ikke zien ikke zien!quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:01 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb nu de klep ervoor gedaan, eens kijken wat ze gaan doen.
Heb ook een foto en nu net een filmpje, ze sliepen eerst nog, maar ik móest poot op film hebbenEcht, je smelt als je dat ziet
Maar uploaden moet op de laptop gebeuren en daar zit ik nu niet
Dat is inderdaad geniaal voor een hond.quote:
Neehee, Caesar hondjes zijn van die kleine witte hondjes. Geen grote donkere Goldensquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:49 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat is inderdaad geniaal voor een hond.
Lijkt me wel tof ook laat je de hond uit Ceasaaaaaaaaaaaar kom hier !
Geniaal !
Hebben ze geen paraplu's waar jij woont?quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:02 schreef Harajuku. het volgende:
Oh god, het komt echt met bakken de hemel uitvallen
Buiten gaat alles sowieso nog iets moeilijkerquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:51 schreef Dipkip het volgende:
Lieffie is het hoor. Heel goed al met het zitten en het pootje. Hij springt wel erg graag in je gezicht he
Ja, zo op de foto wel. Maar probeer maar eens normaal ergens te komen als het er steeds zo bij ligtquote:
Jewel. Je doet het heel goed zoals ik het in het filmpje zag, enthousiast doen als ze iets goed doen en niet aanmoedigen (en een beetje afkeuren) als ze iets fout doen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:53 schreef Harajuku. het volgende:
Dat springen ga ik dus ook nog niet gelijk op doorhameren, want ik betwijfel of dat nu überhaupt wel werkt
Normaal gesproken negeer ik het meestal. "Ik heb geen hond, ik heb geen hond, ik heb geen hond" MAarja, als ik daar buiten op mijn hurken zit en ik negeer hem zit ik onder de modder en flikker ik achteroverquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jewel. Je doet het heel goed zoals ik het in het filmpje zag, enthousiast doen als ze iets goed doen en niet aanmoedigen (en een beetje afkeuren) als ze iets fout doen.
Je hebt ook mensen die het in het puppy stadium zo schattig vinden dat springen, en dan het hondje steeds oppakken of knuffelen en dingen kraaien over kusjes geven... Zag zo iemand bij mn moeder in de buurt vaak in het park. Tegenwoordig heeft ze een speciale 'uitlaatjas' en begint ze als je 50 meter weg bent al te gillen dat je om moet lopen want de hond springtdomme troel.
Vandaag vertikte hij het mooi. Je zag duidelijk dat ie nog steeds wist wat ik met poot bedoelde, maar mooi dat ie niets deed. Totdat ik hem er 's avonds een snoepje voor gaf, ineens kende hij het weer.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:50 schreef Guppyfriend het volgende:
wauw, wat goed zeg, dat ie al zo mooi kan zitten en pootjes geven!
quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:22 schreef Litso het volgende:
Geef maar een gil als ik er weer een andere naam van moet maken
quote:
Apart eten geven. Laten zitten, bak neerzetten, en als hij er naar toe wil, terug zetten en laten zitten. Net zolang totdat ze het snappen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 07:14 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn plan wasssssss om ze 's avonds laat uit te laten natuurlijk, en dan eerst om half 5 weer, dan 5 uur, dan half 6. Gisteren was ik bij half 6 aangekomen, maar vandaag zag ik pas om 6 uur dat het al 6 uur was en er lag lekker geen plas of poepDus morgen maar weer 6 uur
![]()
Zo eens voeren en hopen geen verrassingen tegen te komen't Krijgt trouwens 's ochtends brokken met Biogarde
's middags alleen brok en 's avonds brokken met een stukje Rodi. Ik krijg het nog niet voor elkaar om ze eerst te laten wachten voor het voer, totdat ik zeg dat ze mogen. Hell, ze springen steeds zo hoog dat ze in de lucht al achterover flikkeren en dus ook zo neerkomen
DAt deed ik ook. Alleen stond ik er dan 10 minuten en dan ging het nog niet helemaal perfectquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Apart eten geven. Laten zitten, bak neerzetten, en als hij er naar toe wil, terug zetten en laten zitten. Net zolang totdat ze het snappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |