abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 september 2008 @ 10:38:23 #1
212492 Jarzwork
'ave we got a video??
pi_61668790
Ik moest vanuit Delft naar Leeuwarden op vrijdagmiddag. Na eerst de jungle van de lijn Den-Haag / Rotterdam te hebben overleefd kon ik nog net mijn overstap in Rotterdam halen. Uiteraard was de trein overvol, maar ik kon nog nét een plaatsje bemachtigen. Lekker sociaal trouwens om dezelfde mensen die PERSE een plaats willen hebben, na een half uur alweer te zien uitstappen. Dat terwijl ik 3 uur onderweg ben.

Op Utrecht werd het dus een stuk rustiger en besloot ik mijn achterstallig schoolwerk eens aan te pakken. Ik had het dictaat nauwelijks open of er stapt zo'm standaard jolige familie doorsnee in, met 2 koters van max. 5 jaar. Uiteraard hadden zij, net als alle andere sociale randfiguren, een voorliefde om vlak bij mij te komen zitten. De jongste van het stel had blijkbaar ADHD want hij krijste de hele reis naar Zwolle non-stop bij alles wat hij zag. (KIJK EEN TREIN!! KIJK EEN HUIS!! @ 120dB etc.) Dit, blijkbaar, tot grote vreugde van zijn ouders, welke hem steeds complimenteerden met zijn 'amazing powers of perception'. Het geschrei van dit satansgebroed was zelfs zo luid dat ik het niet kon overstemmen met mijn oordoppen... Wat een arrogantie als ouder zijnde om jouw vleesgeworden egoisme op deze manier op te dringen aan de wereld!!

Natuurlijk had ik iets moeten zeggen, maar ik was gebiologeerd door een stel mede-reizigers die er nog dichter bij zaten en dit gewoon over zich heen lieten komen. Ben ik nou gek, of is dit standard-procedure in de trein?

In Zwolle tieften ze gelukkig op en kon ik exact 5 minuten van de stilte genieten. Totdat er een leuk ?italiaans? milfje instapte ook met 2 koters Ook zij vonden mijn aura onweerstaanbaar en gingen achter mij zitten. Toen te trein begon te rijden had ik naast het geschreeuw ook al een paar trappen in mijn rugleuning te pakken. Volkssport nr.1 in Italie is blijkbaar ook het uitklap-tafeltje keihard naar binnen laten vallen. Omdat dit met zulke intervallen gebeurde dat ik er eigenlijk steeds niets van kon zeggen, groeide mijn irritatie. Moeders had niets door en was uiteraard blij dat ze even van de monsters verlost was. Na een half uur rijden was de maat echt vol en besloot ik er iets van te zeggen. Italiaans als ze was snapte ze er niets van natuurlijk, maar mijn boze blik deed wonderen en al gauw had ze de koters naar de rechter rij verplaatst. Met muziek op standje 10 hoorde ik ze nét niet meer en kon ik nog fijn 30 minuten nog steeds niet aan mijn werk... Iemand nog een auto op LPG in de aanbieding?

Klacht1: ouders die er vanuit gaan dat iedereen hun kinderen even leuk vindt als zij zelf
Klacht2: ouders die hun kinderen even lekker op de maatschappij loslaten zodat zij even rust hebben

Samenvattende klacht: ouders
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_61668842
tl;dr
pi_61668879
Goede klacht! ik zat bij vanochtend familie kamper in de bus Paar kinderwagens, krijsende kinderen, moeders met 20 kilo sieraden en oma's die zich kleden als iemand van 20
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_61668892
Kinderen moeten vrij opgevoed worden en de kans krijgen zich te uiten!
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61668893
Wat een jankzak is de TS zeg.
pi_61668901
Leeuwarden
pi_61668907
Je hebt gewoon een slecht karma en verdient dit.
pi_61668908
Alleen de samenvatting + klachten gelezen. Terechte klacht
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  dinsdag 16 september 2008 @ 10:46:08 #9
212492 Jarzwork
'ave we got a video??
pi_61668966
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:43 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Wat een jankzak is de TS zeg.
heb inderdaad nog overwogen om dat kind keihard na te krijsen... maarja... dingen...
pi_61669010
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:38 schreef Jarzwork het volgende:
Uiteraard was de trein overvol, maar ik kon nog nét een plaatsje bemachtigen. Lekker sociaal trouwens om dezelfde mensen die PERSE een plaats willen hebben, na een half uur alweer te zien uitstappen. Dat terwijl ik 3 uur onderweg ben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zeik je nu, kunnen ze aan jouw neus zien dat jij nog drie uur in diezelfde wagon blijft zitten dan? Hé pauper neem volgende keer gewoon de auto .... of heb je geen leasebak van je baas gekregen?
pi_61669037
quote:
Ben ik nou gek, of is dit standard-procedure in de trein?
Ik vrees het laatste.
  dinsdag 16 september 2008 @ 10:49:48 #12
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_61669042
Pauper TS, koop dan een 1ste klas kaartje of een auto.
Niet gaan zeiken als je voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten.
pi_61669046
Je gaat met de trein, waarin je gratis zet je OV, wat verwacht je dan?

Koop anders gewoon een eerste klas kaartje, pauper.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_61669047
ja tis ongelooflijk dat ouders totaal negeren, of met hun afgestomptheid niet meer kunnen snappen, dat A hun kind helemaal niet leuk is voor anderen en B dat dat stompzinnige gekrijs echt te afgrijselijk is..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61669049
Goede klacht, kutkinderen. Met kutouders.
pi_61669057
Zeer terechte klacht.
Een trein is geen buitenschoolse opvang waar je kutkoters in alle vrijheid kunnen apenkooien.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_61669129
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:50 schreef DarkElf het volgende:
ja tis ongelooflijk dat ouders totaal negeren, of met hun afgestomptheid niet meer kunnen snappen, dat A hun kind helemaal niet leuk is voor anderen en B dat dat stompzinnige gekrijs echt te afgrijselijk is..
En als je er iets van durft te zeggen, kun je een grote bek van moederlief krijgen. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61669136
Post normaal of flikker anders op

TS... posts worden niet geaccepteerd

[ Bericht 64% gewijzigd door Juup© op 16-09-2008 11:16:30 ]
pi_61669162
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:49 schreef GateWayX het volgende:
Het is toch niet voor niets KLAAGBAAK
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_61669221
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:53 schreef Misstique het volgende:

[..]

En als je er iets van durft te zeggen, kun je een grote bek van moederlief krijgen. .
Dit dus; als je die koters iets ziet doen en ze worden gewaarschuwd door hun ouders is 't prima, als je er dan even later wat van zegt omdat je ze het weer ziet dan dan krijg je de volle laag van mams. Beschermingsdrift
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_61669248
Toch maar even de OP gelezen.
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:49 schreef GateWayX het volgende:
Oja want als je minder betaald kan je je ineens als een teringmongool gaan gedragen?
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_61669262
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:53 schreef Misstique het volgende:

[..]

Gelukkig ga ik zelden met de trein maar ik schuif liever zelf een coupé op dan een hormonenbal het gevoel te geven dat haar offsping eikels zijn .... Bovendien, al schuift t mens een paar banken op, dan hoor je t nog steeds..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61669339
Ik ben ooit eens gewoon mee gaan schreeuwen, en de vrouw die bij het kind was keek mij enorm boos aan als blikken konden doden op dat moment
Kind was wel stil nadien
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 september 2008 @ 11:05:41 #24
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61669408
TS is een homo. Grote muil op het forum maar zich verder timide uren lang laten overschreeuwen door kinderen en als een autist zijn intertoys MP3 spelertje wat harder om al navelstarend zich in zijn eigen wereld terug te trekken.
pi_61669415
Bij sommige kinderen werkt het wel, in een supermarkt ofzo, om ze heel boos aan te kijken... sommigen worden er heel onzeker van maar schreeuwende irritante kutkoters die zo hyper zijn..... daar helpt niets bij. (ja de trein uitzetten maar dat mag dan weer niet)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')