ken je klassiekersquote:
Je bent dan ook wel koning tvpquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:57 schreef swarmahoer het volgende:
hij is leuk geworden, mn tvp werd door kut snakey verwijderd
en dat terwijl ts geewoon n simpele vraaag had maar die lolbroeken maken t weer grappig met pino en n struisvogelquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:00 schreef LastRequest het volgende:
Hahah best een creatief topic!
daarom, hij moet me in mn waarde latenquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent dan ook wel koning tvp.
godver ik heb ons msngesprek tussendoor afgesloten maar ik kan me een uurtje ofzo geleden een opmerking van jou herinneren in de trant van "ik heb het best druk met stage, ik heb morgen een deadline en dus nu weinig tijd voor fok"quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:04 schreef swarmahoer het volgende:
wel verwijderen, maar geen note erbij kutmod
klopt, maar ik ben iets eerder klaar dan verwacht, dus mooiquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:05 schreef LastRequest het volgende:
[..]
godver ik heb ons msngesprek tussendoor afgesloten maar ik kan me een uurtje ofzo geleden een opmerking van jou herinneren in de trant van "ik heb het best druk met stage, ik heb morgen een deadline en dus nu weinig tijd voor fok"
Het heeft hier een week dicht op de bank gelegen maar ze riepen me heus waarquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:26 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb me ternauwernood in kunnen houden in de winkelAnders had ik ze nu ook zitten schransen
Bij CCquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:10 schreef LastRequest het volgende:
Oja en iemand mag me straks nog uitleggen hoe ik bij collegezalencomplex 4 kom, want met "bij het Cultuurcafé" kom ik niet ver, dat weet ik namelijk ook niet zomaar te vinden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |