Swarma zit in jouw projectgroep?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:07 schreef LastRequest het volgende:
Deze is trouwens tot nu toe het toppertje, en ik ben pas in hoofdstuk 1
[..]
Dat is sowieso de strekking van het boetebeleid tegenwoordig. Daar kan ik nog wel een boekje over open doenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja nou, dat beetje wat erover gesproken is blijkt ook wel dat niet alle docenten het er mee eens zijn hoor. Het is gewoon belachelijk en wss gewoon een goede manier om geld te "verdienen".
Want veel mensen zullen zoiets hebben van ja ik heb geen zin in al dat gedoe ik betaal maar gewoon.. Dat is nu ook al wel zo, maar denk dat dit het wel versterkt..
Best gezellig hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Swarma zit in jouw projectgroep?
quote:wat ergggggg.
en wat heb je met je neus?
voor je vrienden ja, (goede) docenten prikken er zo doorheenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:06 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Des te moeilijker des te wetenschappelijker, en des te slimmer ik lijk.
zelfs ik krijg het niet voor elkaar zulke kromme zinnen te producerenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Swarma zit in jouw projectgroep?
Die quote ik ffquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:21 schreef swarmahoer het volgende:
zelfs ik krijg het niet voor elkaar zulke kromme zinnen te produceren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Bent u het niet eens met de strafbeschikking, dan kunt u verzet instellen bij de officier van justitie. In dat geval moet u niet betalen. De officier van justitie moet uw verzet twee weken na kennisneming van de strafbeschikking hebben ontvangen. Op grond van de wet is de strafbeschikking na deze datum definitief. Als u geen verzet instelt, komt vast te staan dat u zich schuldig heeft gemaakt aan het strafbare feit.
Des te simpeler des te beter is mijn motto ... een kind van acht jaar moet het kunnen lezen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bullshit. Het staat gewoon niet mooi. Een wetenschappelijk stuk loopt mooi door en is geen samenplaksel van opgesomde rijtjes.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:25 schreef LastRequest het volgende:
Inhakend op swarma's grapje:
Hoe noem je een hond zonder poten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:25 schreef LastRequest het volgende:
Inhakend op swarma's grapje:
Hoe noem je een hond zonder poten?Die heb ik laatst al eens een keer eerder gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook van jou of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |