voor je vrienden ja, (goede) docenten prikken er zo doorheenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:06 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Des te moeilijker des te wetenschappelijker, en des te slimmer ik lijk.
zelfs ik krijg het niet voor elkaar zulke kromme zinnen te producerenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Swarma zit in jouw projectgroep?
Die quote ik ffquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:21 schreef swarmahoer het volgende:
zelfs ik krijg het niet voor elkaar zulke kromme zinnen te produceren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Bent u het niet eens met de strafbeschikking, dan kunt u verzet instellen bij de officier van justitie. In dat geval moet u niet betalen. De officier van justitie moet uw verzet twee weken na kennisneming van de strafbeschikking hebben ontvangen. Op grond van de wet is de strafbeschikking na deze datum definitief. Als u geen verzet instelt, komt vast te staan dat u zich schuldig heeft gemaakt aan het strafbare feit.
Des te simpeler des te beter is mijn motto ... een kind van acht jaar moet het kunnen lezen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bullshit. Het staat gewoon niet mooi. Een wetenschappelijk stuk loopt mooi door en is geen samenplaksel van opgesomde rijtjes.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:25 schreef LastRequest het volgende:
Inhakend op swarma's grapje:
Hoe noem je een hond zonder poten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:25 schreef LastRequest het volgende:
Inhakend op swarma's grapje:
Hoe noem je een hond zonder poten?Die heb ik laatst al eens een keer eerder gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook van jou of wat?
ken je klassiekersquote:
Je bent dan ook wel koning tvpquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:57 schreef swarmahoer het volgende:
hij is leuk geworden, mn tvp werd door kut snakey verwijderd
en dat terwijl ts geewoon n simpele vraaag had maar die lolbroeken maken t weer grappig met pino en n struisvogelquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:00 schreef LastRequest het volgende:
Hahah best een creatief topic!
daarom, hij moet me in mn waarde latenquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent dan ook wel koning tvp.
godver ik heb ons msngesprek tussendoor afgesloten maar ik kan me een uurtje ofzo geleden een opmerking van jou herinneren in de trant van "ik heb het best druk met stage, ik heb morgen een deadline en dus nu weinig tijd voor fok"quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:04 schreef swarmahoer het volgende:
wel verwijderen, maar geen note erbij kutmod
klopt, maar ik ben iets eerder klaar dan verwacht, dus mooiquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:05 schreef LastRequest het volgende:
[..]
godver ik heb ons msngesprek tussendoor afgesloten maar ik kan me een uurtje ofzo geleden een opmerking van jou herinneren in de trant van "ik heb het best druk met stage, ik heb morgen een deadline en dus nu weinig tijd voor fok"
Het heeft hier een week dicht op de bank gelegen maar ze riepen me heus waarquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:26 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb me ternauwernood in kunnen houden in de winkelAnders had ik ze nu ook zitten schransen
Bij CCquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:10 schreef LastRequest het volgende:
Oja en iemand mag me straks nog uitleggen hoe ik bij collegezalencomplex 4 kom, want met "bij het Cultuurcafé" kom ik niet ver, dat weet ik namelijk ook niet zomaar te vinden..
Wie de meet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij is ff pepernoten halen.
Ja, ze zijn in de aanbieding.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |