Je kan de hond ook een andere roepnaam geven dan in zn stamboom vermeld wordt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Verzin jij maar iets leuks met een c, niet te doen
Kijk hier eens:quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Verzin jij maar iets leuks met een c, niet te doen
Chip.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:29 schreef Queen_Bee het volgende:
En dan ook nog het liefst één lettergreep
Ja, op zn stamboom heet ie Callistoquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je kan de hond ook een andere roepnaam geven dan in zn stamboom vermeld wordt..
Zijn moeder was vruugah ook zo licht en zn zus die nu net zoals moeder is ook dus ik heb goede hoop. Het schijnt wel dat Charlie al bijna zo groot is als onze katquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:33 schreef Hekates het volgende:
Wooot en nu maar hopen dat hij een bijna chocolade kleurtje krijgt met die naam.Ik vind het iig een erg leuke naam.
cabara?quote:
oh ja das lastig danquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:34 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En Chris kan niet, ik heb een hekel aan die naam door een persoon
Ga een grote donkere hond toch niet Caesar noemen manquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:36 schreef Qwea het volgende:
chup
Chris, Ceasar, Ceabo (spreek uit als keebo),
sCidquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:40 schreef senesta het volgende:
Chaos, Cupidof Chef of Chevy
![]()
Of Cid
Oy Sid, zit. Puik jaquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
sCid
Lord of the flame.
Noem je dan andere mannyOf diego
Ik zit ondertussen hier nog te kijken, maar wat een silly namen allemaalquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:32 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Kijk hier eens:
http://www.babyinfo.nl/fun/namen/lijst.asp?letter=c
Wilde eerste de integrale lijst posten, maar toch maar niet gedaan, lief he?
quote:CHRISTAN (Oude Scandinavische vorstennaam)
Vind ik ook wel, alleen door die ene persoon niet meerquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die is mooi, ja!
Okee, ik ben bevooroordeeld, maar toch...
Charlie en Choc(olate) dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:52 schreef Hekates het volgende:
Charlie is een prima naam, lekker net als charlie and the chocolate factory!
Choc klinkt zo gek. Ik vind Charlie an sich wel een leuke naam, maar heb het liefst nog steeds één lettergreep. Wat een drama zegquote:
Dat zei mijn moeder gisteren, daarna lachte ik haar uitquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:56 schreef Burdie het volgende:
Chef.
De perfecte naam voor een hond!
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:46 schreef Burdie het volgende:
Harajukudinges=Queen_Bee=Quea? Ik snap er geen drol van
.
Maar! Chef is en blijft een mooie naam, de hond van mijn vriendin heet Chef!
Ik heb het over jou, niet over een naam.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Dat is bewezen hoor, het roept fijner en de hond herkent het sneller, het klinkt gewoon duidelijker voor het dier.
Hoe bedoel je dit nou?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb het over jou, niet over een naam.
Nee, één of twee lettergrepen was ook al de discussie in Max zijn tijd. Ik had het over "je wil toch niets van mij aannemen" terwijl ik al 10 keer gezegd heb dat ik haar door de war haalde met iemand anders, mn excuses vaker heb aangeboden en dan zo een reactie krijg. Dan blijf je maar weg, ja.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit nou?
Je vond dat van die twee lettergrepen toch onzin, of begrijp ik het nou verkeerd?
Ik durf het bijjjjjjjjjna niet te zeggen () maar dat van die twee lettergrepen heb ik ook wel eens gehoord en gelezen ja, dat het qua roepen en luisteren beter is voor de hond, omdat je dan goed toonverschil enzo tussen de twee lettergrepen kunt laten klinken. Zoiets was het in elk geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |