abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61697267
tinny, ze heeft dus van 22:45 tot 3:15 geslapen?? EN van 4 tot 7?? Nou dat is toch heerlijk?????

Edit: Ik zou ervoor tekenen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_61698464
Zo slecht is dat toch niet Tinny?

Ik heb geen problemen met het CB, aardige mensen en Lotte wordt goed in de gaten gehouden, dat vinden we gewoon wel belangrijk. Begin oktober moeten we weer en dan krijgt ze weer prikjes

Lotte is maandag voor het eerst naar het KDV geweest, een paar uurtjes wennen. Ging op zich goed, behalve dat ze daar de fles niet goed wilde drinken Zul je zien, oefen je vanaf 5 weken al met de fles om dit te voorkomen en dan krijg je het alsnog. Waarschijnlijk was het te druk voor haar, te veel afleiding en geluiden. Later ging het namelijk wel goed gelukkig!
Morgen gaat ze weer een ochtendje, ben benieuwd!

Sinds we de Safe T sleep hebben slaapt ze weer erg goed, ze wordt niet meer onnodig wakker omdat ze met haar hoofd tegen de rand aanligt Vannacht heeft ze van 11 tot half 8 geslapen en ik heb haar om half 8 maar uit bed gehaald omdat ik vreselijke stuwing had Ze heeft het wel geteld 20 minuten volgehouden en heeft toen weer 2 uur geslapen
Er begint hier zowaar een ritme te komen, begin beter te herkennen wanneer ze wat wilt en wanneer ze gewoon moe is. Moe is naar bed, meestal met protest huiltjes maar vaak slaapt ze dan binnen 10 minuten huilen
pi_61698738
quote:
Op woensdag 17 september 2008 10:47 schreef Ticootje het volgende:
tinny, ze heeft dus van 22:45 tot 3:15 geslapen?? EN van 4 tot 7?? Nou dat is toch heerlijk?????

Edit: Ik zou ervoor tekenen.
nee eigenlijk klopt dat ook wel maar we zaten al 8 weken in een ritme van 22:00 tot 07:00 slapen zonder onderbrekingen en dan voelt dit schema toch kutter zeg maar
pi_61698811
Oh maar Tinny, dit is helemaal niet slecht hoor. Doorslapen is natuurlijk nog lekkerder, maar ze slaapt toch 7 uur op een nacht.
  woensdag 17 september 2008 @ 11:55:56 #55
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61698814
Ik teken er ook niet voor hoor Tinny. Ik ben afgelopen nacht ook om het uur wakker gemaakt en ik vind het ook helemaal niet geslaagd.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61698973
Kort slapen vind ik niet erg maar die gebroken nachten, daar kan ik zó slecht tegen! En ik moet het nu echt alleen doen, wederhelft werkt momenteel 14 uur per dag dus die ligt `s nachts echt in coma
Saartje
pi_61699033
Maneki, ik zit hier serieus te overwegen om Jen volgende week eens even lekker te laten logeren bij mijn ouders. Dan kan ik ook eens een nachtje goed slapen!
  woensdag 17 september 2008 @ 12:31:50 #58
14746 k_i_m
pi_61699557
Gewoon doen! Zeker als je merkt dat je kortaf gaat worden!
In my life
Why do I smile
pi_61699928
Over schema's. Vanacht élk uur een kwartier drinken van 1 tot 8 Ik heb dus niet geslapen vanacht.

Met Leander gaat het goed, op het CB geweest vandaag. Was goed gegroeid (3215 nu) en ook langer geworden (51 CM).
Gewicht is dus nog steeds op de ondergrens, maar hij groeit nu wel genoeg. Lengte is prima en mooi op schema. Beetje lang en dun jochie dus, van wie zou hij dat nu hebben?

De kinderarts op het CB is allerbelabberdst. Ze is een buitenlandse, verstaat slecht Nederlands, spreekt het ook beroerd.
Ze luisterde NIET naar me, helemaal niet. Ze gaf ook simpelweg geen antwoord op vragen.
Verder noemde ze Leander zijn ooievaarsbeet een wijnvlek. Nou ik weet wel het verschil tussen een ooievaarsbeet en een wijnvlek en dit is géén wijnvlek.
Toen ik zei: "het is toch een ooievaarsbeet?" Zei ze iets van: 'hoe jij het wilt noemen, meestal gaat het wel snel weer weg' Een ooievaarsbeet dus Eng mens.
Zelfs TARA vond haar enorm vervelend en die heeft dat niet zo snel.

Daarna nog even een consult gehad bij de wijkverpleegkundige over kolven ed. Die was aardig, logisch, dacht mee en gaf de antwoorden die de kinderarts niet gaf, hoezee!
pi_61700137
Hier ook al 2 nachten een spookje, maar goed, ze had er ook 40,5 graden koorts bij...

Ben allang blij dat dat hier echt uitzonderingen zijn, gebroken nachten... Heb veel respect voor ouders met een echt nachtbrakertje!

Ik heb eindelijk een laptop , wie weet dan nu eindelijk de tijd om weer iets actiever te fokken , alhoewel hij bedoeld is zodat ik ook als floortje wakker is en beneden speelt gewoon wat kan werken maar goed, een mens heeft ook pauze nodig he
pi_61700420
Ticootje ik zou Jen gewoon lekker laten logeren. Wij doen dat ook regelmatig (zo eens per maand/6 weken) en het levert blije opa's en oma's, een blije Linde (lekker verwennen) en blije ouders op. Heerlijk om eens naar bed te gaan met het idee dat je de hele nacht gewoon dooooor kunt slapen. Al mis ik Linde wel altijd hoor als ze logeren is, maar het is soms ook gewoon erg fijn om even bij te slapen tanken
pi_61700678
Mrien hier hebben we dat ook hoor, Dana krijgt al sinds de geboorte de fles, maar ze drinkt eigenlijk alleen bij mij goed, en als ze in een goede bui is ook bij dr vader...voor de rest is t geen succes, dus ik hoop maar dat t straks op t KDV wel goed gaat.

Wij zijn weer terug van t CB, we hadden weer een invalster en ze was best aardig
Dana was weer netjes gegroeid en waar ze vorige keer net iets onder de curve zat zit ze er nu mooi tegenaan.
De spuitjes was een ramp ..de eerste ging nog wel, maar de tweede was echt erg, ik heb haar nog nooit zo zien huilen, moest er zelf ook van huilen

Wat me trouwens wel opviel en een beetje irriteerd is dat de vrouw die bij ons thuis is geweest adviseerde om iets van koelcompressen ofzo in de diepvries te leggen voor de dag van de spuiten zodat je dr beentjes erna kon koelen, en toen ik daar vandaag nog eens naar vroeg zei deze dame dat ze koelen juist afraden ja hallo, jullie zijn van hetzelfde buro, lijkt me handig om dezelfde adviezen mee te geven he!
pi_61701895
Onze weeg/meet mevrouw op het CB hier is een lief mens en ook de WVK vinden we erg aardig en de rest gaat wel
Vandaag weer heen geweest en met Maarten is alles zeer goed.
behalve dan dat hij nu even ziek is maar ondanks z'n snot en kapotte billen enz is hij nog steeds vrolijk

Meneer is nu 77,5 cm lang en 10.480 gram
Schrok wel een beetje ervan maarja
pi_61708654
Jen heeft 39,5 graden koorts.... Dat zou een hoop verklaren!!
pi_61712293
quote:
Op woensdag 17 september 2008 18:37 schreef Ticootje het volgende:
Jen heeft 39,5 graden koorts.... Dat zou een hoop verklaren!!
Oeh, da's wel hoog Ticootje!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_61712754
Laten jullie jullie baby even wenen als je hem in bed stopt, of gaan jullie onmiddellijk troosten?
Ben wil zo moeilijk slapen en tot hiertoe haalden we hem altijd terug uit bed als hij huilde, maar misschien moeten we hem even laten wenen? (hij is echt niet in slaap/in bed te krijgen tenzij we met hem gaan wandelen of een ritje maken)...
  woensdag 17 september 2008 @ 21:54:37 #67
14746 k_i_m
pi_61715400
Ik niet, maar dat komt omdat Lilah eigenlijk alleen huilt als ze honger of pijn heeft. En ik kon ook erg slecht tegen het geluid van het huilen. Ik werd er erg prikkelbaar van, dus dat is twee vliegen in één klap .
In my life
Why do I smile
pi_61722853
Ik liet Maarten in het begin overdag lekker bij ons op schoot slapen (heerlijk vond ik dat ) en 's nachts lag hij bij ons op de kamer en ik liet hem wel een paar minuutjes huilen maar echt niet lang.
Later komt het wel om te leren in bed te slapen.
Tenminste mijn mening

Ticootje hoe is het met Jennifer?
  donderdag 18 september 2008 @ 08:23:25 #69
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_61723435
quote:
Op woensdag 17 september 2008 10:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
22.00 slapen..1.00 tot 2.30 wakker..4.00 weer wakker tot 5.00 en om 7.00 uur alweer
Nu ben ik moe
Dat is wat mij betreft het grootste voordeel van de overstap op kunstvoeding, dat Stella veel langer doorslaapt 's nachts nu. Ze gaat om 7.00uur naar bed. Tussen 22.00 en 23.00uur maak ik haar nog wakker voor een fles (maar dan slaapt ze eigenlijk gewoon half door) en dan slaapt ze bijna altijd door tot 5.00 of 6.00uur . Dat was met de borstvoeding wel anders .
  donderdag 18 september 2008 @ 08:24:53 #70
223453 Guuzewuus
pi_61723451

[ Bericht 66% gewijzigd door Guuzewuus op 18-09-2008 13:24:39 ]
  donderdag 18 september 2008 @ 08:29:40 #71
223453 Guuzewuus
pi_61723504
Oh en dat laten huilen, vind ik ook moeilijk. Zeker nu ze eigenlijk nog maar heel weinig huilt, ga ik er eigenlijk meteen naartoe als ze echt huilt jaja, Stella kan namelijk ook heel goed nephuilen , en ook nephoesten en nepbooszijn .

Er zijn wel periodes geweest dat ze elke keer ging huilen als ik haar naar bed bracht. Toen heb ik mezelf op een gegeven moment wel vermand en haar laten huilen. Overigens zat ik wel op een stoeltje achter de deurkier te kijken om zeker te weten of er dan wel echt niks aan de hand was , want ik vond dat echt verschrikkelijk moeilijk. (En echt lang liet ik haar ook nooit huilen, want dan brak mijn hart.)
pi_61723665
Nephoesten kan Jen ook heel goed.

Ik ben vandaag thuis met Jen, vanmorgen had ze nog 38,5 dus er is wel iets aan de hand. Ze heeft nu een beetje uitslag. Dus dat kan best wel eens de 6e ziekte zijn of anders waterpokken of anders gewoon koorts.

Ik heb haar weer lekker paracetamol gegeven, die vind ze echt heel lekker, dus dat is dan weer mooi. Verder ligt ze nu gewoon te slapen, en vannacht heeft ze ook goed geslapen.
pi_61723692
Zolang er gehuild wordt op een normale toon laat ik madam even sudderen, maar als het stil is ga ik altijd wel direct even kijken. Als het huilen te lang duurt ga ik even heen voor de fup, d`r konijn en een aai over de bol. Meestal gaat ze daarna dan wel slapen

Vannacht heeft ze weer doorgeslapen trouwens ^_^ Ze was aan het begin van de nacht wel even heel erg verdrietig..ik vermoed dat de verlatingsangst op gaat spelen nu, maar vanmorgen moest ik haar om 7 uur wekken. dat was al een poosje niet meer voorgekomen
Saartje
  donderdag 18 september 2008 @ 08:52:10 #74
223453 Guuzewuus
pi_61723857
quote:
Op donderdag 18 september 2008 08:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zolang er gehuild wordt op een normale toon laat ik madam even sudderen, maar als het stil is ga ik altijd wel direct even kijken. Als het huilen te lang duurt ga ik even heen voor de fup, d`r konijn en een aai over de bol. Meestal gaat ze daarna dan wel slapen

Vannacht heeft ze weer doorgeslapen trouwens ^_^ Ze was aan het begin van de nacht wel even heel erg verdrietig..ik vermoed dat de verlatingsangst op gaat spelen nu, maar vanmorgen moest ik haar om 7 uur wekken. dat was al een poosje niet meer voorgekomen
Oh, heerlijk
pi_61724303
mhhh hier nu de tweede nacht achterelkaar weer een nachtbrakende Gabi.

Alleen nu was het erger dan gisteren... Ze sliep netjes rond 20:45/21:00 na het laatste flesje.
Werd toen om 02:00u wakker. Maar dan ook echt klaar wakker... eerst geprobeerd haar weer in slaap te krijgen dat lukte maar alleen als ik met haar rond hobbelde, zodra je haar teruglegde in bed was ze weer wakker.

Om 03:00 uur de strijd opgegeven en een 1/2 flesje klaargemaakt... dat ging er rap in er werd zelfs gemopperd dat er niet meer was!
Toen was ze alleen nog steeds klaarwakker! Dus toen maar door het huis gehobbeld tot 04:00u toen viel ze in slaap...

en dan om de spirit er in te houden toch maar een cute foto'tje eerder die dag
pi_61725130
Tiny, als ze mopperd dat er niet meer in t flesje zit dan heeft ze toch gewoon honger...ik persoonlijk zou haar dan gewoon een heel flesje geven hoor, of is dat niet goed?

Arme jeniffer, beterschap hoor ticootje

Liza, in het begin hebben we dana altijd uit bed gehaald als ze huilde, ik kon haar echt niet laten liggen. Nu herken ik haar huiltjes beter dus als ze alleen ligt te mopperen laat ik haar liggen, als ze echt heel erg begint te huilen dan probeer ik haar in bed te troosten en als dat niet lukt haal ik haar aslnog eruit ...maar dat komt eigenlijk niet meer voor.

Ze heeft gister gelukkig zo goed als geen last gehad van de prikjes, een beetje hanger en slaperig, maar ze heeft goed gedronken en was verder toch redelijk vrolijk
  donderdag 18 september 2008 @ 10:08:59 #77
223453 Guuzewuus
pi_61725236
Haha Tinny, die blik ... . Wat denken ze dan hè?
pi_61725769
Liza, ik durf Rachel best wel even te laten huilen hoor aan de andere kant is jouw kleintje natuurlijk nog echt klein. Doet Ben dit standaard als je m neer legt of zo af en toe ? het kan natuurlijk ook zijn dat hij honger heeft oid. Mocht je er zeker van zijn dat er niets aan de hand is kun je hem best 10 minuutjes laten huilen, daarna ga je even kijken, stop je hem weer toe en ga je weer de kamer uit.
de tijd er tussen kun je langzaam aan ophogen. Maar ik denk dat Ben graag lekker dicht bij zijn mamma wil zijn en geef hem eens ongelijk

Ik heb ooit iets gelezen over verschillende klanken van huiltjes, een geluid wat erg lijkt op Neh zou wijzen op honger.
Dit heb ik toen gezien toen Rachel ook een paar daagjes oud was, en ben er op gaan letten. en inderdaad het was echt zo, gaf ik dan een voeding en legde ik haar na er weer terug ging ze tevreden spelen of slapen
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_61725797
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:03 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Tiny, als ze mopperd dat er niet meer in t flesje zit dan heeft ze toch gewoon honger...ik persoonlijk zou haar dan gewoon een heel flesje geven hoor, of is dat niet goed?
ik zat enorm te twijfelen midden in de nacht, heb uiteindelijk voor het halve gekozen omdat ik bang was dat ze dan weer met een volle maag ging boeren en spugen en het nog lang zou gaan duren voordat ze weer in haar vaste slaap viel (ze wordt vaak na het laatste flesje om de 15 minuten wakker omdat ze een buurtje/spuugje moet doen) het is buikslapen vandaar....
pi_61725933
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:34 schreef maffemuts het volgende:
...aan de andere kant is jouw kleintje natuurlijk nog echt klein. ...
maar wanneer is het niet meer klein? want ik hoor dit argument wel vakker

Hier wordt Gabi ook opgepakt als ze huilt in haar bedje s'avonds... we wachten eerst even 2-3 huiltjes af (of het doorzet) maar dat horen we tegenwoordig al heel snel... en dan pakken we haar altijd op omdat het anders hysterisch huilen wordt...

Vaak zit er nog een boertje dwars of heeft ze gespuugd, maar in 50% van de gevallen is het gewoon ook angst/paniek... de mama van Gabi krijgt het niet over haar hart om haar langer dan 5 minuten te laten huilen.

Heb ook eens gelezen dat het (iit tot de ouderwetse gedachte) geen kwaad kan om je kind keer op keer te troosten bij een huiltje... op langer termijn schijnt het zelfs beter te zijn (maar dat wil er bij mij zelf nog niet helemaal in... zit ook nog een beetje in de verwen-modus)
pi_61726034
Wat is klein?? Tja, je groeit er zelf ook in. Als je het huiltje herkent en je weet dat er niets is dan kun je best even laten huilen als je dat zelf ook uithoudt.
Wij lieten Jen ook nooit huilen in bed, maar je komt op een gegeve moment op een punt "je bekijkt het maar even". Of niet.

Als het voor jezelf niet goed voelt om te laten huilen, dan moet je dat ook gewoon niet doen.
pi_61727562
We hebben het laten-huilen toch even toegepast en het lijkt wel te werken.
Ik doe het ook ALLEEN als hij net gegeten heeft, een verse luier aan heeft etc. en ik verder dus niet weet wat hij nog zou missen. En het werkt hoor. Hij huilt een paar minuutjes en tussendoor gaat dat dan over in een ik-ben-in-slaap-aan-het-vallen-geknor. Even een paar uithalen, geknor en dan valt hij lekker in slaap.
Ik hou 'm natuurlijk ook in de gaten (hij ligt bij ons op de kamer) en moest het te erg worden dan mag hij er lekker weer uit om en wordt hij door mama getroost. Maar liever dit dan een baby die helemaal overstuur is omdat hij helemaal niet slaapt.
pi_61729828
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:40 schreef tinny het volgende:

[..]

maar wanneer is het niet meer klein? want ik hoor dit argument wel vakker
8< lengtebeperking >8
Ik bedoel dat het kindje van Lizaa nog onder de pasgeborenen valt en net ongv n weekje oud is.
dan ligt het ook iets gevoeliger omdat je nog helemaal aan elkaar aan het "wennen" bent denk ik.

Nou hier het leed wat CB heet weer gehad tot November. Dat wil zeggen als Rachel 16 okt minimaal 500 gram is aangekomen. deze ronde in anderhalve maand 300 gram aangekomen en 1 cm gegroeid. Dat was dus veel te weinig aldus het CB, of ik haar wel genoeg te eten gaf, en ook echt moeite deed blablablabla wat denken ze nou, dat ik mn kindje uithonger ofzo k ben ff uit mn doen.. typ later wel ff verder.

[ Bericht 30% gewijzigd door maffemuts op 18-09-2008 13:33:14 (aanvulling) ]
Gewoon n stuiterballetje
pi_61731193
Liza, een kindje heeft zeker in het begin ook wel mama-honger. Een schone luier, een volle buik is voor die hele kleintjes vaak nog niet genoeg. Ze willen je ruiken, voelen, proeven... Zo'n kleintje zou ik in elk geval niet laten huilen.

En maffemuts, natuurlijk ben jij je kindje aan het uithongeren! Dat doe je expres, dat is nou net wat jij leuk vindt toch??? [/sarcasme] Ik snap niet dat ze zoiets durven te vragen, alsof je het zelf niet vervelend vind dat je kindje niet goed groeit.
pi_61731968
maffemuts
Wat een nare k*t opmerking van hun zeg!!

Pepijn van piglet is ook maar een ukkie en die is toch ook lekker gezond dus wie weet is jouw kindje ook gewoon een uk
pi_61732229
maffemuts ik heb je een PM gestuurd
Wij hebben idd ook een ukkie
pi_61732722
quote:
Op donderdag 18 september 2008 14:20 schreef Ticootje het volgende:
Liza, een kindje heeft zeker in het begin ook wel mama-honger. Een schone luier, een volle buik is voor die hele kleintjes vaak nog niet genoeg. Ze willen je ruiken, voelen, proeven... Zo'n kleintje zou ik in elk geval niet laten huilen.
Nu ligt hij lekker bij me op schoot te slapen hoor, maar 's nachts moet ie maar even alleen in bed slapen, zodat ik ook wat kan rusten. Zorgt voor 'n blije mama, zorgt voor een blije baby .
pi_61732754
En maffemuts, zo grof en gemeen! Tsssssss niks van aantrekken hoor!
pi_61733200
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:22 schreef OooLizaooO het volgende:
En maffemuts, zo grof en gemeen! Tsssssss niks van aantrekken hoor!
Hier ben ik het trouwens mee eens, erg insinuerend! Gaven ze je geen tips hoe je met het gewicht om kon gaan oid? Want opbouwende tips zijn meestal wel welkom, maar er van uitgaan dat de mama niet haar best doet is gewoon gemeen.

Liza: Als ik Leander 's nacht in zijn eigen bedje leg, hebben we drie gefrustreerde, wakkere mensen in huis Dus hij mag gewoon bij ons liggen.
Het nadeel is dat hij dan naar mij toe ligt en dan ligt hij dus lekker te pitten op zijn voorkeurskant. Daar moeten we nog even wat op verzinnen. Misschien even van bedhelft ruilen met TARA oid. Alleen ik slaap wel het lekkerste op mijn eigen helft...
pi_61733442
maffe muts, wat een klote opmerking zeg, kan me voorstellen dat je daardoor ff uit je doen bent
pi_61736198
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:01 schreef p_iglet het volgende:
maffemuts ik heb je een PM gestuurd
Wij hebben idd ook een ukkie
en jij hebt een pm terug

En alle andere die reageerde bedankt, jullie zijn gewoon stuk voor stuk schatten !
Ook met lief gebeld, die vond het ook alles behalve charmant, en heeft gelijk contact gehad met kinderarts en huisarts om overleg te hebben over hoe verder. Volgens hun gewoon lekker doorgaan zoals we bezig zijn ( wel proberen zoveel mogelijk voeding *melk dus* aan te bieden ) tis gewoon n kleintje qua lengte en gewicht.. verwacht geen wonderen
Ik denk dat ik volgende maand lief of schoonmams maar mee neem naar de meting/weging .. anders kan ik vast n lange tijd niet posten hier
K ben er nog steeds n beetje van ondersteboven met als klap op de vuurpijl... de hoofdpijn van de eerste weken terug ..
Liefs,
Maffe
Gewoon n stuiterballetje
pi_61736738
Liza: ik laat Luca soms ook huilen hoor, dan houdt het na een paar minuten ook op en lig hij te slapen, soms zijn het krampjes, dat kan je herkennen aan het gehuil. Als het eerst doodstil is en in EEN keer keihard huilen en daarna weer stil, zijn het krampjes, vertelde de kraamhulp me.

Meneer zit hier nu rond de 3000 gram! Jeeej!!!
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
pi_61742834
Maffemuts, goed idee om iemand mee te nemen. Ik heb dat dus ook 2x gedaan, lekker mijn moeder meegenomen. Ik ben nogal snel in reageren, soms kan ik beter mn mond houden, helaas denk ik daar wel eens te laat aan. Maar mijn moeder kan mij gelukkig wel rustig houden. Ze is natuurlijk 2 kinders gewent en heeft heel braaf alle bezoeken aan het cb met ons afgelegd. Ondertussen dus een behoorlijke dikke huid. Dus als ik commentaar kreeg nam zij even het woord en dan kon ik even nadenken over hoe ik er netjes op kon reageren.
  donderdag 18 september 2008 @ 22:04:33 #94
14746 k_i_m
pi_61742958
Ik had vandaag weer een andere arts bij het CB . Als het goed is houden we deze en het is zowaar een heel aardig mens . Wat ik dan wel weer jammer vind, is dat ze erg geschokt reageerde dat er nog niemand wat gedaan had met het feit dat ik vroeger heupdysplasie heb gehad. Daar moet ik nu -uit voorzorg, het ziet er allemaal goed uit bij Lilah- als de razende neten een echo voor gaan laten maken, voordat er wel iets aan de hand is en we er te laat bij zijn .
In my life
Why do I smile
pi_61743613
Ik moet ook nog steeds een echo laten maken voor Jen dr heupen. Ik moet echt eens bellen met de HA voor een verwijzing. Alleen ik heb ruzie met de huisartsassisente...
  donderdag 18 september 2008 @ 22:22:57 #96
14746 k_i_m
pi_61743665
Verrassend .
In my life
Why do I smile
pi_61743741
Hoezo?? Het is gewoon een enorme muts!! Als ik maandags bel omdat mijn borst aan het ontsteken is dan verwacht ik gewoon dat ik dezelfde dag of in elk geval de dag erna gewoon terecht kan. Nee zij vindt het niet dringend genoeg en geeft me op de vrijdag een plek. Nou mooi dat ik dus woensdag op de eerste hulp zat om de boel te laten opensnijden. Nee dat is fijn.
  donderdag 18 september 2008 @ 22:28:00 #98
14746 k_i_m
pi_61743835
Ik borduurde nog voort op je opmerking hierboven;
quote:
Ik ben nogal snel in reageren, soms kan ik beter mn mond houden, helaas denk ik daar wel eens te laat aan
.

Overigens zou ik maar snel bellen, want als wij al aan de late kant zijn, dan ben jij dat helemaal. Er zit bijna twee maanden verschil tussen Jen en Lilah toch?
In my life
Why do I smile
pi_61743953
Jen is nu 7,5 maand.
Overigens bij het laatste bezoek vond de cb arts weer dat het wel goed was, alleen ze wilde een 2nd opinion van mijn HA met als de HA dat nodig vond een echo....

Dus ik verwacht er eigenlijk niets van.
  donderdag 18 september 2008 @ 22:32:43 #100
14746 k_i_m
pi_61744020
Ik ook niet, maar ik laat hem toch maar maken.
In my life
Why do I smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')