SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:38 schreef Jarzwork het volgende:
Uiteraard was de trein overvol, maar ik kon nog nét een plaatsje bemachtigen. Lekker sociaal trouwens om dezelfde mensen die PERSE een plaats willen hebben, na een half uur alweer te zien uitstappen. Dat terwijl ik 3 uur onderweg ben.Wat zeik je nu, kunnen ze aan jouw neus zien dat jij nog drie uur in diezelfde wagon blijft zitten dan? Hé pauper neem volgende keer gewoon de auto .... of heb je geen leasebak van je baas gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je er iets van durft te zeggen, kun je een grote bek van moederlief krijgen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:50 schreef DarkElf het volgende:
ja tis ongelooflijk dat ouders totaal negeren, of met hun afgestomptheid niet meer kunnen snappen, dat A hun kind helemaal niet leuk is voor anderen en B dat dat stompzinnige gekrijs echt te afgrijselijk is..
Het is toch niet voor niets KLAAGBAAKquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:49 schreef GateWayX het volgende:
Pauper TS, koop dan een 1ste klas kaartje of een auto.
Niet gaan zeiken als je voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten.
Dit dus; als je die koters iets ziet doen en ze worden gewaarschuwd door hun ouders is 't prima, als je er dan even later wat van zegt omdat je ze het weer ziet dan dan krijg je de volle laag van mams. Beschermingsdriftquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
En als je er iets van durft te zeggen, kun je een grote bek van moederlief krijgen..
Oja want als je minder betaald kan je je ineens als een teringmongool gaan gedragen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:49 schreef GateWayX het volgende:
Pauper TS, koop dan een 1ste klas kaartje of een auto.
Niet gaan zeiken als je voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten.
Gelukkig ga ik zelden met de trein maar ik schuif liever zelf een coupé op dan een hormonenbal het gevoel te geven dat haar offsping eikels zijn .... Bovendien, al schuift t mens een paar banken op, dan hoor je t nog steeds..quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
En als je er iets van durft te zeggen, kun je een grote bek van moederlief krijgen..
Omgquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:02 schreef Juup© het volgende:
Ik ben ooit eens gewoon mee gaan schreeuwen, en de vrouw die bij het kind was keek mij enorm boos aanals blikken konden doden op dat moment
Kind was wel stil nadien
Nee, maar ze weten zélf wel dat ze na 20 minuten alweer uitstappen! Het gaat mij vooral om de houding die mensen daarbij hebben: koste wat kost MOETEN zitten voor een lousy 20min. Volgende keer ga ik inderdaad weer met mijn ZELFGEKOCHTE auto!quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:47 schreef titanio het volgende:
[..]
Wat zeik je nu, kunnen ze aan jouw neus zien dat jij nog drie uur in diezelfde wagon blijft zitten dan? Hé pauper neem volgende keer gewoon de auto .... of heb je geen leasebak van je baas gekregen?
Geweldigquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:02 schreef Juup© het volgende:
Ik ben ooit eens gewoon mee gaan schreeuwen, en de vrouw die bij het kind was keek mij enorm boos aanals blikken konden doden op dat moment
Kind was wel stil nadien
en toch is dat makkelijker uit te schakelen dan een stel losgeslagen krijsende rondrennende kutkinderen van wie de ouders maar angstvallig uit het raam staren en net doen of ze er niet zijn óf erger nog, ze aanmoedigen want ze zijn zo lekker knap en creatiefquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:18 schreef Stienn het volgende:
Het allerergste vindt ik altijd nog van die negertjes (of wat dan ook) ofzo die hun telefoon op luidspreker hebben staan en dat je dan 50 cent hoort ofzo...
koningquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:02 schreef Juup© het volgende:
Kind was wel stil nadien
Gewoon je treinkraatje op je voorhoofd plakken mischien. En dan wijzen naar je kaartje als iemand op moet staan voor je. En dan begrijpen ze gelijk waarom je zo chagrijnig bent, want je zou maar naar Leeuwarden moeten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:18 schreef Dark_Killah het volgende:
Hoe moeten mensen weten dat jij 3 uur reist als je ze dat niet meededeelt TS?
nogmaals:quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:29 schreef havefun84 het volgende:
[..]
Gewoon je treinkraatje op je voorhoofd plakken mischien. En dan wijzen naar je kaartje als iemand op moet staan voor je.
dat dusquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:57 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dit dus; als je die koters iets ziet doen en ze worden gewaarschuwd door hun ouders is 't prima, als je er dan even later wat van zegt omdat je ze het weer ziet dan dan krijg je de volle laag van mams. Beschermingsdrift
nóg een vrouw die er ook zo over denktquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:50 schreef DarkElf het volgende:
ja tis ongelooflijk dat ouders totaal negeren, of met hun afgestomptheid niet meer kunnen snappen, dat A hun kind helemaal niet leuk is voor anderen en B dat dat stompzinnige gekrijs echt te afgrijselijk is..
kon bij het instappen (haast) niet zo snel eentje vinden... verder wou ik ook niet opstaan om zo'n coupé te zoeken vanwege de topdrukte (plaatsje vergaan etc.) en mijn rugtas van 10kg...quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:45 schreef Koploperkopper het volgende:
Stiltecoupe was geen optie TS?
En net alsof mensen rekening houden met een stiltecoupé op vrijdagmiddag. Asociale lui altijd.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:57 schreef Jarzwork het volgende:
[..]
kon bij het instappen (haast) niet zo snel eentje vinden... verder wou ik ook niet opstaan om zo'n coupé te zoeken vanwege de topdrukte (plaatsje vergaan etc.) en mijn rugtas van 10kg...
Dat is dus zo'n dikke bullshit-reactie. Alsof je in een niet stiltecoupé alles maar mag maken qua herrie. Als ik een ghettoblaster meeneem en die voluit vlak achter je hoofd aanzet, mag je er toch ook wat van zeggen? Het feit dat er geen stiltecoupe-sticker hangt geeft je geen vrijbrief om maar zo veel mogelijk herrie te maken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:56 schreef Luco het volgende:
Zat TS in een stiltecoupé? Nee, dan moet TS niet zeuren... In gewone coupé's weet je dat dit gebeurt.... In stiltecoupé's mag je er terecht iets van zeggen...
argrrrquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:55 schreef Viking84 het volgende:
Goede klacht idd.
Ik probeer zo ver mogelijk bij kids uit de buurt te blijven in de trein. Zitten ze achter je, krijg je een schop in je rug, zitten ze voor je, dan zitten ze de hele tijd achterstevoren naar je te loeren.
En hun mama en / of papa maar kijken van: "Wat issie schattig hè?".
Eens, TS lijkt me het type dat niet in de trein maar ervoor hoort!quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:05 schreef Swetsenegger het volgende:
TS is een homo. Grote muil op het forum maar zich verder timide uren lang laten overschreeuwen door kinderen en als een autist zijn intertoys MP3 spelertje wat harder om al navelstarend zich in zijn eigen wereld terug te trekken.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:34 schreef Jarzwork het volgende:
[..]
nogmaals:
het gaat niet om opstaan voor mij, het gaat er om dat je niet gaat zitten in een bomvolle trein als je toch maar 20 min. mee hoeft.
Verwachte reactie van Fok!ers met kinderen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:38 schreef Jarzwork het volgende:
. De jongste van het stel had blijkbaar ADHD want hij krijste de hele reis naar Zwolle non-stop bij alles wat hij zag. (KIJK EEN TREIN!! KIJK EEN HUIS!! @ 120dB etc.) Dit, blijkbaar, tot grote vreugde van zijn ouders, welke hem steeds complimenteerden met zijn 'amazing powers of perception'. Het geschrei van dit satansgebroed was zelfs zo luid dat ik het niet kon overstemmen met mijn oordoppen... Wat een arrogantie als ouder zijnde om jouw vleesgeworden egoisme op deze manier op te dringen aan de wereld!!![]()
' Zo' n kleintje'. Als een user zo over zo' n jengelzak praat gaat bij mij meteen het ouder-alert af.quote:Ach het is toch prachtig om te zien hoe zo'n kleintje ' de wereld ontdekt ? En minder hard schreeuwen? Dat heeft zo' n kleintje helemaal niet door, dat hij anderen irriteert. Daar zijn ze op de leeftijd nog nog echt te jong voor.
Misschien moet jij maar rekening houden met hem![]()
de irritatie dendert door.quote:Op maandag 21 september 2009 17:20 schreef Roei het volgende:
Topic is een jaar oud mensen, nothing to see here.
Daar ben je toch ouder voor? Om ze te helpen de wereld te snappen?quote:Op maandag 21 september 2009 21:14 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ook typisch dat al die kinderen stuk voor stuk zo heel bijdehand zijn volgens hun ouders. Maar als het om rekening houden met andere mensen gaat, dan zijn ze ineens ' te klein om het te snappen'
Wel ik zie steeds vaker ' volwassen' mensen bij wie dit stukje vergeten is.quote:Op maandag 21 september 2009 21:17 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Daar ben je toch ouder voor? Om ze te helpen de wereld te snappen?
OMFG!!!! Dat mensen dit dag in, dag uit kunnen volhouden. En dan kijken mensen raar op wanneer mensen met een machinegeweer een school binnen lopen. Hier word je als normaal mens tot krankzinnig van?quote:
Gelulquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eens, TS lijkt me het type dat niet in de trein maar ervoor hoort!![]()
Het is inderdaad dweilen met de kraan open. Maar, daarom kun je beter een auto kopen. Het ov is het afvoerputje van de samenleving.quote:Op maandag 21 september 2009 21:35 schreef Jarzwork het volgende:
Dat dit topic nog leeft...
Wat betreft 'er iets van zeggen':
Dat kun je inderdaad doen, alleen elke 20 min. kom je langs een nieuw station en zit de coupé vol nieuwe irritante medemensen. Tien minuten gezeik levert je dus vaak maar tien minuten rust op voordat de volgende luidbellende druif naast je komt zitten.
Daarnaast worden de meeste ouders vrij giftig als je over hun kroost klaagt. Deze lui leken mij ook van het principiële type: "ik vecht tot de dood voor mijn kinds recht te krijsen" dus heb het maar zo gelaten. Het was vrijdag, ik had geen zin meer....
Waarom dan wel een topic erover openen: irritaties delen = leuk...
Emimichquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eens, TS lijkt me het type dat niet in de trein maar ervoor hoort!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |