quote:Op woensdag 17 september 2008 10:47 schreef Ticootje het volgende:
tinny, ze heeft dus van 22:45 tot 3:15 geslapen?? EN van 4 tot 7?? Nou dat is toch heerlijk?????
Edit: Ik zou ervoor tekenen.
Oeh, da's wel hoog Ticootje!quote:Op woensdag 17 september 2008 18:37 schreef Ticootje het volgende:
Jen heeft 39,5 graden koorts.... Dat zou een hoop verklaren!!
Dat is wat mij betreft het grootste voordeel van de overstap op kunstvoeding, dat Stella veel langer doorslaapt 's nachts nu. Ze gaat om 7.00uur naar bed. Tussen 22.00 en 23.00uur maak ik haar nog wakker voor een fles (maar dan slaapt ze eigenlijk gewoon half door) en dan slaapt ze bijna altijd door tot 5.00 of 6.00uurquote:Op woensdag 17 september 2008 10:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
22.00 slapen..1.00 tot 2.30 wakker..4.00 weer wakker tot 5.00 en om 7.00 uur alweer
Nu ben ik moe
Oh, heerlijkquote:Op donderdag 18 september 2008 08:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zolang er gehuild wordt op een normale toon laat ik madam even sudderen, maar als het stil is ga ik altijd wel direct even kijken. Als het huilen te lang duurt ga ik even heen voor de fup, d`r konijn en een aai over de bol. Meestal gaat ze daarna dan wel slapen
Vannacht heeft ze weer doorgeslapen trouwens ^_^ Ze was aan het begin van de nacht wel even heel erg verdrietig..ik vermoed dat de verlatingsangst op gaat spelen nu, maar vanmorgen moest ik haar om 7 uur wekken. dat was al een poosje niet meer voorgekomen
ik zat enorm te twijfelen midden in de nacht, heb uiteindelijk voor het halve gekozen omdat ik bang was dat ze dan weer met een volle maag ging boeren en spugen en het nog lang zou gaan duren voordat ze weer in haar vaste slaap viel (ze wordt vaak na het laatste flesje om de 15 minuten wakker omdat ze een buurtje/spuugje moet doen) het is buikslapen vandaar....quote:Op donderdag 18 september 2008 10:03 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Tiny, als ze mopperd dat er niet meer in t flesje zit dan heeft ze toch gewoon honger...ik persoonlijk zou haar dan gewoon een heel flesje geven hoor, of is dat niet goed?
maar wanneer is het niet meer klein? want ik hoor dit argument wel vakkerquote:Op donderdag 18 september 2008 10:34 schreef maffemuts het volgende:
...aan de andere kant is jouw kleintje natuurlijk nog echt klein. ...
Ik bedoel dat het kindje van Lizaa nog onder de pasgeborenen valt en net ongv n weekje oud is.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:40 schreef tinny het volgende:
[..]
maar wanneer is het niet meer klein? want ik hoor dit argument wel vakker
8< lengtebeperking >8
Nu ligt hij lekker bij me op schoot te slapen hoor, maar 's nachts moet ie maar even alleen in bed slapen, zodat ik ook wat kan rusten. Zorgt voor 'n blije mama, zorgt voor een blije babyquote:Op donderdag 18 september 2008 14:20 schreef Ticootje het volgende:
Liza, een kindje heeft zeker in het begin ook wel mama-honger. Een schone luier, een volle buik is voor die hele kleintjes vaak nog niet genoeg. Ze willen je ruiken, voelen, proeven... Zo'n kleintje zou ik in elk geval niet laten huilen.
Hier ben ik het trouwens mee eens, erg insinuerend! Gaven ze je geen tips hoe je met het gewicht om kon gaan oid? Want opbouwende tips zijn meestal wel welkom, maar er van uitgaan dat de mama niet haar best doet is gewoon gemeen.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:22 schreef OooLizaooO het volgende:
En maffemuts, zo grof en gemeen! Tsssssss niks van aantrekken hoor!
en jij hebt een pm terugquote:Op donderdag 18 september 2008 15:01 schreef p_iglet het volgende:
maffemuts ik heb je een PM gestuurd
Wij hebben idd ook een ukkie
quote:Ik ben nogal snel in reageren, soms kan ik beter mn mond houden, helaas denk ik daar wel eens te laat aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |