven...Jannes!![]()
Die komt toch uut Drenthe?
Vandaar dat ik er nauwelijks kom. Ik voelde ook altijd zo'n natuurlijke weerstand.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die zie ik hier vaak genoeg in de stad
Noh, nee, dankjequote:Op donderdag 18 september 2008 09:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Vandaar dat ik er nauwelijks kom. Ik voelde ook altijd zo'n natuurlijke weerstand.
Als je dan écht regionaal wilt, dan noem je de één Duo en de andere Karst.
Wat is er mis met BOB??quote:
Helegaar naks!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |