En die zoon Brekkie?quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Toevallig een vrouw van begin dertig? Dan ken ik haar
Ik hoorde net van de buurvrouw dat de moeder van een vriendinnetje van haar zoon 'Sheba' heet
De dochter (het vriendinnetje van buurjongetje dus) heet 'Rebecca' , close enough?quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
En die zoon Brekkie?
Ik weet niet hoe oud, ik hoorde het via via, zeg maar.
OMG. Fugel... hoe kom je erbij. Ik las trouwens dat we, willen we dat de kids later succes hebben, beter voor de meest gangbare namen kunnen gaan:quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:27 schreef sproet-je het volgende:
Om in de friese namen te blijven, ik zat bij iemand in de klas die heette Fugel (zeg foegel), vogel in het Nederlands.
*grinnik*quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:26 schreef Miffy1984 het volgende:
Noortpool......... ik snap niet dat dat goedgekeurd wordt.
Arme kind.
Net geb. krtje gehad van kennis: Taake (jongen)
Ik vind het meeste qua namen in het Fries ook niks.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:32 schreef Madelieve het volgende:
De meeste van deze namen vind ik niet leuk maar Ids vind ik![]()
.
Ik dacht als eerste aan de Engelse Ivequote:Op zaterdag 27 september 2008 23:45 schreef bixister het volgende:
ik dacht dat dat een Franse naam was.maar realiseer me nu eigenlijk pas dat 't dan eerder Yves zou zijn.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:06 schreef Koningin het volgende:
Wij zijn uit de naam gelukkig, maar nu zitten we met de doopnamen.
Hebben jullie je kinderen ook doopnamen gegeven en hoe is deze afgeleid?
Kan me wel bedenken dat dat van de peetoom en -tante komt, maar de vervormingen van deze namen vind ik wel interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |