abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61697267
tinny, ze heeft dus van 22:45 tot 3:15 geslapen?? EN van 4 tot 7?? Nou dat is toch heerlijk?????

Edit: Ik zou ervoor tekenen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_61698464
Zo slecht is dat toch niet Tinny?

Ik heb geen problemen met het CB, aardige mensen en Lotte wordt goed in de gaten gehouden, dat vinden we gewoon wel belangrijk. Begin oktober moeten we weer en dan krijgt ze weer prikjes

Lotte is maandag voor het eerst naar het KDV geweest, een paar uurtjes wennen. Ging op zich goed, behalve dat ze daar de fles niet goed wilde drinken Zul je zien, oefen je vanaf 5 weken al met de fles om dit te voorkomen en dan krijg je het alsnog. Waarschijnlijk was het te druk voor haar, te veel afleiding en geluiden. Later ging het namelijk wel goed gelukkig!
Morgen gaat ze weer een ochtendje, ben benieuwd!

Sinds we de Safe T sleep hebben slaapt ze weer erg goed, ze wordt niet meer onnodig wakker omdat ze met haar hoofd tegen de rand aanligt Vannacht heeft ze van 11 tot half 8 geslapen en ik heb haar om half 8 maar uit bed gehaald omdat ik vreselijke stuwing had Ze heeft het wel geteld 20 minuten volgehouden en heeft toen weer 2 uur geslapen
Er begint hier zowaar een ritme te komen, begin beter te herkennen wanneer ze wat wilt en wanneer ze gewoon moe is. Moe is naar bed, meestal met protest huiltjes maar vaak slaapt ze dan binnen 10 minuten huilen
pi_61698738
quote:
Op woensdag 17 september 2008 10:47 schreef Ticootje het volgende:
tinny, ze heeft dus van 22:45 tot 3:15 geslapen?? EN van 4 tot 7?? Nou dat is toch heerlijk?????

Edit: Ik zou ervoor tekenen.
nee eigenlijk klopt dat ook wel maar we zaten al 8 weken in een ritme van 22:00 tot 07:00 slapen zonder onderbrekingen en dan voelt dit schema toch kutter zeg maar
pi_61698811
Oh maar Tinny, dit is helemaal niet slecht hoor. Doorslapen is natuurlijk nog lekkerder, maar ze slaapt toch 7 uur op een nacht.
  woensdag 17 september 2008 @ 11:55:56 #55
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61698814
Ik teken er ook niet voor hoor Tinny. Ik ben afgelopen nacht ook om het uur wakker gemaakt en ik vind het ook helemaal niet geslaagd.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61698973
Kort slapen vind ik niet erg maar die gebroken nachten, daar kan ik zó slecht tegen! En ik moet het nu echt alleen doen, wederhelft werkt momenteel 14 uur per dag dus die ligt `s nachts echt in coma
Saartje
pi_61699033
Maneki, ik zit hier serieus te overwegen om Jen volgende week eens even lekker te laten logeren bij mijn ouders. Dan kan ik ook eens een nachtje goed slapen!
  woensdag 17 september 2008 @ 12:31:50 #58
14746 k_i_m
pi_61699557
Gewoon doen! Zeker als je merkt dat je kortaf gaat worden!
In my life
Why do I smile
pi_61699928
Over schema's. Vanacht élk uur een kwartier drinken van 1 tot 8 Ik heb dus niet geslapen vanacht.

Met Leander gaat het goed, op het CB geweest vandaag. Was goed gegroeid (3215 nu) en ook langer geworden (51 CM).
Gewicht is dus nog steeds op de ondergrens, maar hij groeit nu wel genoeg. Lengte is prima en mooi op schema. Beetje lang en dun jochie dus, van wie zou hij dat nu hebben?

De kinderarts op het CB is allerbelabberdst. Ze is een buitenlandse, verstaat slecht Nederlands, spreekt het ook beroerd.
Ze luisterde NIET naar me, helemaal niet. Ze gaf ook simpelweg geen antwoord op vragen.
Verder noemde ze Leander zijn ooievaarsbeet een wijnvlek. Nou ik weet wel het verschil tussen een ooievaarsbeet en een wijnvlek en dit is géén wijnvlek.
Toen ik zei: "het is toch een ooievaarsbeet?" Zei ze iets van: 'hoe jij het wilt noemen, meestal gaat het wel snel weer weg' Een ooievaarsbeet dus Eng mens.
Zelfs TARA vond haar enorm vervelend en die heeft dat niet zo snel.

Daarna nog even een consult gehad bij de wijkverpleegkundige over kolven ed. Die was aardig, logisch, dacht mee en gaf de antwoorden die de kinderarts niet gaf, hoezee!
pi_61700137
Hier ook al 2 nachten een spookje, maar goed, ze had er ook 40,5 graden koorts bij...

Ben allang blij dat dat hier echt uitzonderingen zijn, gebroken nachten... Heb veel respect voor ouders met een echt nachtbrakertje!

Ik heb eindelijk een laptop , wie weet dan nu eindelijk de tijd om weer iets actiever te fokken , alhoewel hij bedoeld is zodat ik ook als floortje wakker is en beneden speelt gewoon wat kan werken maar goed, een mens heeft ook pauze nodig he
pi_61700420
Ticootje ik zou Jen gewoon lekker laten logeren. Wij doen dat ook regelmatig (zo eens per maand/6 weken) en het levert blije opa's en oma's, een blije Linde (lekker verwennen) en blije ouders op. Heerlijk om eens naar bed te gaan met het idee dat je de hele nacht gewoon dooooor kunt slapen. Al mis ik Linde wel altijd hoor als ze logeren is, maar het is soms ook gewoon erg fijn om even bij te slapen tanken
pi_61700678
Mrien hier hebben we dat ook hoor, Dana krijgt al sinds de geboorte de fles, maar ze drinkt eigenlijk alleen bij mij goed, en als ze in een goede bui is ook bij dr vader...voor de rest is t geen succes, dus ik hoop maar dat t straks op t KDV wel goed gaat.

Wij zijn weer terug van t CB, we hadden weer een invalster en ze was best aardig
Dana was weer netjes gegroeid en waar ze vorige keer net iets onder de curve zat zit ze er nu mooi tegenaan.
De spuitjes was een ramp ..de eerste ging nog wel, maar de tweede was echt erg, ik heb haar nog nooit zo zien huilen, moest er zelf ook van huilen

Wat me trouwens wel opviel en een beetje irriteerd is dat de vrouw die bij ons thuis is geweest adviseerde om iets van koelcompressen ofzo in de diepvries te leggen voor de dag van de spuiten zodat je dr beentjes erna kon koelen, en toen ik daar vandaag nog eens naar vroeg zei deze dame dat ze koelen juist afraden ja hallo, jullie zijn van hetzelfde buro, lijkt me handig om dezelfde adviezen mee te geven he!
pi_61701895
Onze weeg/meet mevrouw op het CB hier is een lief mens en ook de WVK vinden we erg aardig en de rest gaat wel
Vandaag weer heen geweest en met Maarten is alles zeer goed.
behalve dan dat hij nu even ziek is maar ondanks z'n snot en kapotte billen enz is hij nog steeds vrolijk

Meneer is nu 77,5 cm lang en 10.480 gram
Schrok wel een beetje ervan maarja
pi_61708654
Jen heeft 39,5 graden koorts.... Dat zou een hoop verklaren!!
pi_61712293
quote:
Op woensdag 17 september 2008 18:37 schreef Ticootje het volgende:
Jen heeft 39,5 graden koorts.... Dat zou een hoop verklaren!!
Oeh, da's wel hoog Ticootje!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_61712754
Laten jullie jullie baby even wenen als je hem in bed stopt, of gaan jullie onmiddellijk troosten?
Ben wil zo moeilijk slapen en tot hiertoe haalden we hem altijd terug uit bed als hij huilde, maar misschien moeten we hem even laten wenen? (hij is echt niet in slaap/in bed te krijgen tenzij we met hem gaan wandelen of een ritje maken)...
  woensdag 17 september 2008 @ 21:54:37 #67
14746 k_i_m
pi_61715400
Ik niet, maar dat komt omdat Lilah eigenlijk alleen huilt als ze honger of pijn heeft. En ik kon ook erg slecht tegen het geluid van het huilen. Ik werd er erg prikkelbaar van, dus dat is twee vliegen in één klap .
In my life
Why do I smile
pi_61722853
Ik liet Maarten in het begin overdag lekker bij ons op schoot slapen (heerlijk vond ik dat ) en 's nachts lag hij bij ons op de kamer en ik liet hem wel een paar minuutjes huilen maar echt niet lang.
Later komt het wel om te leren in bed te slapen.
Tenminste mijn mening

Ticootje hoe is het met Jennifer?
  donderdag 18 september 2008 @ 08:23:25 #69
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_61723435
quote:
Op woensdag 17 september 2008 10:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
22.00 slapen..1.00 tot 2.30 wakker..4.00 weer wakker tot 5.00 en om 7.00 uur alweer
Nu ben ik moe
Dat is wat mij betreft het grootste voordeel van de overstap op kunstvoeding, dat Stella veel langer doorslaapt 's nachts nu. Ze gaat om 7.00uur naar bed. Tussen 22.00 en 23.00uur maak ik haar nog wakker voor een fles (maar dan slaapt ze eigenlijk gewoon half door) en dan slaapt ze bijna altijd door tot 5.00 of 6.00uur . Dat was met de borstvoeding wel anders .
  donderdag 18 september 2008 @ 08:24:53 #70
223453 Guuzewuus
pi_61723451

[ Bericht 66% gewijzigd door Guuzewuus op 18-09-2008 13:24:39 ]
  donderdag 18 september 2008 @ 08:29:40 #71
223453 Guuzewuus
pi_61723504
Oh en dat laten huilen, vind ik ook moeilijk. Zeker nu ze eigenlijk nog maar heel weinig huilt, ga ik er eigenlijk meteen naartoe als ze echt huilt jaja, Stella kan namelijk ook heel goed nephuilen , en ook nephoesten en nepbooszijn .

Er zijn wel periodes geweest dat ze elke keer ging huilen als ik haar naar bed bracht. Toen heb ik mezelf op een gegeven moment wel vermand en haar laten huilen. Overigens zat ik wel op een stoeltje achter de deurkier te kijken om zeker te weten of er dan wel echt niks aan de hand was , want ik vond dat echt verschrikkelijk moeilijk. (En echt lang liet ik haar ook nooit huilen, want dan brak mijn hart.)
pi_61723665
Nephoesten kan Jen ook heel goed.

Ik ben vandaag thuis met Jen, vanmorgen had ze nog 38,5 dus er is wel iets aan de hand. Ze heeft nu een beetje uitslag. Dus dat kan best wel eens de 6e ziekte zijn of anders waterpokken of anders gewoon koorts.

Ik heb haar weer lekker paracetamol gegeven, die vind ze echt heel lekker, dus dat is dan weer mooi. Verder ligt ze nu gewoon te slapen, en vannacht heeft ze ook goed geslapen.
pi_61723692
Zolang er gehuild wordt op een normale toon laat ik madam even sudderen, maar als het stil is ga ik altijd wel direct even kijken. Als het huilen te lang duurt ga ik even heen voor de fup, d`r konijn en een aai over de bol. Meestal gaat ze daarna dan wel slapen

Vannacht heeft ze weer doorgeslapen trouwens ^_^ Ze was aan het begin van de nacht wel even heel erg verdrietig..ik vermoed dat de verlatingsangst op gaat spelen nu, maar vanmorgen moest ik haar om 7 uur wekken. dat was al een poosje niet meer voorgekomen
Saartje
  donderdag 18 september 2008 @ 08:52:10 #74
223453 Guuzewuus
pi_61723857
quote:
Op donderdag 18 september 2008 08:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zolang er gehuild wordt op een normale toon laat ik madam even sudderen, maar als het stil is ga ik altijd wel direct even kijken. Als het huilen te lang duurt ga ik even heen voor de fup, d`r konijn en een aai over de bol. Meestal gaat ze daarna dan wel slapen

Vannacht heeft ze weer doorgeslapen trouwens ^_^ Ze was aan het begin van de nacht wel even heel erg verdrietig..ik vermoed dat de verlatingsangst op gaat spelen nu, maar vanmorgen moest ik haar om 7 uur wekken. dat was al een poosje niet meer voorgekomen
Oh, heerlijk
pi_61724303
mhhh hier nu de tweede nacht achterelkaar weer een nachtbrakende Gabi.

Alleen nu was het erger dan gisteren... Ze sliep netjes rond 20:45/21:00 na het laatste flesje.
Werd toen om 02:00u wakker. Maar dan ook echt klaar wakker... eerst geprobeerd haar weer in slaap te krijgen dat lukte maar alleen als ik met haar rond hobbelde, zodra je haar teruglegde in bed was ze weer wakker.

Om 03:00 uur de strijd opgegeven en een 1/2 flesje klaargemaakt... dat ging er rap in er werd zelfs gemopperd dat er niet meer was!
Toen was ze alleen nog steeds klaarwakker! Dus toen maar door het huis gehobbeld tot 04:00u toen viel ze in slaap...

en dan om de spirit er in te houden toch maar een cute foto'tje eerder die dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')